Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:Muuten olen tyytyväinen tuomareiden päätöksiin, mutta seuraavat epäkohdat jäivät vaivaamaan:
1. Kimmo Hovilainen ei voittanut alle 80 kilon sarjaa, vaikka oli sarjan massiivisin (ja mielestäni paras) kilpailija. Kroppa on mallikas ja kireyskin oli hyvä. OK, poseeraus oli aika kauheaa katsottavaa mutta muuten Hovilaisen paketti oli mielestäni sen verran ylivoimainen ettei siinä millään tanssimisella olisi pitänyt kenenkään pystyä ohi menemään.
2. Jussi Hokkanen sijoittui kolmanneksi sarjassaan, ja taakse jäi finaalissakin kaksi selkeästi kovempaa (mutta nimettömämpää) kilpailijaa. Näyttää nimi ja maine painavan yllättävän paljon tuomaritoiminnassa tänäkin päivänä.
Lisäksi olisin itse antanut raskaan sarjan voiton Kokkoselle, mutten suoranaisesti ole tyytymätön Vilposenkaan voittoon. Tasapisteet kertonevat siitä, kuinka hankala oli sijoittaa Vilponen ja Kokkonen keskenään.
Hulkki sanoi:Muuten olen tyytyväinen tuomareiden päätöksiin, mutta seuraavat epäkohdat jäivät vaivaamaan:
1. Kimmo Hovilainen ei voittanut alle 80 kilon sarjaa, vaikka oli sarjan massiivisin (ja mielestäni paras) kilpailija. Kroppa on mallikas ja kireyskin oli hyvä. OK, poseeraus oli aika kauheaa katsottavaa mutta muuten Hovilaisen paketti oli mielestäni sen verran ylivoimainen ettei siinä millään tanssimisella olisi pitänyt kenenkään pystyä ohi menemään.
DJacobs sanoi:Here are some pics of Godzilla I took only few hours ago. I thought Timo looked great do not get me wrong and I admire his accomplishments and physique very much, but Ari was in better overall condition for sure and no doubt about it. Timos back was wide, thick and looked great but has Finnish bodybuilding bought into the Ronnie Coleman phase of "all that matters is size"? Everyone has their own opinion, and Timo deserves his trophy as thats the way the judging went, but I only wonder how exact same points would not go in favor of Ari because bodybuilding is about size, symmetry, muscularity, posing and routines. Ari nailed that in all aspects hands down.
Jerry Ossi kicked much ass and looked absolutely fantastic. I was very impressed with his combination of size and symmetry. Also big props to Markko Heikkinen for really making so great improvements and changes in his physique. We discussed what his changes and strategies were and they were really great and he really made a good step up this year.
arni sanoi:...miltähän pro-ukot (lähinnä ruhl, coleman) näyttävät lavalla!?
Aamukisan pisteet ratkaisi.JP Fux sanoi:Millä ratkaistaan voitto jos kaksi kilpailijaa on tasa pisteissä?
Tätä minä sanoisin jo Palveluksi. :thumbs:Mike sanoi:Illalla Pakkikselle tulossa täydellinen kuvaraportti kummaltakin päivältä, mm. backstage kuvat miesten bodauksesta.