Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen pongattu monnarilla (Jkl) pakkis-T-paita joskus neljän jälkeen. Paitaa kuljetti nuori mieshenkilö vaaleissa collegehousuissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään Särkänniemessä klo:1700 aikohin tornaadosta vähän eteenpäin bongattu siilitukkaan ja parransänkeen pukeutunut pakkotoisto t-paitainen pitkä mies.

Tänään Särkänniemessä klo:1700 aikohin tornaadosta vähän eteenpäin bongattu siilitukkaan ja parransänkeen pukeutunut pakkotoisto t-paitainen pitkä mies.

Aika ja paikka täsmää mutta jos hiusmalli oli enemmän kalju kuin siili saatoin olla kyseessä.

VoimaSuomi bongattu henkinen pakkispaita päällä Eläintarhankentällä ti juniori gpstä. Kyllä oli kaverilla kokoa!

Minulla oli neonkeltainen liivi päällä, työtehtävissä kun olin... Hyvät oli kisat ja hieno oli myös sää!

Jyväskylän Elixian pukkarissa eilen vähän 16.00 jälkeen bongattu pakkisheikkeri. Enpä sitten tullut muuten tutulta kaverilta kysyneeksi että millä nimimerkillä täällä heiluu.

wtf?? jätkä reenaa edelleenkin siellä helvetin Elixialla :eek: nyt hopihopi johonkin salille missei palmut kasva ja tuoksuöljyt tunnu nenässä;)

Puustockissa muutama päivä sitten semmonen lyhyt, ei kovin lihaksikas, mutta jäntevän näköinen nuori kaveri pakkishuppari päällä Teräsbetonin setin aikana...

Kuopion rautatieaseman pihassa bongattu nuori mieshenkilö pakkishupparissa, liekö lippiskin ollut punaisella Peellä varustettu, en ehtinyt näkemään kun ajelit fillarilla ohitseni.

Tämä tapahtui hieman klo 16:00 jälkeen.

NGV sanoi:

Aevan, topicissakin se jo lukee. Kun näet jonkun pakkispaita päällä, voita sanoa, että "pakkispaita bongattu muuten alastoman miehen päällä helsingin keskustassa" vaikka kyseisen kaverin tunnistaisitkin.

Ja mitä sä sitä multa kysyt, ei toi mikään mun sääntö ole :D.

Bongattu tänään aamupäivällä Porin Kalaholman koulun edessä Pakkis-lippis. Voi olla että edehdyin kirjaimesta kun pyöräilit niin nopeesti ohi.

Lappeenranta, klo 11.40, Villimiehenkadun ja Lappeenkadun risteys. Jonottelin punaisissa Villimiehenkadulla, kun ihan suoraan edessä olevan talon parvekkeelle putkahti äijä pakkispaita päällä pälyilemään keltainen kahvikuppi kädessä.

Bongattu Oulussa subarulla huristeleva pakkismimmi Intiön nesteen kohdilla? Jos oikein katsoin :)

wtf?? jätkä reenaa edelleenkin siellä helvetin Elixialla :eek: nyt hopihopi johonkin salille missei palmut kasva ja tuoksuöljyt tunnu nenässä;)

Treenaan joo ja ainakin toistaiseksi kulkuyhteydet pakottaa näin tekemään. Olen yksinkertaisesti aivan liian laiska ja mukavuudenhaluinen, eli en jaksa ajaa toiselle puolelle kaupunkia salille. Eli nyt on tyydyttävä niihin palmuihin vain. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom