Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jackass82
löytyykö kazaalla tai imeshillä tuo dorian yatesin video?ja millä nimellä pitää hakea?

Minä onnistuin imuroimaan kazaalla blood and gutsin, unbelievable ronnie colemanin ja pumping ironin. En kylläkään muista enää hakusanoja. Kokeile blood and guts.

Viteoita

Onx jengi tsiikaillu mitään uusia pätkiä?
Eli Battle for Olympia 2002, Kevinin pätkää tms?

The Battle For The Olympia-1998

Imutin eilen tollasen pätkän.Pätkässä esiintyvät Kevin Levrone,Shawn Ray,Flex Wheeler,Jean-Pierre Fux..Treeniä ja poseerauksia...Ihan ok pätkä.Kesto 26min.Joku muu nähnyt kyseisen pätkän??

EDIT: jos joku haluaa kyseisen pätkän niin heitä viestiä.Pätkä on mpg muodossa..:thumbs:

Mulla on "The Battle for the Olympia 1998 CD#2" ja tän kesto on 44 minuuttia. Flex pumppaa vinopenkkia alussa. Ihankuin alkais kesken? Ei sulla sattuis olemaan just se eka osa siitä?

Originally posted by wbb
Mulla on "The Battle for the Olympia 1998 CD#2" ja tän kesto on 44 minuuttia. Flex pumppaa vinopenkkia alussa. Ihankuin alkais kesken? Ei sulla sattuis olemaan just se eka osa siitä?

Mulla taas Kevin Levrone vetää sitä vinopenaa...Sitten ranskalaista,rintaa ja poseeraus.Sitten Shawn Ray tulee hopealla mezellä ja jauhaa paskaa/nostaa puntteja :)

Originally posted by 45shelley
Mulla taas Kevin Levrone vetää sitä vinopenaa...Sitten ranskalaista,rintaa ja poseeraus.Sitten Shawn Ray tulee hopealla mezellä ja jauhaa paskaa/nostaa puntteja :)

No niin katos Levronehan se onkin. Siitäkö sullakin alkaa se pätkä?

Originally posted by wbb
No niin katos Levronehan se onkin. Siitäkö sullakin alkaa se pätkä?

Juuri näin:whip:

Originally posted by wbb

donkey:lla / emulella löytyy. linkit aikaisemmin tässä threadissa.

CD 1 60 min
CD 2 44 min

Re: The Battle For The Olympia-1998

Originally posted by 45shelley
Imutin eilen tollasen pätkän.Pätkässä esiintyvät Kevin Levrone,Shawn Ray,Flex Wheeler,Jean-Pierre Fux..Treeniä ja poseerauksia...Ihan ok pätkä.Kesto 26min.Joku muu nähnyt kyseisen pätkän??

EDIT: jos joku haluaa kyseisen pätkän niin heitä viestiä.Pätkä on mpg muodossa..:thumbs:

Mulla taitaa olla kyseinen "filmi"...Onko se se, missä Shawn jauhaa väsymiseen asti tuomarointikriteereistä yms?

Re: Re: The Battle For The Olympia-1998

Originally posted by pexxi
Mulla taitaa olla kyseinen "filmi"...Onko se se, missä Shawn jauhaa väsymiseen asti tuomarointikriteereistä yms?

Sama video...Mutta kovassa kunnossa ovat miehet:kippis1:

Kyllä vaen!!

Pitäs hankkia se uusin Battle jostain?
Kuulemma ihan sikapitkä pätkä!

Joo....mutta 2002 on kuulemma 2 VHS:ää
alunperin! Mulla ku ei oo himassa nettii nii pitänee toivoo, että Kultsalla ois ensi viikolla jotain myynnissä?

On se periaatteessa, mutta ei sieltä juurikaan saa mitään!

Taas yritän...

Pettyneenä Kultsalta palanneena...ei videoita myynnissä!!
Onko jengillä tietoa, mistä sais Levronen uutta videota tai uusinta Battlea netistä tms. rompulle?

3.kerta SANOOOO toden

eli Levronen videota saako jostain (osoite, softa tms) netistä poijjaat?

Tämmönen löyty...

Joken lajitreenivideo, jossa veret lennättävä maastaveto :worship:

<a href="ed2k://|file|Jouko.Ahola.-.World's.Strongest.Man.[RtB].avi|603648000|811BB6B276CE4844E0BA7AA9C01B1460|/">Jouko Ahola - World's Strongest Man [RtB].avi</a>

pituus: 38.40
koko: 575 MB
codec: XVID
Image: 352 x 288

<a href="ed2k://|file|Lee.Priest.-.The.Blonde.Myth.-.[454SS].avi|604076032|47BC68A7F94BD85717556ABE6088E419|/">Lee Priest - The Blonde Myth - [454SS].avi</a>

Pituus: 1.16

<a href="ed2k://|file|Lee.Priest.-.Another.Blonde.Myth.-.[454SS].avi|734312448|825859F9E6403C065F646B5DFA112680|/">Lee Priest - Another Blonde Myth - [454SS].avi</a>

Pituus: 1.03

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom