Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No helvatti, sehän olin mää :dance: Katoinkin että varsin raamikas herra oli mua ennen parturoitavana :D
:lol2:

Jos tuo ei ollu läppä, niin johtui vaan siitä paidasta mikä mulla oli päällä. :D

MHK risteilyllä allekirjottaneelle: "Teetkö sä mitään muuta ku juokset? Ei susta huomaa kyllä yhtään että salilla kävisit."

Jos tuo ei ollu läppä, niin johtui vaan siitä paidasta mikä mulla oli päällä. :D
No ei se läppä ollu, ihan tosissani turisin. Mikäs paita se oli? Olisko sellasta joka pudottas sanotaan johonki 15% rasvoihin? Eli 15 kilua läskiä pois paidan vaihdolla :hyvä:

MHK risteilyllä allekirjottaneelle: "Teetkö sä mitään muuta ku juokset? Ei susta huomaa kyllä yhtään että salilla kävisit."
Ei mulla nyt niin huono näkö oo että voisin noin pahasti erehtyä :D

Se oli semmonen spodarimerkkinen "fleece"paita, musta väriltään. Letistä tuli mallia semikeijo.

Pakko olla eri ukko kyseessä, ei voi mitään. Ja HUOM. ei hymiöitä.

edit: MHK:kin oli ihan tosissaan. Suatanen ilkee jätkä muuten.

No laitetaas nyt kun kerran nähtyä tuli.. eli tänään aamulla plattarilla setä kinttujumppaa harrastamassa pakkispaita päällä. Sä missasit sen jumiin jääneen levyn joka soi hetkeä aikasemmin..

:wtf: Joku huomasi.. :dance: Jooh myönnetään, minähän se pikaseen olin käymässä paikan päällä.
:offtopic:, mutta missä sijaitsee The Disco Salossa? Millaset ikärajat? Minkä hintaset juotavat? Yökerho/baari?

Tänään kello 12-13 Viherlaakson FysioSporttiksella vesipullona käytetty sheikkeri bongattu.

Hervannan Duo-kauppakeskuksen kadunpuoleisen sisänkäynnin kohdalla bongasin pakkishupparilla varustetun jantterin :). Tapahtuma-aika n. puol seitsemän maissa illalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom