Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää o hyvä, just näitä niksejä miten sitä lihasta oikeen työstetään. Pumppireenitkin muuttuu huomattavasti rajummiksi kun pienentää reenipainoja ja jättää ne heilumiset ja huitomiset pois. Ottaa rauhallisesti ja tunteellaa just sillä lihaksella millä on tarkotuskin. Tekee meinaan gutaa voin vannoa.

Sitä en tiiä, että kannattaako sitä ihan aina hakata niin totaali keskitetysti vai kannattooko välillä oikeen runtata, mutta varmasti kun veivailee oikeen puhtaalla tekniikalla hetken aikaa, niin alkaa niihin ronskimpiin runttauksiinkin löytyä se reenattava lihas mukaan vähän paremmin.

BFTO 2001:

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UrH60zLTRTA&hl=en_US&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UrH60zLTRTA&hl=en_US&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Loput osat löydätte varmasti omatoimisesti. Eritoten osa 4 on mielenkiintoinen, jossa nähdään mm. King Kamalin räkkiveto, varmistajan kera. :lol2:

Tässäpä oli mukava nostalgiapala. Gary Strydom kilpaili pari vuotta tämän videon jälkeen myös Suomessa, kisa oli vuoden 1990 Finnish Grand Prix, sama, jossa Jari Leino teki komean ammattilaiskisa-avauksensa.

Gary ihastui kovasti suomalaiseen ruisleipään ja söi sitä oikein urakalla Suomen-vierailun aikana. Garylla oli vielä Suomessa mukana kaunis vaimonsa, joka vilahtaa myös videolla öljyämässä Garyn kroppaa. Pian Suomen ja muun Euroopan kisaturneen jälkeen vaimo otti ja lähti hyvästejä jättämättä tyhjennettyään ensin pariskunnan yhteiseltä pankkitililtä matkarahoiksi reilut 300 tuhatta dollaria. Gary oli tienannut hyvin WBF-vuosina ja Cra-Zee Wear -myynneillä, vaimo päätti näin ilmeisesti tehdä itse reipasotteisen osituksen ilman turhia neuvotteluja. Tämän uutisen minulle kertoi aikanaan Wayne S. DeMilia, tarinan jatkosta minulla ei ole tietoa.

Aiheeseen liittyy hauska yhteensattuma: Pari päivää ennen Finnish GP:tä juttelin illalla Garyn ja Danny Padillan kanssa, ja tuolloin vaimonsa kanssa eroriidoissa ollut Danny otti puheeksi sen, miten hän oli jemmannut rahojaan vaimoltaan piiloon käteisenä vähän sinne sun tänne, mm. kavereidensa tallelokeroihin. Gary totesi siihen, että hänellä ei ole tarvetta moiseen.

Sulle Virtamo vois perustaa jonkun oman threadin minne voisit turinoida vanhoja muisteloita eri kisaajista. Noita on kiva lueskella.

Joo kannatetaan...ehdottomasti.
Jounihan se osais kertoa tarkemmin kun kukaan että miten se meni siinä Finnish Grand Prixissa (oliko-89?)
jossa Phil Hill:illä ja Ron Love:lla tuli jotain hässäkkää backstagella ja meinas kai ihan tappeluksi mennä mutta sitten
vähän kovemmissa ympyröissä kasvanut ja muutenkin sähäkkä mies Mike Quinn puuttu peliin ja tais vetää Phil Hilliä
ihan lättyyn...Ron Lovehan oli muistaaksen joku poliisien lähikontaktiopettaja että ei kai se apuja olis edes tarttenut.
Kerrohan Jouni miten se meni ja mistä se riita tuli - jos nyt vuosien jälkeen muistat.

Toinen tarina joka on jäännyt mieleen ja jonka itse olen Hi-man Sportin salilla Jounin kertomana kuullut on se kun Suomen kehonrakennusjoukkue oli nuorten EM-kisoissa 1981 ja jotkut muiden maiden kisaajat oli olleet "aika polleena" pumppihuoneessa ja psyykannut muita.
Jari Leino oli vastannut poikien "polleiluun" ja laittanut jonkun 180kg tankoon (huom, nuorten EM) ja ottanut jonkun hirveen sarjan kulmasoutua...ja sit vissiin oli ollu aika hiljasta pumppihuoneessa...

Joo kannatetaan...ehdottomasti.
Jounihan se osais kertoa tarkemmin kun kukaan että miten se meni siinä Finnish Grand Prixissa (oliko-89?)
jossa Phil Hill:illä ja Ron Love:lla tuli jotain hässäkkää backstagella ja meinas kai ihan tappeluksi mennä mutta sitten
vähän kovemmissa ympyröissä kasvanut ja muutenkin sähäkkä mies Mike Quinn puuttu peliin ja tais vetää Phil Hilliä
ihan lättyyn...Ron Lovehan oli muistaaksen joku poliisien lähikontaktiopettaja että ei kai se apuja olis edes tarttenut.
Kerrohan Jouni miten se meni ja mistä se riita tuli - jos nyt vuosien jälkeen muistat.

Toinen tarina joka on jäännyt mieleen ja jonka itse olen Hi-man Sportin salilla Jounin kertomana kuullut on se kun Suomen kehonrakennusjoukkue oli nuorten EM-kisoissa 1981 ja jotkut muiden maiden kisaajat oli olleet "aika polleena" pumppihuoneessa ja psyykannut muita.
Jari Leino oli vastannut poikien "polleiluun" ja laittanut jonkun 180kg tankoon (huom, nuorten EM) ja ottanut jonkun hirveen sarjan kulmasoutua...ja sit vissiin oli ollu aika hiljasta pumppihuoneessa...

Ihan mukava kuulla, että vanhat tarinat kiinnostavat. Muistelen, että olisin kirjoittanut tuosta vuoden 1989 pukuhuonejupakasta Pakkikselle jo aiemmin. Itse en sitä siis nähnyt, sillä tappelu oli jo käynnissä, kun olin menossa kisan jälkeen back stagelle, mutta silloinen IFBB Pro Director Wayne S. DeMilia ei päästänyt enää enempää porukkaa katsomaan nujakointia. Kuulin tietenkin asiasta myöhemmin Wayneltä: Penkillä istunut Ron Love, joka todellakin oli tuolloin poliisi ja poliisikoulun opettaja, ärsytti jollakin tavalla kilpailusijoitukseensa tyytymätöntä Phil Hilliä (hänellä oli aivan mahtava poseohjelma, musana Lisence to Kill), joka muitta mutkitta kävi Ronin kimppuun ja löi tätä kasvoihin. Lähellä ollut Mike Quinn lähti heti leikkiin mukaan ja tyrmäsi puolestaan Philin kanveesiin. Samassa rytäkässä kaatui ja hajosi mm. yksi kilpailusta TV-dokkaria tehneen National Filmin kamera.

Jotenkin tilanne sitten rauhoittui, ja seuraavaksi miehet istuivatkin jo sulassa sovussa illallisella, joka tarjoiltiin kisahotellissa (silloinen Hotel Hesperia Töölönlahden puistoa vastapäätä). Tämä ensimmäinen Finnish Grand Prix onnistui kaikin puolin hienosti, kehonrakennus kiinnosti sekä mediaa että yleisöä.

Olin joukkueenjohtajana ja tuomarina mukana mainituissa nuorten EM-kilpailuissa, mutta en ollut itse paikalla juuri, kun Jari oli pumppihuonetta "hiljentänyt". Hän oli siis ottanut paidan pois ja tehnyt jonkin voimatempun, siinä pumpit heikkenivät heti puoleen kaikilla muilla. Jari voitti EM-kultaa, Peter Keränen otti samassa sarjassa pronssia. Mahtavarakenteinen Tomi Mårtensson oli alle kasikympissä kolmas. Suomen kovin junnujoukkue kautta aikojen.

Tämä oli hieno tapahtuma, sain kunnian hoitaa kisan järjestelyt täällä Suomen päässä. Mielestäni kilpailijat olivat kaikki hyvän näköisiä, tiukkuutta ja lihasdensityä oli, mutta massat olivat jotenkin luonnollisemmat kuin nykyisin. Kaverit olivat oikein tyylikkäitä myös puku päällä, kuten voitte videolta nähdä.

Näyn itse videon alkupuolella Flex-musan kohdalla mustassa T-paidassa. Kun nyt tuon näin, täytyy kyllä alkaa dieetille...

Yhdyn samaan kuoroon, eli noita tarinoita on erittäin mukava lueskella, vaikkei välttämättä kaikkia henkilöitä niissä tunnekkaan.

Tämä oli hieno tapahtuma, sain kunnian hoitaa kisan järjestelyt täällä Suomen päässä. Mielestäni kilpailijat olivat kaikki hyvän näköisiä, tiukkuutta ja lihasdensityä oli, mutta massat olivat jotenkin luonnollisemmat kuin nykyisin. Kaverit olivat oikein tyylikkäitä myös puku päällä, kuten voitte videolta nähdä.

Näyn itse videon alkupuolella Flex-musan kohdalla mustassa T-paidassa. Kun nyt tuon näin, täytyy kyllä alkaa dieetille...

Täsä

29zdifd.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom