Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen keskiviikkona noin 17.35 Jykylässä Hippoksen potkupallokentän vieressä ajeli pakkislippispäinen n.25-vuotias poika/ mies polkupyörällä Kortsuun päin. Luulisin, että oli T-paita päällä ja reppu selässä, ehkä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennakoisesti meikalainen, kun siella C6:ssa on tyohuoneeni... :)

hahaha.. ok.. c6 ja siel käytävän perällä vasemmalla puolella?? siel oli ainaski sheikkeriä ym. kamaa pöydällä.. oot vissii saikulla just?? ite majailen a2:ssa lähituen pömpelissä.. jos sul o hp:n läppäri ni mu pitäs tulla koodaa sitä :D

Urhea taistelija bongattu varsin kuluneella P-paidalla stokan kellon alla torstaina keskipäivällä. Hieno mies, pitää paidan loppuun asti, niin kauan kuin logo näkyy takana, niin paitaa pidetään.

Mulla on mun vanhemmassa pakkis t-paidassa jo nyrkin mentävä kolo toisessa kainalossa mut kyllä mä sitä vielä ainakin salilla pidän! :D

Eka postaus tähän.. eilen joku tyyppi pelasi myllyssä jotain ray:n peliä puol yhdeksän aikaan illalla, siinä risman neuvonnan edessä.

E: Niin ja sillä oli pakkotoisto.com paita päällä :D

Eka postaus tähän.. eilen joku tyyppi pelasi myllyssä jotain ray:n peliä puol yhdeksän aikaan illalla, siinä risman neuvonnan edessä.

E: Niin ja sillä oli pakkotoisto.com paita päällä :D

Minä olin maanantaina myllyssä ja pelasin sentti pokerii ja voitinkin 4 €uroo:D

Eilen n. klo 19.45 Turussa Läntistä Pitkäkatua itään päin käveli isohko siilitukkainen/ lähes kalju mies pakkispaita päällä ja tummat housut jalassa. Hänen seurassaan oli lyhyempi vaaleahiuksinen tyyppi muistaakseni vaaleasävyisissä vaatteissa. Ajelin pyörällä ohitse ja käännyin vielä tyhmänä katsomaan taakseni. :D

TUNNUSTA ITSESI!

Bongattu tänään pakkispaitainen nuori jamppa Jumbossa. Käveli siellä stadiumin kassi kädessä noin kello 13 aikoihin. Kuka lie ollut?

Bongattu tänään pakkispaitainen nuori jamppa Jumbossa. Käveli siellä stadiumin kassi kädessä noin kello 13 aikoihin. Kuka lie ollut?

Tunnustan. Shortseja lähdin etsimään, mutta eihän sieltä mitään miellyttävää löytynyt. Mukaan tarttui kassissa ollut t-paita, ettei tartte aina pakkispaitaa pitää :D.

Tänään Lahden satamassa tuli vastaan P-paita. Ja kantajakin oli vielä puolituttu. Hyviä treenejä vaan jos luet tämän :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom