Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:No helvatti, sehän olin mää :dance: Katoinkin että varsin raamikas herra oli mua ennen parturoitavana :D
No ei se läppä ollu, ihan tosissani turisin. Mikäs paita se oli? Olisko sellasta joka pudottas sanotaan johonki 15% rasvoihin? Eli 15 kilua läskiä pois paidan vaihdolla :hyvä:Jos tuo ei ollu läppä, niin johtui vaan siitä paidasta mikä mulla oli päällä. :D
Ei mulla nyt niin huono näkö oo että voisin noin pahasti erehtyä :D
MHK risteilyllä allekirjottaneelle: "Teetkö sä mitään muuta ku juokset? Ei susta huomaa kyllä yhtään että salilla kävisit."
Ihan oikea ukko. Vaikka en tiedä mitään semikeijoista. Ja ilman hymiöitä.Se oli semmonen spodarimerkkinen "fleece"paita, musta väriltään. Letistä tuli mallia semikeijo.
Pakko olla eri ukko kyseessä, ei voi mitään. Ja HUOM. ei hymiöitä.
Ikävä ihminenedit: MHK:kin oli ihan tosissaan. Suatanen ilkee jätkä muuten.
Eilen illalla Salossa The Discossa bongattu kaveri valkoinen pakkis-pipo päässä..
Joo, käry kävi. Ja RRKallekin oli siinä mut ei ollu pakkistuntomerkkejä:D:wtf: Joku huomasi.. :dance: Jooh myönnetään, minähän se pikaseen olin käymässä paikan päällä.
, mutta missä sijaitsee The Disco Salossa? Millaset ikärajat? Minkä hintaset juotavat? Yökerho/baari?:wtf: Joku huomasi.. :dance: Jooh myönnetään, minähän se pikaseen olin käymässä paikan päällä.
Se on entinen Disco Pulpukka, Onnelasta sata metriä Helsinkiin päin, toisella puolella tietä. Yökerho se taitaa olla, aika pieni ja rauhallinen paikka., mutta missä sijaitsee The Disco Salossa? Millaset ikärajat? Minkä hintaset juotavat? Yökerho/baari?
Toissapäivänä klo 16 aikaan Itäkeskuksen käytävällä marssi vastaan kaksi reipasta sporttijamppaa, joista toinen oli sonnustautunut pakkishuppariin.