No laitetaan nyt tänne... Eli Gym99:llä noin klo 20-21 bongattu pakkislippis?
piti iha reenikirjasta kahtoo olinko toho aikaa, olin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No laitetaan nyt tänne... Eli Gym99:llä noin klo 20-21 bongattu pakkislippis?
RMJ:ssä näkyi muutama paita, yhden kanssa taisin vaihtaa ihan kolme sanaakin?
Meikäläinen se oli! Olitkos siinä naapurissa juhannusta viettämässä?
RMJ:ssä näkyi muutama paita, yhden kanssa taisin vaihtaa ihan kolme sanaakin?
Itte bongasin yhen paidan ja senkin vasta tänä aamuna ku pois oltiin lähdössä
kovat on luulot ittestään..tai sitten ihan muuten vaan järkyttävä spede.
Tai oisko vaikka vitsi jollekki tutulle?
kovat on luulot ittestään..tai sitten ihan muuten vaan järkyttävä spede.
Hohhoh. Jos mun mielestä kaikki ihmiset on kusipäitä, nii emmä sitä ala täällä palstalla huutelee, et pari bongasin pari kusipäätä. Olisit huutanu niille tuijottelijoille "vitun homobodarikynäniskat vittu älkää tuijottako..oon pakkikselta Zokeritar!"
Noniin, eli tais olla mun bongaus joka aiheutti närää. Jopas on ku ihmisillä on huumorintaju kateissa. Mun tietääkseni jokainen meistä on kynäniska, itse ainakin nimitän jokaista treenaavaa sellaseks. Se mitä sen kaverin katseisiin tulee, niin kesän hermolla sitä huomaa kuinka miehet heräävät henkiin ja OIKEASTI katselevat naisia avoimemmin ja halukkaammin. Ehkä mies ei pitänyt mua lihakimpaleena mutta mulle tuli sellanen olo itelleni, koska sen verran avointa oli tuijottaminen. Uskon, että hyvin moni nainen voi allekirjoittaa sanomani ja kokemani näin kesällä. Kiitos ja anteeksi.
Noniin, eli tais olla mun bongaus joka aiheutti närää. Jopas on ku ihmisillä on huumorintaju kateissa. Mun tietääkseni jokainen meistä on kynäniska, itse ainakin nimitän jokaista treenaavaa sellaseks. Se mitä sen kaverin katseisiin tulee, niin kesän hermolla sitä huomaa kuinka miehet heräävät henkiin ja OIKEASTI katselevat naisia avoimemmin ja halukkaammin. Ehkä mies ei pitänyt mua lihakimpaleena mutta mulle tuli sellanen olo itelleni, koska sen verran avointa oli tuijottaminen. Uskon, että hyvin moni nainen voi allekirjoittaa sanomani ja kokemani näin kesällä. Kiitos ja anteeksi.