Bodyvideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut selata aiempia posteja, mutta suprnova.org sivulta löytyy torrenttina Mr. olympia 2004

Edit: joku oli ehtinyt sanoa jo

Katoin just äsken Ronnie Colemanin The Cost of Redemption. Oli aika hyvää settii. Kesti vissiin jtn 3h. En kattonu kyllä kokonaan mut pätkiä. Lopussa poseeraa.(voi jumaliste mikä selkä) :worship:

kasperi.no-ip.com:5001

Tonne vaan pakkislaisia! Oon levittänyt tota Savolaisen pakettia jo jonkun verran ircissä, eli pitäisi löytyä jo jokuselta tuoltakin Hubilta :kippis1:

edit: katos täähän meni väärään threadiin.. no jääköön tännekin :)

Viimeksi muokattu:
kuinka tuonne "kasperi-hubille" pääsee? kun yrittää yhdistää niin tulee ilmotus että tää hubi on vaan rekisteröityneille. :itku:

Tilasin the battle for the olympia 2003. Sinänsä ihan hyvää settiä, vähän harvinaisempia naamoja ym. Jotain ihan mielenkiintosta juttua joiltakin irtoaa. Itse treeni kuitenkaan ei ole niin kiinnostavaa, kun tossa ihan Olympian alla se on luonnollisesti vaan sellasta kevyillä painoilla pumppailua.

Paras osio varmaan olikin itse kisasta kuvatut jutut backstagelta. Treeneistä Colemannin oli ehdottomasti paras. Jalkatreeni kyseessä ja ronniella nyt tossakin vaiheessa vielä hyviä painoja, helppo 12x180 kg etukyykkyä. Sitten ulkosalla askelkyykkyä 100 kg niskassa. Ei muuten paljoa satanen paina, kun Ronnie nostaa sen maasta niskan taaksen :D

Siinä ja siinä onko 50 euron arvonen, onhan tossa kuitenkin tavaraa yli 5 tuntia.

Mulla ei pelitä toi kasperi.no-ip.com:5001.
Onko mitään toista hubia, jossa pyöris paljon pakkiksen porukkaa, ja mistä löytyis Savolaisen treenivideoita?

muffy sanoi:
Taisi olla ihan pätkä tuosta Markuksen reenivideosta. Tuolle tuli tosiaan repeiltyä vähän videota katsellessa.

hehe, yksi nainen näytti siltä, että alkaisi oksentamaan:).
On noi pro ukot sairaita.
Kiva tosin nähdä kuka käyttää parhaiten lääkkeitä ja treenaa oikein ja saa isommat lihakset... extreme laji.

ZeiZei sanoi:
kasperi.no-ip.com:5001

Tonne vaan pakkislaisia! Oon levittänyt tota Savolaisen pakettia jo jonkun verran ircissä, eli pitäisi löytyä jo jokuselta tuoltakin Hubilta :kippis1:

edit: katos täähän meni väärään threadiin.. no jääköön tännekin :)

Miten mä pääsisin tonne hubille???, ku se ei päästäny mua sisälle :wall:

Minkä lainen jakoraja tuolla on muutes??

Heiko Kallbachin video muulissa. Jayn pätkä varmasti tulee parin päivän sisällä.

<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD1.avi|732964864|F46F8811995BBB7C6B21728BFD66795B|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD1.avi</a>

<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD2.avi|734134272|F55F00BD3C1EF848F4549B3479AC10A9|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD2.avi</a>

Tuossa Heikossa voip olla synkkaongelmia...mulla ainakin oli, mutta kaverillani ei...

Mäki yritin tonne kasperi.no-ip.com:5001 osotteeseen ja ilmotti et pitäis rekisteröityä.
Joku vois kertoo miten se tapahtuu? Tarvinko jonku salasanan?

Ei kukaan pakkislainen ole omaa dc++ servuu pistäny päälle?

Viitsisikö joku kelpo Pakkisveli tai -sisko käydä Piratebayssä seedaamassa Dorian Yatesin Blood and Gutsia? Mikäli ymmärsin oikein länsinaapurin poikien kirjoitukset, siellä on monella muullakin sama tilanne kuin minulla, eli reilu 84% leffasta tullu, mutta kellään ei ole tämän valmiimpaa versiota eli kaikki nököttää siinä samassa vaiheessa.

Olisin eri kiitollinen :koiranpentuilme:

Karpaasi85 sanoi:
Heiko Kallbachin video muulissa. Jayn pätkä varmasti tulee parin päivän sisällä.

<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD1.avi|732964864|F46F8811995BBB7C6B21728BFD66795B|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD1.avi</a>

<a href="ed2k://|file|Bodybuilding%20-%20Heiko%20Kallbach_The%20Berlin%20Wall.DVDRip.CD2.avi|734134272|F55F00BD3C1EF848F4549B3479AC10A9|/">Bodybuilding - Heiko Kallbach_The Berlin Wall.DVDRip.CD2.avi</a>
Tuo heikon pätkä vaikuttaa todella hyvältä.

Jay Cutler - New improved, Beyond (TORRENT)

Sori jos tämä on vanha, mutta tässä ois sen vanhempi DvD

lataa TÄSTÄ (704mb)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom