Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu pakkispipo 31.1.(?) Ruoholahden ostarin hississä. Pipo kuului ilmeisesti nuorisojengin johtajalle, joten en uskaltanut kehua häntä hienosta piposta vaan liiskauduin hissin seinää vasten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkispaita bongattu kahden eri henkilön päälla useaan otteeseen keravan Power Centerissä.
Sama paita kahden eri henkilön päällä? :wtf: Mä taisin ainaki viime perjantaina ja lauantaina liihottaa pakkishuppari päällä.

isä-poika combo Uudenkaupungin uimahallilla, pojalla pakkishuppari päällä tiistaina n. klo 17 tietämillä

Oijoi, kävi jo mielessä että mut olit nähny :P Tosin itse olen aina yksin tai kaverin kanssa, en isäni kanssa. Hyvä juttu että Ukissaki näyttää olevan pakkislaisia, vielä en itse ole bongannut ^^

Bongattu pakkispipo 31.1.(?) Ruoholahden ostarin hississä. Pipo kuului ilmeisesti nuorisojengin johtajalle, joten en uskaltanut kehua häntä hienosta piposta vaan liiskauduin hissin seinää vasten.

Minähän se taisin olla. Menin ite ihan lukkoon ku oli iso kaveri edessä eikä mahtunu hissiin. :D

"nuorisojengi" :evil:

Vaihteeksi yksi bongaus täältä Vaasankin suunnilta, eli uimahallissa viime perjantaina (8.2.) siinä 16 aikoihin.

Muistutetaan taas: Ketjuun bongataan ainoastaan pakkisvarustusta kantavia sotureita, ei nimimerkkejä. Jokainen sitten tunnistakoon itsensä bongauksesta jos kokee sen tarpeelliseksi, mitään pakkiksen 7-päivää ja juorupalsta tämä ei ole eikä tästä sellaista tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom