Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu n. tunti sitten pakkispipo Oulun Kunnonpaikan miesten pukuhuoneesta. Pipolta oli omistaja hukassa. Sinne se jäi penkille makaamaan. Hae mies omasi pois!

Tänään tuossa kasin aikoihin Keravan Power Centerillä bongattu pakkishuppariin sonnustautunut taistelija. Henkilöllä lippis ja molemmissa kyynärpäissä tatuoinnit.

Pakkispipo bongattu Helsingissä Svengin jonossa Perjantaina 4.1. Olin suoraan takana ja taisin jotain sanoakkin. Taidettiin heittää jotain kommenttia varusmiehelle joka tuli lomapuvussa paikkaan jossa oli jotku "Ohi on" bileet. :kippis1:

Pakkispipo bongattu Helsingissä Svengin jonossa Perjantaina 4.1. Olin suoraan takana ja taisin jotain sanoakkin. Taidettiin heittää jotain kommenttia varusmiehelle joka tuli lomapuvussa paikkaan jossa oli jotku "Ohi on" bileet. :kippis1:

It was me! Jooh heitettiin jotai läppää sille varusmiehelle "Ootko tulos TJ 0 bileisiin?! :D" ,
se vaikutti tilanteeseen sopivalta läpältä, kun kaverilla oli vehkeet ja kaikki päällä.
Tosiasissa meikeläisellä palvelus alkaa vasta huomenna :hyvä:

It was me! Jooh heitettiin jotai läppää sille varusmiehelle "Ootko tulos TJ 0 bileisiin?! :D" ,
se vaikutti tilanteeseen sopivalta läpältä, kun kaverilla oli vehkeet ja kaikki päällä.
Tosiasissa meikeläisellä palvelus alkaa vasta huomenna :hyvä:

Ohhoh oivoi :D Tulit sitten aivan väärään paikkaan :hyvä: Onnea ja menestystä tulevalle palvelukselle. Itse joudun kyllä tulemaan vielä samaan paikkaan huomenna kuin sinäkin, eri merkki vain otsassa. :(

Pakkispipoinen soturi nähty eilen kävelemässä naisen kanssa Tampereella Kuninkaankadulla, Halosen kohdalla 13:28. Tuijotettiin pitkään kaverin kanssa kun käveltiin vastaan :D

Ja eilen pakkispaitainen herrasmies (tai mistäs minä tiedän) oli voimailemassa Plattarilla. Vierekkäin väännettiin pohkeita, mut en vaan kehdannu häiritä kun oli kuulottimet niin tiukasti korvilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom