Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bugi, sä oot kohta pakkiksen bongatuin jäsen :) Suhun törmää harva se päivä :D

Voipi olla, tosin kaikki olivat varmasti hyvin paskaisia reissun jälkeen. Aivan hävetti kuin jouduin/pääsin istumaan aika napakan misun viereen kun en aamulla kerennyt ees suihkuun:D

:eek:
Istumaan. Johan on ite jouduin seisomaan paskahuussin vieressä koko matkan...

Tänään pukkarissa kun juttelimme Leokon kanssa, olin huomaavinani Pakkis sheikkerin nuoren miehen kädessä, joka vaihtoikin meidän kanssa muutaman sanan. Nyt olisi sinun vuorosi tulla kaapista..:thumbs: Eli paikka siis A&A Gym ja kello oli noin. 17.

Tänään pukkarissa kun juttelimme Leokon kanssa, olin huomaavinani Pakkis sheikkerin nuoren miehen kädessä, joka vaihtoikin meidän kanssa muutaman sanan. Nyt olisi sinun vuorosi tulla kaapista..:thumbs: Eli paikka siis A&A Gym ja kello oli noin. 17.

Minäkin bongasin sheikkerin, kun olimme pukuhuoneen ovella lähtöä tekemässä.

Paljasta itsesi!

Hih, varmaan eka ihan virallinen bongaukseni: Tampereen Plevnassa joku Pakkis-hupparinen, maastohousuihin sonnustautunut jamppa istui melkein mun ja Pullan takana. Leffana Silent Hill... niin ja Pulla oli se joka kiipeili mun syliin, ei toisin päin.

Toinen bongaus!!!

Tampereen Rinta-Joupilla lauantaina kahden jälkeen pakkishupparinen tumma kaveri kierteli sinistä Mersua kaverinsa kanssa. Kenellä autokuume vaivaa??! :)

Tulihan se sieltä, eli eka pakkiskama-bongaus. Eilen miespuolinen henkilö valkeassa pakkispaidassa Joensuun fittarilla, ainakin hauista näytit vääntävän...

Jyväskylän Elixian pukkarissa eilen vähän 16.00 jälkeen bongattu pakkisheikkeri. Enpä sitten tullut muuten tutulta kaverilta kysyneeksi että millä nimimerkillä täällä heiluu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom