Bongaa Pakkiksen joulukortti 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi helvetti. Varmaan neljä tuntia sitä tänään etsinyt ja nyt ihan vahingossa klikkasin sen auki. :)

Hyvät joulut vaan kaikille.

Ei helvata. Ajattelin, että en viitsi edes etsiä, mutta muutin mieleni ja kortti löytyi ensimmäisellä klikkauksella ensimmäisestä paikasta missä ajattelin sen voivan olla. Kerrankin tuuria. Hieno kuva.

Ei helvata. Ajattelin, että en viitsi edes etsiä, mutta muutin mieleni ja kortti löytyi ensimmäisellä klikkauksella ensimmäisestä paikasta missä ajattelin sen voivan olla. Kerrankin tuuria. Hieno kuva.

Sama homma. Ensimmäisellä klikkauksella löyty!

Jesh!!! Tänä vuonna kesti vain 3 min ennen kuin löysin. "Hieman" parannusta viime vuoteen, jolloin en edes löytänyt koko joulukorttia omin avuin. :joulu1:

tässä jo iltapäivästä asti etsitty ja tongittu joka kolkka. joten alennun nöyrästi, heittäkää joku privalla pientä vinkkiä. :itku:

edittiä. kiitokset jänkälle. :worship:

Tänä vuonna tuo on sen verran helpompi kuin viime vuonna että niitä, jotka ei sitä löydä, vituttaa monin verroin enemmän sitten kun kuulevat ratkaisun :lol2:

Nonii, ihan niinko arvasinkin... emmä sitä löydä. Auttakaa, jooko?:)

Mäkää en löydä, oon kyllä mielestäni joka paikasta painanu mistä voi vaa painaa.

edit: en ollutkaan joka paikasta painanut eli löytyi

Mulle kans privalla jotain vinkkiä, emmä voi men nukkuun ennenko oon nähny sen:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom