Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nope, taisi olla Herwoodin paikallinen peeläinen. Mutta ainakin tiedän tulla kurkkaamaan Shellin puolella, kun seuraavan kerran maistuu turkulainen kolalla. ;)

Tänään (30.3) Lahdessa, Niemenkadulla jos oikein muistan klo 13.23 bongattu pakkishuppariin sonnustautunut mieshenkilö ulkoiluttamassa koiraa.

Toinen mahdollinen bongaus oli eilen (29.3) möysässä, siinä paloaseman lähellä. Ajoin itse pyörällä n 20m päästä ohi, enkä ole aivan varma oliko pipossa punainen P.

Kuopiossa rautatieaseman vieressä olevan hautausmaan vierellä menevällä kevyen liikenteen väylällä (rautatien ja hautausmaan välissä) bongattu pakkispipo, jonka alla oli (parrakas?) mies, ja miehen alla polkupyörä. Aika: 1519.
Terv. Toinen pyöräilijä ;)

Tänään kuopiossa klo.14.00 suomalaisen kirjakaupan kohdalla eli torin kulmalla bongattu pakkispipo. Jalassa oli punaraitaiset better bodiesin salihousut.

Lisää kuopion bongauksia! Eli tasan 1800 tänään hallikadulla gee-voiman edestä käveli p-pipo mieshenkilöllä varustettuna. Olin juuri liikkettä sulkemassa kun tämän havainnon tein. tunnustuksia.

Kuopiossa rautatieaseman vieressä olevan hautausmaan vierellä menevällä kevyen liikenteen väylällä (rautatien ja hautausmaan välissä) bongattu pakkispipo, jonka alla oli (parrakas?) mies, ja miehen alla polkupyörä. Aika: 1519.
Terv. Toinen pyöräilijä ;)

:thumbs: Minä

savonlinna prismalla tänään 13:00 noin bongattu pipo :) tuijjotin vielä sen verta pitkään et tais piponkantajakin tajuta :P

Pakkopaitainen lihasvuori tänään Wolfilla tuossa klo. 13-15 välillä. Silmälasit päässä ja napit korvilla. Ranskalainen z-tangolla failasi.

Eilen bongattu Pakkispipoinen jantteri Oulussa Raksilan hallilla ennen pelin alkua. Leuassa oli kapeahko partaviiru ja söpöläinen vierellä. Tunnusta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom