Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkispaita bongattu Keravan Power Centerillä n. klo. 19 tänään.

Joku tunti sitten pakkiksen taistelija tuolla Länsiväylän K-kaupalla. Ei tainnu olla pakkisreleitä päällä, mutta ei voinu kaverista erehtyä kun on sellasissa lihoissa että naapurimaan poliisi pidättäs heti kun näkis :worship::D Ja vielä lisää ruispuuroa tais ostella..:thumbs:

Hmm... Länsiväylä on mun vakkarikauppa. Ketäs lihaisia pakkislaisia siellä oikein käy?:D Paitoja en oo bongaillu siellä kuin ehkä yhden kerran.

Tänään bongattu Kotkan hyväntuulen edessä pakkis t-paita klo 7.47.

Liikuit ruukinkadullepäin ja menit ohi just kun olin viellä kaupan sisällä niin ei viitsinyt ottaa kiinni kun olin eri suuntaan menossa.:)

Pakko nyt laittaa tänne, kun kerranki bongasin pakkislaisen :) eli tänää oulussa kalervontiellä.. mainitsin kyllä henkilölle asiasta, mutta nimimerkki jäi kysymättä :)

Pakko nyt laittaa tänne, kun kerranki bongasin pakkislaisen :) eli tänää oulussa kalervontiellä.. mainitsin kyllä henkilölle asiasta, mutta nimimerkki jäi kysymättä :)

Suurella todennäköisyydellä voipi olla niin, että se olin minä :)

Tänään Ruoholahden Citymarketissa n. klo 20.20 sai ostoskärrymme sisältö aikaan hymähdyksen pakkispaitaiselta herralla :)

Taisit olla samaan aikaan Meijerilläkin?

Eilen oli Atleticolla Tampereella iltapäivällä P-Paitainen mörssäri. Teki ainakin kulmatangolla ranskalaista seisten, ja jätti painot tankoon kun lähti! Kuka kehtaa tunnustaa? :D

Pakkispaita nähty eilen 25.8. Kampin keskuksen pihalla katusählyturnauksessa. Näkemässäni pelissä paidan omistaja teki maalin heti ekassa vaihdossa ja pelasi tarkasti sekä ylhäällä että alhaalla :thumbs:

Eilen, Tuurin kyläkauppaan marssi pakkispaita, klo tais olla 19.40 tienoilla?
Saatoin olla minä,noihin aikoihin sielä olin mut en millään muista mikä paita oli päällä. Lähes joka päivä kun sielä tulee käytyä...

PAO:lla Oulussa, eli nykyisessä Myllytullin yksikössä bongattu pakkisjannu varustettuna hupparilla ja t-paidalla.

Ihme letti btw.:lol2:

Pakkis T-paita bongattu Porin Kuntokeskuksella pari tuntia sitten. Meinasin tulla morottaa mut en sit menny ku oli nii hirmu korsto :hyvä:

Hallintorakennuksen sali, Pakkissheikkerillä varustettu taistelija bongattu avaamassa pukkarin kaapin lukkoaan pikku "yleisavaimilla".. :lol2: :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom