Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Lisää tuntomerkkejä kiitos! Itse olin tuohon aikaan Intersportissa, mutta tuo citykäytävä hieman hämää...

Siis siinä aleksin interissä mihin pääsee joko Kappahlin tai veikonkoneen kautta :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis siinä aleksin interissä mihin pääsee joko Kappahlin tai veikonkoneen kautta :D

Siitoksia. Minähän se siellä taisin seikkailla. Olin nääs käymässä tädin luona, niin eihän mulla oo mitään hajua, että missä halvatun citykäytävillä mä oon oikein käppäillyt :D.

Siitoksia. Minähän se siellä taisin seikkailla. Olin nääs käymässä tädin luona, niin eihän mulla oo mitään hajua, että missä halvatun citykäytävillä mä oon oikein käppäillyt :D.

Viekkaalta vartijalta ei jää mikään huomaamatta ;)

Bongasin tänään nuoren miehen töölön kisahallissa klo 17-18 Musta pakkispaita päällä:rock: olit siinä käsipainoilla ja siirryit yläkertaan. Seurassasi oli Valkoisiin housuihin ja valkoiseen paitaan pukeutunut mies. TUNNUSTAAKO JOKU:rock:?

Eilen illalla Porvoon jokiranta / Laituri.

Työvuorossa reipas, Pakkis T-paitainen nuorimies, jolle "savuavien laitteiden" sammuttaminen ei ollut ongelma eikä mikään.

p.s. Kiitos!

[mod]Edelleenkin bongataan pelkkiä pakkisvaatteita eikä nimimerkkejä niiden takana.

-Jylli81[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
bongasin eilen ison pakkispaitasen hyypiön riihimäen keskustassa, kontion kaupan lähistöllä heebo tallusteli..

Pakkispaita bongattu tänään joskus kuuden aikoihin espoontorin fitness clubilla. Oisin möläyttäny mut oli napit päässä nii jätin rauhaan :).

Tänään 15.8.2007 klo. 14:21 pakkispaita bongattu Hervannan Duon S-marketin kassalla ostoksia tekemässä. Partaa oli mutta hiuksia ei juurikaan.

Etkö ole ennen bongannut vai? Kihta vuoden verran sitä tuolla pitänyt. :D

Jos mulle ton pistit nii en oo ennen nähny vaikka itte oon jo n. kolme vuotta tuolla vääntäny. Johtunee siitä kun yleensä oon tullu joskus 19-20 välissä reenailemaan, tosin eilisestä lähtien tuo meno aikaistuu jatkossakin tonne 18 pintaan.

Joku tunti sitten pakkiksen taistelija tuolla Länsiväylän K-kaupalla. Ei tainnu olla pakkisreleitä päällä, mutta ei voinu kaverista erehtyä kun on sellasissa lihoissa että naapurimaan poliisi pidättäs heti kun näkis :worship::D Ja vielä lisää ruispuuroa tais ostella..:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom