Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki kannattaa imuttaa Taattua Ronnie laatuatopi sanoi:onko tommosesta tietoa kannattaako imutella vai onko täyttä pas....
Ronnie Coleman - The Cost of Redemption
l
juu noniin katottu on. täytyy sanoo et olishan ton voinnu lyhentää tuntiinevkler sanoi:The Cost of Redemption, oli kyllä ihan mahtava. kovia painoja, mutta samat aamu / ilta rutiinit hieman pitkistytti
Mikä niitä pitäis vaivata;)? Ei mulla ainakaan mikään vaivaa, jokkut höpöttää aina jostain synkka ongelmista, mutta ainakin BS-Player toistaa kaikki täysin ongelmitta kunhan on codekit kunnossaP.R.I.E.S.T sanoi:mikäs heikon videoita vaivaa????
lähinnä tarkoitin noita linkkejä... ei tunnu pelittävän...Tylerd sanoi:Mikä niitä pitäis vaivata;)? Ei mulla ainakaan mikään vaivaa, jokkut höpöttää aina jostain synkka ongelmista, mutta ainakin BS-Player toistaa kaikki täysin ongelmitta kunhan on codekit kunnossa
<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD1.avi|732964864|F46F8811995BBB7C6B21728BFD66795B|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD1.avi</a>P.R.I.E.S.T sanoi:lähinnä tarkoitin noita linkkejä... ei tunnu pelittävän...
Dexterillä ei ole leffaa ja noi muut kyllä löytyy melkein miltä tahansa hubilta :Dteho_ sanoi:En mä saa mitään aikaseks sanokoisitteko mistä hupista saa ronnie colemanin, jay cutlerin, lee priestin, dexter jacksonin tai olympia videoita
auttakaaaaaaaaaa
Jaa, no sitten se on ilmestynyt. Tiesin kyllä, että sellanen tehtiin, mutta julkaisuajankohdasta ei ollut hajua. Warettamalla sitä ei vielä ainakaan saa, kun ei ole löytynyt vielä edes Jayn uutta pätkää vaikka ilmestyi jo aiemmin..........joq sanoi:On Dexterillä kyllä leffa.. Muscletimen sivuilta ainakin tilattavasti, ja sielt saa jotain klippejäkin tosta pätkästä!
Tylerd sanoi:Mikä niitä pitäis vaivata;)? Ei mulla ainakaan mikään vaivaa, jokkut höpöttää aina jostain synkka ongelmista, mutta ainakin BS-Player toistaa kaikki täysin ongelmitta kunhan on codekit kunnossa
mulla ei oo kuin divx pro codek ja näkyy mediaplayerillapexxi sanoi:Mulla on uusin ffdshow filtteri ja bsplayer, eikä skulaa Heikon pätkä. Mitään Tsunami Mega Codec packkia en viitsisi asentaa..mistähän tuo vois olla kiinni?
teho_ sanoi:En mä saa mitään aikaseks sanokoisitteko mistä hupista saa ronnie colemanin, jay cutlerin, lee priestin, dexter jacksonin tai olympia videoita
auttakaaaaaaaaaa
ACE Mega codecs pack ja kaikki näkyy ja kuuluu Vaikea sanoa mistä vois ongelma johtua, koita asentaa toi packpexxi sanoi:Mulla on uusin ffdshow filtteri ja bsplayer, eikä skulaa Heikon pätkä. Mitään Tsunami Mega Codec packkia en viitsisi asentaa..mistähän tuo vois olla kiinni?