Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
nyt tuli fläshpäkki.

tasan viikko sit about klo 16 hujakoilla
seppälän prisman ja toys'r'us:in välissä jalkakäytävällä jätkä jolla pakkishuppari ja työnteli lastenvaunuja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tos pari tuntii sitte joku käppäili Vesijärvenkatua ylöspäin punaisissa verkkarihousuissa ja pakkispaidassa. Tämä siis Lahdessa.

No perkele nyt pitää rajoittaa käyttöä. Just joku viikko sit viimeks bongattiin.. :nolo:

Edit: Ja missä varjoissa ite piileskelit. Olisin varmaan tunnistanu jos olisit vastaan tullu.
Oon sama jätkä joka joskus vappuna täysin tuubassa sulle tuli rockissa sössöttämään. :D

Eilen eli lauantaina puolenpäivän aikaan joku Pakkotoisto-huppariin sonnustautunut blondi jätkä parkkeerasi autonsa väärin Nääshallin pihaan. Polkupyörien paikalle!

No perkele nyt pitää rajoittaa käyttöä. Just joku viikko sit viimeks bongattiin.. :nolo:

Edit: Ja missä varjoissa ite piileskelit. Olisin varmaan tunnistanu jos olisit vastaan tullu.
Oon sama jätkä joka joskus vappuna täysin tuubassa sulle tuli rockissa sössöttämään. :D

lol :lol2:
Joo ajoin vaa autol siit ohi.

Juuri pari tuntia sitten oli tampereen prisman takaovilla jäbä pakkis t-paidassa.

Taisin olla minä, ainaki aika suunnilleen täsmää, tuli käytyä vähä rullaluistelemassa, nyt onkin selkä niin kipee että just pääsi sängystä ylös:)

Eilen eli lauantaina puolenpäivän aikaan joku Pakkotoisto-huppariin sonnustautunut blondi jätkä parkkeerasi autonsa väärin Nääshallin pihaan. Polkupyörien paikalle!

Aika kova bongaus, veikkaan että syyllinen ei ilmoittaudu. Sietääkin hävetä, Nääshalli on legendaarinen treenipaikka eikä sen pihalla sovi koheltaa.

Aika kova bongaus, veikkaan että syyllinen ei ilmoittaudu. Sietääkin hävetä, Nääshalli on legendaarinen treenipaikka eikä sen pihalla sovi koheltaa.

Siellä saa myös sakot todella helposti, joten liekö käyny tällekin herralle kalpaten.
Oma seurueemme tosin nautti aamupäiväoluita siinä samalla pihalla :D . Paitsi en minä tietenkään.

Eilen sunnuntaina klo 12:35 bongattu Pakkotoisto t-paita Tampereen Prisman sporttiosastolta. Paidan sisällä mieshenkilö.

Edit. rullaluistimia en kyllä nähny, eli oliko liikkeellä muitakin kuin static? :)

Siellä saa myös sakot todella helposti, joten liekö käyny tällekin herralle kalpaten.
Oma seurueemme tosin nautti aamupäiväoluita siinä samalla pihalla :D . Paitsi en minä tietenkään.

Joo, näin mäkin muistelen että siellä saa tuulilasiinsa lapun aika herkästi. Ja nyt tuli ikävä legendaarista hallia, eli joskus on vielä pakko käydä verestämässä muistoja :D

Nääshalli on vaan äijin sali ever.

Tampereen Turtolan Citymarketista poistui tänään n. klo 16:45-17 pakkishupparinen körmy naisihmisen ja ostoskassin kanssa parkkipaikkaa kohti. Naisella oli pinkki paita.

:offtopic:

Nyt on niin otollinen tilaisuus mainostaa...

Vedetään sotilas Krav Magaa lauantaisin klo 12-14 nääshallissa reserviläisten kanssa. Sitä ei ole juuri tarjolla. Otetaan mielellään uusia harjoittelijoita. Jos olet reserviläinen tai sen mielinen, tarjolla olisi Suomen parasta S-KM treeniä parhailta ohjaajilta pilkkahintaan =60€.

Lisäksi käydään satunnaisesti radalla ammuskelemassa pistooli/rk/kp jne. Huumori mukana treeneissä ja harjoittelijat ovat kaiken ikäisiä ja tasoisia.

Venla ja Sumu nyt ainakin mukaan... ;) seuraava treeni la 1.6 Budo3 teretulemas.

:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom