Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään huomasin perskeles, että kurssikaverilla oli leveät hartijat, kalju ja pakkis t-paita! Toki huomasin kaksi ekaa asiaa jo alussa:)

Eli TAKK, Vartijan peruskurssi 60h on se kurssi siis.

Tänään puolenpäivän aikoihin Turun Ammattikorkeakoulun sepänkadun toimipisteestä poistui/meni alakertaan pakkispipolla varustettu mieshenkilö.

Pakkishuppari bongattu Äänekosken liikuntatalon voimailupuolelta tiistaina, jossain 17.00-18.00 aikoihin. Juuri lähdössä pois ja oli siis pukemassa tuota päällensä.

joku pakkislainen järkkäri bongas mut länsiautoareenan pääovilla tänää.. mul oli pipa, huppari jonka päällä metrorotsi. sori olin niin omissa ajatuksissani etten ees oikein tajunnu ko kuulu murahdus "Pakkotoisto" :)

no onneks blues voitti ;)

Pakkispipo Kampissa kahvilla kuuden jälkeen!

Todella sukoinen tyttölapsi/nainen: n. 167cm, isot tissit :thumbs:, kiinteä perse :thumbs:, treenanneen näköinen, vaaleat hiukset melkein puoleen selkään, hyvä ryhti, ei sormusta, ikä n. 24v, hyvän tuoksuinen, vaaleat farkut ja musta pakkis pipo, kaunis ja pientä rusketusta havaittavissa ( ulkomaan matka= rahaa, no ehkä solarium). Tuli vastaan Joensuun postissa kun olin menossa pankkiin viemään isohkoa talletusta! En ehtinyt siinä vilaukselta paremmin näkemään.. siis eilen n.klo 16.25

Todella sukoinen tyttölapsi/nainen: n. 167cm, isot tissit :thumbs:, kiinteä perse :thumbs:, treenanneen näköinen, vaaleat hiukset melkein puoleen selkään, hyvä ryhti, ei sormusta, ikä n. 24v, hyvän tuoksuinen, vaaleat farkut ja musta pakkis pipo, kaunis ja pientä rusketusta havaittavissa ( ulkomaan matka= rahaa, no ehkä solarium). Tuli vastaan Joensuun postissa kun olin menossa pankkiin viemään isohkoa talletusta! En ehtinyt siinä vilaukselta paremmin näkemään.. siis eilen n.klo 16.25

et sitten sukkien väriä muista?:lol2:

Viime sunnuntaina bongattu pakkis hupparilla varustettu noin 8. luokkalainen Uudenkaupungin uimahallin salilla, isän kanssa oli, noin kello 2.

Meitsi ainakin oli Kampissa kahvilla Nyyssärin kanssa.

No mä katoin että tuttuja jätkiä. Oisin ehkä tullut mystisesti tervehtimään, mutta olin puhelimessa ohi kävellessä.

Huppari bongattu Keravan Power Centeriltä tänään noin kello. 19.30.:)
No mutta minähän se siellä taas keekoilin :)

Back
Ylös Bottom