Bodyfitness/Fitness SM 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
Odotelkaa vain rauhassa, kunnollisten kuvien muokkaamiseen menee aikaa. Ei ole kiva katsoa gallerioita missä on puolet kuvasta lattiaa ja kattoa, ukot pimeitä ja kuvan koko mega.

Päättelenkö viestisi sisällön väärin, jos oletan että kuvasi ovat epäonnistuneet?

Lazarus sanoi:
Päättelenkö viestisi sisällön väärin, jos oletan että kuvasi ovat epäonnistuneet?

:david: kaveri jaksaa provota miken kuvista, kun kukaan ei tajunnu sun laatikkokameras kuvia. Tosi tylsää juttua, mene vaikka salille.

Lazarus sanoi:
Mikä helvetti sua vaivaa? Kyse on siitä, että kuvien muokkaamiseen menee aikaa, olisihan se helppo jpegginä kuvata ja tehdä galleria, mutta jos haluaa että kuvat ovat jostain kotoisin, niin niitä on cropattava ja säädettävä.

Mike sanoi:
Mikä helvetti sua vaivaa? Kyse on siitä, että kuvien muokkaamiseen menee aikaa, olisihan se helppo jpegginä kuvata ja tehdä galleria, mutta jos haluaa että kuvat ovat jostain kotoisin, niin niitä on cropattava ja säädettävä.

Tällä hetkellä minua vaivaa orastava nuha, ei muuta. Mutta suo anteeksi, jos tein väärän päätelmän. Tämän vuoksi esitin asiani kysymyksen muodossa eli en siis mollannut kuviasi milläänlailla.

Tein karkean virhearvion, jota syvästi kadun, mutta jos omat kuvani kehokisoista olisivat sellaisia "missä on puolet kuvasta lattiaa ja kattoa, ukot pimeitä" luonnehtisin niitä epäonnistuneiksi, IMHO.

P.S. Penkkipunnerruskuvissasi L-putket pääsevät oikeuksiinsa ja näyttävät kyntensä terävässä piirrossaan!

Ei kyse ole mun kuvista, vaan viittasin vain siihen, että Batbug laittaa vielä kuvia tulemaan kunhan kerkiää muokkaamaan. Muokkauksessa cropataan ylimääräiset pois ja säädellään kuva kuntoon muutenkin. Mä olisin saanut halutessani jpegginä kuvatessa täydelliset galleriat muutamassa tunnissa online. Batbugin kanssa vain tykätään nähdä vähän vaivaakin kuvien kanssa, ovat sitten parempia.

Itse rajasin jo kuvatessa, eli mulla ei ole lattiaa ja kattoa kuvassa. Batbug otti takarivistä ja silloin tulee lattiaa ja kattoa. Voima.net julkaisi kuvat semmoisenaan ilman muokkaamista, Batbug ei, siksi kestää hetken aikaa kun niitä muokataan.

Lazarus koska sulla ei tunnu olevan mitään annettavaa tälle tredille niin menisitkö vaikka tuonne ihan valokuvausta varten tehdylle osiolle?

E: Itse ainakin odotan että täällä keskusteltaisiin Bodyfitness/Fitness -05 kilpailusta eikä jonku L-putken ominaisuuksista penkkipunnerruskuvissa..

Täng juu!

Todella paljon kiitoksia kaikille positiivisesta palautteesta ja kannustuksesta! Saavutin tämän vuoden tavoitteeni niin sijoituksen kuin kunnokin suhteen, joten voin olla suoritukseeni erittäin tyytyväinen.

RANKAISIJA sanoi:
Uskottava ilmeisesti lopultakin etten tosiaankaan ymmärrä mistään mitään... :( :wall:

Väännän sen sulle rautakangesta ;). Jos tässä lajissa arvosteltaisiin pelkästään lihasmassaa ja kireyttä, tekisi se tuomaroinnin astetta helpommaksi. Lajin kriteereihin kuuluvat kuitenkin myös vartalon mallin, kokonaissymmetrian ja raajojen mittasuhteiden arvioiminen. Näiden em. ja lukuisten muiden asioiden, kuten esiintyminen, meikki, hiukset, ihon kunto jne...., kokonaisuudesta muodostuu body fitneksen arviointi. Tuomareiden mukaan sarjamme voittajalla ja kakkosella em. asioista muodostunut kokonaisuus oli tällä kertaa parempi kuin allekirjoittaneella.

Richard75 sanoi:
Johanna vaha oli kyllä mielettömän upeassa kunnossa, mutta olisiko aivan aavistuksen pehmeämpi kunto voinut sitten tuoda kenties paremman sijoituksen.

Tuomareiden palaute (ja oma mielipiteeni) Turun karsintojen jälkeen oli, että kunto voi (pitää) olla tiukempi Lahdessa.

Annie Stark sanoi:
Toivottavasti jaksat painaa eteenpäin!

Treeni ja Rankaiseminen jatkukoon, mutta kilpalavat saavat nyt jäädä...toistaiseksi ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mietin body fitnestä seuratessa, että eräs kilpailija näyttää jotenkin hyvin tutulta. Nimi ei kuitenkaan vaikuttanut niin tutulta kuin kilpailijan kasvonpiirteet. Asia on "kiusannut" mua eiliseen asti, kunnes laskin yhteen 1+1 ja lamppu päässäni vihdoin syttyi: Sen on pakko olla Vilmiksen sisko Kia.

Kertokaa nyt joku, että olen oikeassa, eikä enää tarvitse miettiä päätä puhki:) Jos olen oikeassa, niin ovat kyllä siskokset kuin ilvekset:)

Flesh sanoi:
Mietin body fitnestä seuratessa, että eräs kilpailija näyttää jotenkin hyvin tutulta. ....Sen on pakko olla Vilmiksen sisko Kia.

Kertokaa nyt joku, että olen oikeassa, eikä enää tarvitse miettiä päätä puhki:) Jos olen oikeassa, niin ovat kyllä siskokset kuin ilvekset:)

Juu olet oikeassa. Vilmiksen sisko, Kia, Kristiina Mäkelä, kilpaili numerolla 28, kuparin/kullan värisissä biksuissa. Upea näky!

http://www.pakkotoisto.com/Kisakuvat/sm2005_fitness_bodyfitness_classicbody/pages/CRW_4898.htm
CRW_4882.jpg

ZannaZ sanoi:
Juu olet oikeassa. Vilmiksen sisko, Kia, Kristiina Mäkelä, kilpaili numerolla 28, kuparin/kullan värisissä biksuissa. Upea näky!
Todellakin! Fitnessistä en ymmärrä mitään, mutta on siinä tytöllä upeat jalat... :thumbs:

Olin tosi pettynyt, kun pitkän sarjan Riikka -oliko sukunimi Alasalmi tms.- jäi hopealle. Musta olis kuulunut olla oikeutetusti ykkönen. :5: Korhonen oli aivan upea ilmestys, en ole koskaan häntä oikein noteerannut mitenkään, mutta nyt kyllä sai suun loksahtamaan auki. :hyper:

Perusfitness oli aika tylsää seurattavaa; Krishi dominoi kisoja niin varmalla kädellä, ettei varmasti kenelläkään ollut epäilyksiä kelle kulta kuuluu. Ja osanottajiakin oli taas niin vähän, että ihmettelen vaan, miksei vapaaohjelmat kiinnosta? :whip: Niitä kun olisi kiva katsoa useampiakin! Vaikka kyllä sen yhden tytsyn ohjelman olisi ehkä voinut sensuroida, sen verran tiukkaa tavaraa oli. :D

Kaiken kaikkiaan kisoista jäi kuitenkin ihan hyvä fiilis, ja kaikki tytöt (ja tietty pojatkin :kuola: ) näyttivät tosi hyviltä. :thumbs:

ironteme sanoi:
Ei se mitään - kritiikki on hyvästä. Ajattelin ehkä spontaanisti vain niiden kaikkien puolesta, jotka natikkana haluaa tulla Classic BB-kisoihin. Kyllä sitä kondista on turha vertailla esim. Bodykisojen kovakuntoisimpiin - ollaan ihan eri planeetalta

Paljos sulla ironteme oli kisapaino ja kumpaan sarjaan kuuluit?
Tähän?
Sarja alle ja tasan 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 4 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 178 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 82 kiloa)
Vai tähän?
Sarja yli 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 6 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 180 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 86 kiloa)

Pituus kun sulla oli tuolla noiden sarjojen rajalla?178-179cm?

J0ssu sanoi:
Tuomareiden palaute (ja oma mielipiteeni) Turun karsintojen jälkeen oli, että kunto voi (pitää) olla tiukempi Lahdessa.
Mun silmään olit kyllä selkeästi parhaassa kunnossa, aivan upea kokonaisuus. Pakko vielä mainita se, että kahdella parhaalla oli vielä takalistotkin jääneet löysiksi, joten sun tiukkuus oli kuin kansainvälisiltä areenoilta :worship: Onnittelut huippusuorituksesta!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Snake sanoi:
Paljos sulla ironteme oli kisapaino ja kumpaan sarjaan kuuluit?
Tähän?
Sarja alle ja tasan 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 4 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 178 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 82 kiloa)
Vai tähän?
Sarja yli 178 cm: maksimikehonpaino = pituus sentteinä 100 + 6 kiloa
(esimerkki: kilpailija, joka on 180 cm pitkä, voi painaa maksimissaan 86 kiloa)

Pituus kun sulla oli tuolla noiden sarjojen rajalla?178-179cm?

Kilpailtiin tänä vuonna kaikki samassa sarjassa. Mittauksessa olin "kutistunut" pari senttiä, (175.5cm ) - kuten pari muutakin kilpailijaa, joten säikähdin ennen vaa'alle menoa. Helpotuksekseni se näytti vain 77,5kg . Jos ens vuonna kilpailen, vaadin uusintamittausta, sillä 2-3 kiloa jos lihaa tulee, menee tiukille tuo raja! Täytyy myös vetää ittensä kireemmäks, nyt meni myös tyhjennys-tankkauksessa aavistus kunto löysäksi (lopetin veden juomisen liian aikasin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom