Body SM ja Fitness SM televisiosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu
Jusander sanoi:
Se on kyllä paskapuhetta.Mä oon tienny/tuntenu Teppein ala-asteelta alkaen ja se on reenannu säännöllisesti jo ylä-asteella.Eikä se mun tietääkseni ole painia ainakaan kilpatasolla harrastanu, niinku tossa ohjelmassa eilen väitettiin.

Se kyllä oli aika selvää, ettei Teppei ole kolme vuotta sitten ekaa kertaa rautoihin koskenut. Mutta jos edes se pitää paikkaansa että kaveri on vasta kolme vuotta keskittyny nimenomaan kehonrakennukseen ni mun mittasuhteissa aika kova saavutus jo se. Tiedä sitten.. en tunne miestä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dracone sanoi:
Se kyllä oli aika selvää, ettei Teppei ole kolme vuotta sitten ekaa kertaa rautoihin koskenut. Mutta jos edes se pitää paikkaansa että kaveri on vasta kolme vuotta keskittyny nimenomaan kehonrakennukseen ni mun mittasuhteissa aika kova saavutus jo se. Tiedä sitten.. en tunne miestä.

Tahtoo olla tapana laskea se lajin harrastamiseksi, siitä päivästä lähtien kun
on alettu ns. "TOSISSAAN" treenaamaan.

Muistan kun paikkakunnalle tuli uusi sali ja sitä piti eräs tuttu kilpailija, sanoi minulle kun olin tutustumassa saliin: Milloin sinä alat treenaamaan tosissaan...
sanoin että olenhan treenannut jo yli kymmenen vuotta(tiesi sen).
Tarkoitti tietysti että tulisin hänen salille ja voisi neuvoa muissakin "jutuissa".

Mitä tulee KP:n kommenttiin Teppein MM-kisoihin menosta...ehkä lihasta pitää olla hieman enempi... taitavat olla päätä lyhyempiä MM tasolla
80 kiloiset. Voihan sitä tietysti mennä MM kisoihin jos liitolla on vara lähettää
kilpailijoita... ja miksei olisi, kun vähään aikaan ei juuri ole kilpailijoita ollut maailmalla. No kävihän liiton johtoa viime MM-kisoissa katsomassa tasoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom