Body vai Pro Body ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenix82
  • Aloitettu Aloitettu
Täs kattellu että kummanko lehden sitä tilais ja ei osaa päättää!? :D Taitaa aikalailla samanlaista tekstiä olla kummassakin ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilaa Muscle And Fitness

Tästä oon kuullut hyvää muualtakin. Mutta eikös tää oo Englannin kielinen ? Meikällä ei tuo enkku taitu niin hyvin tällä "voimailun" saralla, joten alkais vain vituttaan jos ja kun tulee joku sana vastaan jota ei tiedä...eikä jaksa minkään sanakirjan kans lueskella lehteä :D

Suunnilleen saman tasoisia lehtiä, itse olen ollut kummankin kestotilaaja jo vuosia. Tosin nykyisin kummassakin häiritsevän paljon mainossivuja:down:
Body tais olla 39e/vuosi kestona ja Probody 36e?(probody googlettamalla alennettuun hintaan 29,90e):piis:

Itse taas voisin sanoa Body, jos yksi pitäisi näistä suomalaisista valita. Mielipideasioitahan nämä nyt kuitenkin ovat. Itse tykkään että Bodyssä on vähän enemmän asiasisältöä ja se tulee ajallaan, vink vink.

Itse taas voisin sanoa Body, jos yksi pitäisi näistä suomalaisista valita. Mielipideasioitahan nämä nyt kuitenkin ovat. Itse tykkään että Bodyssä on vähän enemmän asiasisältöä ja se tulee ajallaan, vink vink.

Molemmat lehdet kannattaa toki lukea, sillä molemmissa on varmasti oivallista asiaa myös pakkiksen hirmuille.

Solid Necrolle on pakko sanoa, että ProBody on ilmestynyt joka numeron osalta luvattuna ilmestymispäivänä. ProBody ilmoittaa ainoastaan irtonumeromyynnin alkamispäivän, ja tämä on pitänyt 100-prosenttisesti. Vuositilauksille emme lupaa ilmestymispäivää, koska sitä ei voi saada Itellalta, joka tuo lehden sinullekin kotiin. Itella lupaa vain tietyn määrän työpäiviä, jonka aikana lehti keskimäärin voidaan toimittaa perille tilaajille. Käytäntö on osoittanut, että toimitusaika vaihtelee suorastaan hirmuisesti.

Muscle & Fitnessin suomiversio on kuin suoraan käännösbotin kirjoittama. Luen myös huvikseni 80-luvun M&F :ä ja ne on täynnä kaikkia hauskoja Weider-periaatteita ja karseita treenivaatteita.

Probodyt ostan aina irtonumeroina. Tyylikäs lehti.

Probodyn ulkonäkö mielyttää mutta jotenkin saan sisällöstä paljon enemmän irti Bodysta. Bodyn tilaan ja joskus harvoin ostan irtonumerona Probodyn.

Suunnilleen saman tasoisia lehtiä, itse olen ollut kummankin kestotilaaja jo vuosia. Tosin nykyisin kummassakin häiritsevän paljon mainossivuja:down:
Body tais olla 39e/vuosi kestona ja Probody 36e?(probody googlettamalla alennettuun hintaan 29,90e):piis:

Hahaa kiitos tuosta tarjous vinkistä :) Pakkiksen koodilla saa tuon 29,90e joten pro-body lähtee ainakin nyt ensiks tilaukseen...saa rahhoo lisää niin tilaan bodynki joskus sitten!

Probody ehdottomasti! Bodylehdestä on tullut yhä paskempi viime vuosina, se on kuin Bodaus-lehti paremmilla grafiikoilla.

Probodyssä on sentään oikeaa asiaa!

Muscle & Fitnessin suomiversio on kuin suoraan käännösbotin kirjoittama.
Huomannut melko saman. Toisekseen artikkelit on aikamoista kuraa mitä nyt parin kolmen lehden perusteella olen lukenut.

Mutta itse aiheeseen, sekä Body että ProBody tulee osteltua. Kummassakin hyvää asiaa, en osaa suoriltaan nyt sanoa että kumpi kampi. Ota molemmat jos rahaa liikenee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom