Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
evkler sanoi:
The Cost of Redemption, oli kyllä ihan mahtava. kovia painoja, mutta samat aamu / ilta rutiinit hieman pitkistytti
juu noniin katottu on. täytyy sanoo et olishan ton voinnu lyhentää tuntiin
ei oikein jaksa kattoa toisen syömistä kymmentäminuuttia putkeen.

En tiedä onko joku kysellyt samaa aiemmin..........mutta, onko kukaan nähnyt? DC:ltä eikä eMulelta tahdo löytyä, jos jollakulla ko. pätkä löytyy niin sanoo hep! :hyper:

Toi leffa on kuvattu heti -97 Olympia jälkeen, varmaan olis aika mukava pätkä

Viimeksi muokattu:
P.R.I.E.S.T sanoi:
mikäs heikon videoita vaivaa????
Mikä niitä pitäis vaivata;)? Ei mulla ainakaan mikään vaivaa, jokkut höpöttää aina jostain synkka ongelmista, mutta ainakin BS-Player toistaa kaikki täysin ongelmitta kunhan on codekit kunnossa

En mä saa mitään aikaseks sanokoisitteko mistä hupista saa ronnie colemanin, jay cutlerin, lee priestin, dexter jacksonin tai olympia videoita

auttakaaaaaaaaaa

Tylerd sanoi:
Mikä niitä pitäis vaivata;)? Ei mulla ainakaan mikään vaivaa, jokkut höpöttää aina jostain synkka ongelmista, mutta ainakin BS-Player toistaa kaikki täysin ongelmitta kunhan on codekit kunnossa
lähinnä tarkoitin noita linkkejä... ei tunnu pelittävän...

P.R.I.E.S.T sanoi:
lähinnä tarkoitin noita linkkejä... ei tunnu pelittävän...
<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD1.avi|732964864|F46F8811995BBB7C6B21728BFD66795B|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD1.avi</a>

<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD2.avi|734134272|F55F00BD3C1EF848F4549B3479AC10A9|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD2.avi</a>

Jaa:) Noi linkit pelaa :thumbs:

teho_ sanoi:
En mä saa mitään aikaseks sanokoisitteko mistä hupista saa ronnie colemanin, jay cutlerin, lee priestin, dexter jacksonin tai olympia videoita

auttakaaaaaaaaaa
Dexterillä ei ole leffaa ja noi muut kyllä löytyy melkein miltä tahansa hubilta :D

On Dexterillä kyllä leffa.. Muscletimen sivuilta ainakin tilattavasti, ja sielt saa jotain klippejäkin tosta pätkästä! :rock:

joq sanoi:
On Dexterillä kyllä leffa.. Muscletimen sivuilta ainakin tilattavasti, ja sielt saa jotain klippejäkin tosta pätkästä! :rock:
Jaa, no sitten se on ilmestynyt. Tiesin kyllä, että sellanen tehtiin, mutta julkaisuajankohdasta ei ollut hajua. Warettamalla sitä ei vielä ainakaan saa, kun ei ole löytynyt vielä edes Jayn uutta pätkää vaikka ilmestyi jo aiemmin..........

Dexteristä on nimittäin yks paskaversio jaossa, pakkaamaton paska jota ei kandee imuttaa.

Tylerd sanoi:

Mulla on uusin ffdshow filtteri ja bsplayer, eikä skulaa Heikon pätkä. Mitään Tsunami Mega Codec packkia en viitsisi asentaa..mistähän tuo vois olla kiinni?

pexxi sanoi:
Mulla on uusin ffdshow filtteri ja bsplayer, eikä skulaa Heikon pätkä. Mitään Tsunami Mega Codec packkia en viitsisi asentaa..mistähän tuo vois olla kiinni?
mulla ei oo kuin divx pro codek ja näkyy mediaplayerilla

teho_ sanoi:

auttakaaaaaaaaaa

Melkein mistä vaan hubista tai sitten haet emulella!

pexxi sanoi:
ACE Mega codecs pack ja kaikki näkyy ja kuuluu:) Vaikea sanoa mistä vois ongelma johtua, koita asentaa toi pack :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom