Bodyvideoita

Ihanko totta? En olis kyllä arvannut.:D Mutta siis noin vähillä eväillä yli satakilonen kaveri pitää lihasta yllä tuommosen määrän?

Luulen tuon kommentin tarkoittavan jotain "tyhjennys" päivän syöntiä.
Ja ei näitä haastatteluitten kommentteja kannata aivan kirjaimellisesti ottaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jari Leino Grand Prix Helsinki, Finland 1990 Part 1

Kertokaas joku viisas mies, että onko tuo jotain bodariläppää kun Jari kertoo tuossa pätkässä syövänsä aamiaiseksi 50g kaurahiutaleita veteen sekotettuna ja päivällä 1-2 omenaa ja illalla vähän kanaa tai 1 prk raejuustoa. Pysyykö semmosella ruokavaliolla oikeasti joku lihas yllä?

Ei ole mitään läppää, Jari piti todella tiukan dieetin aina ennen kisaa. Hän oli ylipäänsä hyvässä kunnossa ympäri vuoden, joten dieetti ei ollut yleensä kovin pitkä.

Tämä Jarin kertoma esimerkki oli varmasti dieetin ääripäästä, mutta ei hän paljon enempää syönyt dieetillä keskimäärinkään. Kisojen jälkeen ruoka sitten taas maistui.

Jarilla lihasmassa pysyi erittäin hyvin myös kisadieetillä, tässä on varmasti suuria yksilöllisiä eroja kisaajien välillä. Osaltaan tähän vaikutti tietysti se, että dieetti ei kestänyt kuukausia.

Aivan yleisenä kommenttina vielä: 1980-luvulla ja 1990-luvun alkuvuosina dieetit olivat tiukkoja ja lyhyitä. Nykyisin systeemit ovat toiset, kireitä miehiä ei sitten juuri esimerkiksi SM-kisoissa näe, tänä vuonna Jerry Ossi taisi olla ainoita kivisen tiukkoja kilpailijoita, lisäksi Peter Wilenius Lappeenrannassa. Ja raskaan sarjan SM-voittaja oli tiukka.

Ei ole mitään läppää, Jari piti todella tiukan dieetin aina ennen kisaa. Hän oli ylipäänsä hyvässä kunnossa ympäri vuoden, joten dieetti ei ollut yleensä kovin pitkä.

Tämä Jarin kertoma esimerkki oli varmasti dieetin ääripäästä, mutta ei hän paljon enempää syönyt dieetillä keskimäärinkään. Kisojen jälkeen ruoka sitten taas maistui.

Jarilla lihasmassa pysyi erittäin hyvin myös kisadieetillä, tässä on varmasti suuria yksilöllisiä eroja kisaajien välillä. Osaltaan tähän vaikutti tietysti se, että dieetti ei kestänyt kuukausia.

Aivan yleisenä kommenttina vielä: 1980-luvulla ja 1990-luvun alkuvuosina dieetit olivat tiukkoja ja lyhyitä. Nykyisin systeemit ovat toiset, kireitä miehiä ei sitten juuri esimerkiksi SM-kisoissa näe, tänä vuonna Jerry Ossi taisi olla ainoita kivisen tiukkoja kilpailijoita, lisäksi Peter Wilenius Lappeenrannassa. Ja raskaan sarjan SM-voittaja oli tiukka.

olen itse ihmetellyt entisiä kehonrakentajia verrattuna nykyisiin. lihaksen laatu oli useilla varsin erinäköistä nykyisiin verrattuna. oliko se sitten se äärettömän matalalla kalorimäärällä vedetty dietti vai treeni, mutta lihaslaatu näytti jotenkin kireämmältä näin yleistäen. Nykyään monella on sellainen broilerimainen lihas, josta puuttuu kivisyys.

Itse veikkaisin, että nykyään moni tuijottaa liikaa siihen omaan painoon ja ei uskalleta vetää painoa alemmas ja näin ollen kunto näyttää pehmeämmältä. Kyllä se Leinon kivisyys lihaksissa oli jotain uskomatonta...

olen itse ihmetellyt entisiä kehonrakentajia verrattuna nykyisiin. lihaksen laatu oli useilla varsin erinäköistä nykyisiin verrattuna. oliko se sitten se äärettömän matalalla kalorimäärällä vedetty dietti vai treeni, mutta lihaslaatu näytti jotenkin kireämmältä näin yleistäen. Nykyään monella on sellainen broilerimainen lihas, josta puuttuu kivisyys.

Itse veikkaisin, että nykyään moni tuijottaa liikaa siihen omaan painoon ja ei uskalleta vetää painoa alemmas ja näin ollen kunto näyttää pehmeämmältä. Kyllä se Leinon kivisyys lihaksissa oli jotain uskomatonta...

Tosiaan kyllä miehillä lihasmassaa on, mutta ehkä siihen painoon jotenkin tuijotetaan liikaa. Luulen, että suurimmat syyt siihen, että keho jää hieman pehmeäksi, ovat ei tarpeeksi kova dieetti ja siihen päälle ns. tankkaus, joka vetää jo ennestään ei tarpeeksi kireän kehon vielä sileämmäksi.

huhuh! mikä voimapoika vetelee vertoja Richard Syndrakille tosin eri vuosikymmenillä syntyneet turhaa verrata. mutta aika kovas kondiksessa 12-vuotiaaksi ja viel 80-luvun alussa.

aivan helvetin tyhmän näköstä ton äijän reenaaminen mun mielestä sen verran mitä mä oon nähny

Eläs nyt:) Ite hyppisin tasajalkaa,jos Mr. Roller muuttaisi Suomeen ja tulisi treenaan samalle salille kun mä:hyper: Jätkähän tietää treenistä aika paljon ja on muutenkin inspiroiva mentaliteetiltaan.Loppusi haukottelu ja muu veltoilu:dance:

Hyvä muistaa,että näissä Rollerin treenivideoissa on vähän hc-teatteria mukana,ei siihen pidä takertua:D

Vähän motivaatiostooria: Ric's Corner: Dedication
Nää kannattaa katsoa!! Arnoldin treeneistä juttua Arnoldin treenikavereiden kertomana ja vanhoja bodylegendoja kertomassa treeneistään ja kaikesta muusta! 8 jaksoa jo pihalla.

Tän vois laittaa tuonne etusivulle!

smg95.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom