Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Eli: Kuka oli tänään torstaina 21.7.2005 noin kello puoli kolme kyseisellä huoltoasemalla nauttimassa tauostaan Pakkotoiston T- paita päällään? Tunnustakoon heti, joka moisen teon on suorittanut. Halusin kovasti tulla juttelemaan, mutta ei tohti. Olin nimittäin naapuripöydässä ja huomio kiinnittyi tähän. Kertokoon se, joka itsensä tunnistaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katseemme kohtasivat. Olisin halunnut tulla juttelemaan, mutta ratikkani lähti. Jäit mieleeni. Otathan yhteyttä. Nimim. Poika Punaisissa Pöksyissä

Belmondo sanoi:
Katseemme kohtasivat. Olisin halunnut tulla juttelemaan, mutta ratikkani lähti. Jäit mieleeni. Otathan yhteyttä. Nimim. Poika Punaisissa Pöksyissä

Eipä taida ratikoita noilla kulmilla olla ;)

No ei luulis olevan vaikea tunnistaa... kyllähän rollossa jokanen tuntee toisensa tai on ainaki tutuntuttu. :jahas:

mievain sanoi:
Halusin kovasti tulla juttelemaan, mutta ei tohti. Olin nimittäin naapuripöydässä ja huomio kiinnittyi tähän.
Miten ihmeessä se voi olla niin vaikeaa avata sitä suuta ja sanoa "moi, säkin oot Pakkikselta? Kirjoittelen nimimerkillä mievain jne..." Mitä siinä voi tapahtua? "Eiiii, en kyllä tiedä mistään 'pakkiksesta' hevon vittua. Olen sellaisen järjestön puheenjohtaja, minkä tehtävänä on raiskata anaalisesti huoltoasemilla kaikki taukoja häiritsevät punttipellet. Pyllistä, huora."

Pink Floyd: The :wall:

Mitä pohjoisemmaksi liikutaan helsinkistä, sitä varmempaa on ettei tuntemattomille mennä jutteleen muuta kuin vilunki mielessä.

Mike sanoi:
Mä oon tavannut kaverin jolla oli Pakkotoiston paita päällä, kaverilla ei ollut nettiä, eikä mitään hajua mikä on kyseessä.

Kyseinen äijä varmasti tiesi, mutta ei halunnut paljastaa tietoisuuttaan, jotta sillä ei olisi mitään hävittävää.

edit: PRKL :wall: , nyt sä luulit et se olin minä, en ollut minä, NIIIII nii bla bla bla, helvetti sentään, pitäs miettii mitä postaan... ja se pätee VAIN tähän postiin, kaikki muut mun postit on kunnollisia, on on on on. en olut mä, en en en en en!!!!!

mä oon niin pieni ja heikko että en mä uskaltas mennä sanoo mitään jollekkin kenellä on kylhän_sä_tiiät_mikä "P" rinnassa. Siinähän allekirjottaa oman kuolemantuomionsa saman tien.

tokkopaisto sanoi:
Mitä pohjoisemmaksi liikutaan helsinkistä, sitä varmempaa on ettei tuntemattomille mennä jutteleen muuta kuin vilunki mielessä.
Tämä on täyttä totta,mutta sitten kun taas ollaa maistissa niin tämä kääntyy toisinpäin :)

MEV sanoi:
Kyseinen äijä varmasti tiesi, mutta ei halunnut paljastaa tietoisuuttaan, jotta sillä ei olisi mitään hävittävää.

edit: PRKL :wall: , nyt sä luulit et se olin minä, en ollut minä, NIIIII nii bla bla bla, helvetti sentään, pitäs miettii mitä postaan... ja se pätee VAIN tähän postiin, kaikki muut mun postit on kunnollisia, on on on on. en olut mä, en en en en en!!!!!
Mun täytyy tunnustaa, että en ihan aina ole varma mitä sun kallossa liikkuu vai liikkuuko näinä mustina hetkinä mitään :D

Rautaketju sanoi:
Tämä on täyttä totta,mutta sitten kun taas ollaa maistissa niin tämä kääntyy toisinpäin :)

Tai sitten ei saada koskaan suutaan auki - ei koskaan. Ja se syö miestä.

tokkopaisto sanoi:

Kummaa...mulla on sellainen mielikuva, että pohjoisessa jengi on ystävällistä ja lämmintä sakkia. Tullaan juttelemaan vaikka ei tunneta eikä olisi asiaa. Etelässä taas saa miettiä, että kukakohan seuraavaksi lataa vastapalloon.

Perustuu kyllä aika vähään kokemukseen...Sama lämmin henki ollut myös idässä päin.

Hmh...näinhän se on. Täällä vaan ajellaan poroilla ja painitaan jääkarhujen kanssa. Eiks nii?

Mä näin muutama viikko sitten bussi 504:ssa 60-70 vuotiaan mummon pakkislippis päässä, mikähän mahtoi olla sen nikki? Ois pitänyt varmaan kysyä paljon nousee penkistä:)

kgb sanoi:
Mä näin muutama viikko sitten bussi 504:ssa 60-70 vuotiaan mummon pakkislippis päässä, mikähän mahtoi olla sen nikki? Ois pitänyt varmaan kysyä paljon nousee penkistä:)
Kavi ostamassa meiltä sen lippiksen, kysyin ikää ja sanoi että 73v. Ihan aurinkohatuksi osti kun sattui ohi kaupasta kävelemään.

Hahaa, tähän sopii :offtopic: :ina hauska sattuma eiliseltä. Käveltiin tyttökaverin kanssa Kalevankatua alaspäin kohti Albertia, ja en ollut ihan varma että mikä talonnumeron se P-kauppa omasikaan. Mietin että olispa kätevää, kun tulis joku pakkispaita vastaan niin vois kysästä!
No siinähän sitten seuraavassa kadunkulmassa (Freda) oli kaveri fillarilla ja pakkispaita päällä, tosin jutteli jonkun gimman kanssa niin en viitsinyt sitten kysellä, kun arvelin kaupan muutenkin löytyvän.

Löytyihän se sitten ja sain Mass Blastini ja ravistimen myös.

tokkopaisto sanoi:

Paskan marjat. Etelässä pitää miettiä uskaltaako edes kävellä kohti tuntematonta ihmistä. Pohjosessa voi heittää läppää ihan huvikseen eikä jengillä ole tarvetta levennellä ja keksiä juttuja siitä kuinka vitun kovaa niillä menee elämässä... Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.

edit: Rollo on ainoa paikka jossa voi rakastua pari-kolme kertaa Citymarketissa käynnin aikana...

Pitäskin laittaa ihan oma threadi tälle "kuka hiipi iso P rinnassa" teemalle...

Itekkin ku pitää pakkispaitaa päällä, niin jotkut kattoo pitkään, ihan niin ku ois muroihin kussu, mutta ei ne kehtaa kuitenkaan juttusille tulla... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom