Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään kuopion tekun salilla pongattu pakkis lippalakki. Aika oli 13.00-14.00 ja muita tuntomerkkejä, mustavalkoinen paita, himoköyrijän leukaparta:D ja seurassa oli joku pimu.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku silmälasipäinen äijä tänään Helsingissä yo-liikunnan hallinnon kuntosalilla P-paita päällä, n. 20.20. Tunnusta!
Mulla oli jalkapäivä sillon. Taidan olla ainoa mies hallinnon salilla, joka pitää pakkispaitaa. Treenivihkoni mukaan tulin salille tuona päivänä vasta 20:10, joten nopea olet havainnoimaan.

Pitääkö olla nimenomaan P-vehkeet? Eilen neljän maissa työpaikan salilla Hervannassa iso mies lisäravinnefirman harmaa paita päällä, pakkisURL selässä.

-k

Tänään Helsingissä Sexhibition-messuilla nähty pakkishuppariin sonnustautunut kaljupäinen mies äijäporukassa. Kello oli jotain jälkeen yhden, kahden tai kolmen.

Pitääkö olla nimenomaan P-vehkeet? Eilen neljän maissa työpaikan salilla Hervannassa iso mies lisäravinnefirman harmaa paita päällä, pakkisURL selässä.

-k
Kellä on rip-off pakkispaita? Harmaita ei olla koskaan duunattu.

Kellä on rip-off pakkispaita? Harmaita ei olla koskaan duunattu.
Musta treenipaita haalistuu varmaan nopeasti harmaaksi, kun sitä joutuu kuitenkin pesemään usein ja kuumassa, ettei alkaisi haista aivan kamalalta. Ainakin tämä olisi minun veikkaukseni. Eli ei välttämättä ole rip-off.

Minä. Hallinnon salilla käy nyt vahvistettujen tietojen mukaan ainakin 4 pakkislaista, mut mä oon ainoo, joka pitää paitaa, joten bongaukset on vähän yksipuolisia. :rolleyes:

Bongattu jälleen pakkis-sheikkeri Myyrin kuntokeskuksessa tänään kuuden aikoihin. Viime bongaus kerralla omistaja ei ilmoittautunut, ehkä nyt? :)

En kykene siirtymään soffalta, että emäntä saisi itse kertoa bongauksestaan... :jahas:

Eli n. vajaa tunti sitten, ehkä n. 16.45 Oulussa Pikisaaren ja Kuusisaaren välissä oli vastaan pyöräillyt pakkispipo. Pyörän ja pipon välissä oli kuulemma ollut miespuolinen henkilö.

Kattelin tänään viiden aikaa töistä tullessa, että kuka perkeleen huligaani könyää meiän pihamaan aidalla, mutta sehän olikin Pakkiksen taistelijamme menossa JVK:lle..:D (ei tosin ollu pakkiskamaa päällä). Sut nähtiin, korjaa se aita..:D

Kattelin tänään viiden aikaa töistä tullessa, että kuka perkeleen huligaani könyää meiän pihamaan aidalla, mutta sehän olikin Pakkiksen taistelijamme menossa JVK:lle..:D (ei tosin ollu pakkiskamaa päällä). Sut nähtiin, korjaa se aita..:D

Busted! :nolo: löysin kivan oikopolun tuosta... Tosin kinttutreenien jälkeen könyäminen aidan yli on äärimmäisen vaikeeta. Puhumattakaan siitä metrin pudotuksesta siihen parkkipaikalle:rolleyes: . Tuu jeesaan jos joskun näät mut roikkumassa siinä aidalla :D

ps. En oo rikkonu sitä ;)

Heh, joo kyllähän toi oikasee ihan kohtalaisen lenkin, kun vaan muistat ennen kasia tulla niin pääset tohon sisäpihalle.. Niin ja alashan sieltä pääsee aina, kinttutreeninkin jälkeen :D
Joo tiedän, ettet sä oo sitä rikkonu, ehkä siihen pitäs tehä ihan portti tota varten..tai poistaa pätkä aidasta siltä kohdalta..:D Mut oot sen verran järkyttävän kokonen kössi, että älä nojaa siihen, muuten sitä kaatuu muutama kymmenen metriä..:D

Heh, joo kyllähän toi oikasee ihan kohtalaisen lenkin, kun vaan muistat ennen kasia tulla niin pääset tohon sisäpihalle.. Niin ja alashan sieltä pääsee aina, kinttutreeninkin jälkeen :D
Joo tiedän, ettet sä oo sitä rikkonu, ehkä siihen pitäs tehä ihan portti tota varten..tai poistaa pätkä aidasta siltä kohdalta..:D Mut oot sen verran järkyttävän kokonen kössi, että älä nojaa siihen, muuten sitä kaatuu muutama kymmenen metriä..:D

Kiitoksia näistä vinkeistä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom