Body SM ja Fitness SM televisiosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu
Viimevuonna käyty Body SM näytetään televisiossa 7.helmikuuta klo. 16:15
ja Fitness SM 6.maaliskuuta.

Lähde: BK-Sportsmag

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Body SM tv:ssä

Onhan se hienoa että Body pääsee välillä myös esille tv:ssä.
Oli ihan ok väläys kisoista noin lyhyeksi ohjelmaksi... tietysti moni
olisi toivonut edes tuloksia novisi sarjoistakin,,,mut kaikki ei sovi.
Selostus oli mitä oli, mut kuvattu ihan hyvin.

Jees, oisivat tosiaa saaneet näyttää kans noviisit ja nuoret. Mut kelpaahan tuo hyvin tuommosenakin. :) Ja Mike, :kippis1:

Jeps, tulihan katsottua ja ihan hyvältä näytti muutamaa gynoa lukuunottamatta. Boogie oli taas kurkona ja Teppein voltti säväytti. Itsekin olisin halunnut nähdä noviisit!!

Liian lyhyt ohjelma, sopivan ytimekäs tosin.
Kaikki sarjat ois saanu näyttää eli noviisit ja junnut kans.
Ja pieni haastattelu joka finalistilta.
Aika kovassa kunnosa se Teppei, sanottiin siinä että kaveri on treenannu vasta kolmisen vuotta..

Dracone sanoi:
Liian lyhyt ohjelma, sopivan ytimekäs tosin.
Kaikki sarjat ois saanu näyttää eli noviisit ja junnut kans.
Ja pieni haastattelu joka finalistilta.
Aika kovassa kunnosa se Teppei, sanottiin siinä että kaveri on treenannu vasta kolmisen vuotta..

Se on kyllä paskapuhetta.Mä oon tienny/tuntenu Teppein ala-asteelta alkaen ja se on reenannu säännöllisesti jo ylä-asteella.Eikä se mun tietääkseni ole painia ainakaan kilpatasolla harrastanu, niinku tossa ohjelmassa eilen väitettiin.

Seurasinpa sitten ensimmäistä kertaa elämässäni kehonrakennuskisoja, ja ainakin omiin silmiini boogien vapaaohjelma (oikea termi?) näytti ylivoimaisesti parhaalta. Olihan se teppein voltti komea, mutta mustosen esiintymisessä oli jotensakin eniten itsevarmuutta ja yleisön mukaan ottamista. Toiminta oli luonnollisen näköistä, ei semmoista "mulla ei oo karismaa ollenkaan, kunhan tässä nyt läpsyttelen"-meininkiä.

Liian lyhyt ohjelma ja itsekin olisin halunnut nähdä noviisit.

Ja mulle kanssa.

Voisko harkita tuon pätkän laittamista jakoon edonkey -verkkoon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom