Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään klo 10:15 Helsingin Pirkkolan uimahallin kuntosalilla Pakkis -sheikkeri. Kuului joko kyykänneelle sänkipäälle tai kaverille, jonka nenän edestä isä-tytär -kombo vei penkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään klo 10:15 Helsingin Pirkkolan uimahallin kuntosalilla Pakkis -sheikkeri. Kuului joko kyykänneelle sänkipäälle tai kaverille, jonka nenän edestä isä-tytär -kombo vei penkin.

Minähän se olin, kyykkäävä sänkipää. Yllättävää että tuolta naistenpuolelta pakkiksen lukijoita löytyy :D Paljasta itsesi :whip:

Minähän se olin, kyykkäävä sänkipää. Yllättävää että tuolta naistenpuolelta pakkiksen lukijoita löytyy :D Paljasta itsesi :whip:

Olin se vihreäpaitainen sänkinaama. :D Pakkohan se tuolla naistenpuolella on käydä, kun olen vielä pieni ja heikko.

number_one sanoi:
Kuka vittu käy Pirkkolan uimahallin kuntosalilla, kun 100m päässä on aivan täydellinen (ja edullinen) voimailusali !!!

Pakkohan siellä yläsalilla on käydä, vaikka kalliimpi onkin ja huonommilla aukioloajoilla. Pukukopit ovat lukolliset, ilmastointi pelaa, eikä kyykkyteline ole oikeastaan koskaan varattu, jos osaa ajoittaa menemisensä oikein.

No, olen vaihtamassa salia tässä niin voitte käydä siellä turvallisin mielin.

Eilen joskus kahdentoista-yhden maissa Joensuun sokoksen parkkipaikan tietämillä bongattu Pakkislippis mieshenkilön päässä. Jotain naisseuraa taisi olla mukana ja suunta oli kohti IsoMyytä.

Eilen illalla Turussa Aurajoen sillan vieressä jokirannassa jäätelökioskin takana bongattu P-pipoinen mieshenkilö. Ja nimimerkki oli? :)

Eilen joskus kahdentoista-yhden maissa Joensuun sokoksen parkkipaikan tietämillä bongattu Pakkislippis mieshenkilön päässä. Jotain naisseuraa taisi olla mukana ja suunta oli kohti IsoMyytä.

Kyseessä saattoi olla minä. Etenkin jos kyseisen henkilön jalassa oli kuluneet ja vanhat verkkarit ja muutenkin olemus oli hieman renttumainen.

Sie se varmaan sitten olit. Enpä siinä paljon muuta vaatetusta tiiraillut kun toljotin vaan sitä lippistä, mutta olemus oli ehkäpä hieman renttumainen kyllä. :)

Tänään on Jyväskylässä nähty P-pipoinen mustatakkinen naishenkilö pyöräilemässä yliopiston suunnalta keskustaan päin n.klo 11 aamusella. Kaveri bongas ja luuli minuksi, oli meinannut ruveta läksyttämään, kun luuli että aion skipata jotain tunteja :D

Nääshallin käytävällä viime lauantaina puolenpäivän aikaan talsi joku miespuolinen henkilö P-hupparissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom