Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tästä!
Sulle Virtamo vois perustaa jonkun oman threadin minne voisit turinoida vanhoja muisteloita eri kisaajista. Noita on kiva lueskella.
Joo kannatetaan...ehdottomasti.
Jounihan se osais kertoa tarkemmin kun kukaan että miten se meni siinä Finnish Grand Prixissa (oliko-89?)
jossa Phil Hill:illä ja Ron Love:lla tuli jotain hässäkkää backstagella ja meinas kai ihan tappeluksi mennä mutta sitten
vähän kovemmissa ympyröissä kasvanut ja muutenkin sähäkkä mies Mike Quinn puuttu peliin ja tais vetää Phil Hilliä
ihan lättyyn...Ron Lovehan oli muistaaksen joku poliisien lähikontaktiopettaja että ei kai se apuja olis edes tarttenut.
Kerrohan Jouni miten se meni ja mistä se riita tuli - jos nyt vuosien jälkeen muistat.
Toinen tarina joka on jäännyt mieleen ja jonka itse olen Hi-man Sportin salilla Jounin kertomana kuullut on se kun Suomen kehonrakennusjoukkue oli nuorten EM-kisoissa 1981 ja jotkut muiden maiden kisaajat oli olleet "aika polleena" pumppihuoneessa ja psyykannut muita.
Jari Leino oli vastannut poikien "polleiluun" ja laittanut jonkun 180kg tankoon (huom, nuorten EM) ja ottanut jonkun hirveen sarjan kulmasoutua...ja sit vissiin oli ollu aika hiljasta pumppihuoneessa...
Ai kohdalle 1.27
Tämä oli hieno tapahtuma, sain kunnian hoitaa kisan järjestelyt täällä Suomen päässä. Mielestäni kilpailijat olivat kaikki hyvän näköisiä, tiukkuutta ja lihasdensityä oli, mutta massat olivat jotenkin luonnollisemmat kuin nykyisin. Kaverit olivat oikein tyylikkäitä myös puku päällä, kuten voitte videolta nähdä.
Näyn itse videon alkupuolella Flex-musan kohdalla mustassa T-paidassa. Kun nyt tuon näin, täytyy kyllä alkaa dieetille...