Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hub

Oon parhaillaan *Akira's Fiction kanavalla ja kayttajanimi on Animedude. Tarjolla myos n. 40 gigaa MP3:sia, kama tosin rapakon toisella puolella. Kokeilkaa, onko imutus riittavan nopeaa.

Hummm....

*** Connecting to 217.215.143.207...
*** Host unreachable

*** Connecting to 217.150.69.59...
*** Connection timeout

Kyllä muihin hubeihi pääsee...mut noi ei tykkää toimia. Kertokaas jotain kanavia missä ootte niin tuun kattelee :)

Kazaalla löyty nuo The Unbelievable, Blood and Guts ja Pumping Iron ainaki. Aikalailla paljon nuita löytyy ja eiköhä nuo joka päivä yleisty vähäsen

Vaikka että tuo Pumping Iron on aika pupuleffa, käyttäkää kaistanne johonki muuhun ellette taho nähä isoja ukkoja suihkussa ja balettitunnilla :urjo:

Originally posted by Mato
Vaikka että tuo Pumping Iron on aika pupuleffa, käyttäkää kaistanne johonki muuhun ellette taho nähä isoja ukkoja suihkussa ja balettitunnilla :urjo:

Äääh!
Siitä EI voi olla tykkäämättä!
Ensimmäisiä klassikko bodyfilmejä :p

Originally posted by Mato

Tässä yksi syy ladata Pumping Iron: Siinä on Arska.

Toimiiko toi Olympia 2002-linkki?
Saako tota cd:lle mitenkään ku on noin iso file?

Löysin Groksterilla Pumping ironin, mutta ei toimi PRKL:mad2:. Oon hakenut yhtä sun toista DivX ajuria ja ohjelmaa, mutta ruudussa on vain mustavalkoisia poikittais suuntaisia raitoja :confused:. Ääni kyllä kuuluu.

Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voisi neuvoa miten saan sen toimiin, ja kertoa että en imuttanut 633Mt turhaan.

Originally posted by Topias
Mihin kohtaan noi ip:t pitää oikeeen laittaa?

siihen ekaa sivuun (public hubs) ja kohtaan (manual connect address) ja paina connect

Originally posted by pexxi
Toimiiko toi Olympia 2002-linkki?
Saako tota cd:lle mitenkään ku on noin iso file?

On ainaskin mulla jaossa 24/7 suurimmalla prioritteetillä ja muitakin sourceja pitäis löytyä.

Voit jakaa pienemmäksi - ohjeet löytyy tältäkin palstalta...

katoin just blood&guts:in ja se on perkeleen hyvä. tunti treeniä ja huutoa. btw, huudatteko te paljon treenatessanne vai onko se vaan joku pro-bodareiden juttu?

Originally posted by beginner
katoin just blood&guts:in ja se on perkeleen hyvä. tunti treeniä ja huutoa. btw, huudatteko te paljon treenatessanne vai onko se vaan joku pro-bodareiden juttu?
Mä huudan pelkästään sarjojen välissä. :)

Toi total rebuild löytyy ainakin välillä.. kokeile kaikki mahdollisii hakusanoi ja laita minimikooks 450Mt:)

edit: äsken ei löytyny mut kyl eilen yks heebo imutti sen kazaast 120kt/s, eli kyl se löytyy ku jaksaa ettii

Arnold:
Pumping Iron (kesto n. 1h 22 min, koko 633 MB)
Total Rebuild (kesto n. 44 min, 490 MB)

Ronnie:
The Unbelievable ( 1h 20 min, 533 MB

Yates:

Blood And Guts (1 h 3 min, 693 MB)

Löytyy Kazaan kautta minulta. Toimii normaali kodekeilla.
Nopea kaapeliyhteys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom