Body SM 2004

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Nuita tylerdin ottamia overall kuvia kun katsoo(edestä otettuja) niin voitto ois voinut mennä aivan hyvin myös ossille tai vilposellekin, aika tasaisen näköistä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten olen tyytyväinen tuomareiden päätöksiin, mutta seuraavat epäkohdat jäivät vaivaamaan:

1. Kimmo Hovilainen ei voittanut alle 80 kilon sarjaa, vaikka oli sarjan massiivisin (ja mielestäni paras) kilpailija. Kroppa on mallikas ja kireyskin oli hyvä. OK, poseeraus oli aika kauheaa katsottavaa mutta muuten Hovilaisen paketti oli mielestäni sen verran ylivoimainen ettei siinä millään tanssimisella olisi pitänyt kenenkään pystyä ohi menemään.

2. Jussi Hokkanen sijoittui kolmanneksi sarjassaan, ja taakse jäi finaalissakin kaksi selkeästi kovempaa (mutta nimettömämpää) kilpailijaa. Näyttää nimi ja maine painavan yllättävän paljon tuomaritoiminnassa tänäkin päivänä.

Lisäksi olisin itse antanut raskaan sarjan voiton Kokkoselle, mutten suoranaisesti ole tyytymätön Vilposenkaan voittoon. Tasapisteet kertonevat siitä, kuinka hankala oli sijoittaa Vilponen ja Kokkonen keskenään.
 
Jerry sitten sotki pakan. Reidetkin kasvaneet aika perkeleesti. Paljonkohan oli painoa yli 80 kilon?
 
kuulin salilla, että eilen 600g yli eli 80,6....... :hyper:

No anyway mestaruus....
 
Hulkki sanoi:
Muuten olen tyytyväinen tuomareiden päätöksiin, mutta seuraavat epäkohdat jäivät vaivaamaan:

1. Kimmo Hovilainen ei voittanut alle 80 kilon sarjaa, vaikka oli sarjan massiivisin (ja mielestäni paras) kilpailija. Kroppa on mallikas ja kireyskin oli hyvä. OK, poseeraus oli aika kauheaa katsottavaa mutta muuten Hovilaisen paketti oli mielestäni sen verran ylivoimainen ettei siinä millään tanssimisella olisi pitänyt kenenkään pystyä ohi menemään.

2. Jussi Hokkanen sijoittui kolmanneksi sarjassaan, ja taakse jäi finaalissakin kaksi selkeästi kovempaa (mutta nimettömämpää) kilpailijaa. Näyttää nimi ja maine painavan yllättävän paljon tuomaritoiminnassa tänäkin päivänä.

Lisäksi olisin itse antanut raskaan sarjan voiton Kokkoselle, mutten suoranaisesti ole tyytymätön Vilposenkaan voittoon. Tasapisteet kertonevat siitä, kuinka hankala oli sijoittaa Vilponen ja Kokkonen keskenään.

mulla on täysin samat mietteet kisan kulusta...esim. hovilainen oli minusta kokonaisuudessaan kovempi kuin panula...mm. kova hauis erottui hyvin edukseen, myöskin rinnassa hyvä malli

myöskin hokkanen oli sijoitettu liian korkealle...erkki hirvonen olisi kuulunut minusta kolmanneksi...ei älyttömiä massoja mutta tasavahva paketti symmetrian ja kireyden puolesta....seurasin kaveria erityisellä mielenkiinnolla koska katsoin kisaa hänen veljen kanssa.

mitä tulee jerryyn ja pasaseen niin jerryllä aivan uskomattomat jalat :worship: ...pasanen ansaitsi oman sarjansa ja overallin, kokonaisuudesta oli vaikea löytyy puitteita, mm. vatsat oli järisyttävät ja yleismassaa oli rutosti...

nyt ensimmäiset bodykisat käyneenä voi todeta että kuvista on vaikea vetää totuudenmukaista johtopäätöstä kisailijoiden tasosta...äijät ovat aivan perkeleen isoja ja kireitä livenä :rock: ...miltähän pro-ukot (lähinnä ruhl, coleman) näyttävät lavalla!? :hyper:
 
Onnea Rauno Savelalle ja Jussi Heikkilälle hienosta sijoituksesta! Olin poikien kanssa samassa finaalissa kaksi viikkoa sitten Turussa ja jätin itse leikin siihen tältä vuodelta, kuten olin suunnitellutkin, mutta on hienoa nähdä, että noviiseistakin on mahdollista ponnistaa suoraan noin hyville sijoille. Antaa todellakin taas uskoa omaankin treenaamiseen. Olisi kiva nähdä kuvia ja vertailla, kuinka paljon pojat ovat parantaneet kuntoaan Turusta. Joka tapauksessa, paljon onnea, mitalikolmikolle tietenkin myös!
 
Sanoin eilen kaverille katsomossa sen alkukilpailussa tapahtuneen Kokkosen "mahakävelyn" jälkeen, että vittu jos tossa meni nyt kulta..
Ja siihen se saattoi tosiaan kaatua, joltain tuomarilta piste vähemmän ja se on siinä.
Mut onnea Napalmille raskaan voitosta, otti suomen kovimmat päänahat!
 
Hulkki sanoi:
Muuten olen tyytyväinen tuomareiden päätöksiin, mutta seuraavat epäkohdat jäivät vaivaamaan:

1. Kimmo Hovilainen ei voittanut alle 80 kilon sarjaa, vaikka oli sarjan massiivisin (ja mielestäni paras) kilpailija. Kroppa on mallikas ja kireyskin oli hyvä. OK, poseeraus oli aika kauheaa katsottavaa mutta muuten Hovilaisen paketti oli mielestäni sen verran ylivoimainen ettei siinä millään tanssimisella olisi pitänyt kenenkään pystyä ohi menemään.

[mod]QUOTE kuntoon![/mod]

Tosiaankin samaa mieltä! Olin aika äimistyny ku tuloksen kuulin ja tietysti pettynyt. :(
 
Pasanen oli aivan suvereeni voittaja ja kisojen viimeistellyin kilpailija :rock:
Hinkkasen ja Ossin ero oli yllättävän suuri, siis pisteissä. Oletin että taisto olisi ollut tiukempi (20-10).
Godzilla tosiaankin oli kireempi kuin Vilponen mutta Vilposen rakenne on aivan eri PLANEETALTA.
Puhumattakaan Godzillan edelleen paksusta keskivartalosta ja huonosta hartioitten/keskivartalon suhdanteesta (=Vmalli).
Teppein esitys oli heikko, sekä fysiikalta että vaparilta.
Miten IHMEESSÄ Hovilainen jätettiin kakkoseksi=OIKEUSMURHA :curs:
Tais Hokkanenkin saada hyvän "lähtölahjan" koska mies tosiaan oli löysä nesteinen ja pieni.
Eli Hirvosen pytty lähti väärän miehen mukaan.
Kyllä PRO-Lehtonen oli kunnossa, hieman pehmeältä näytti alakerta vaikka kisat on jo viikon päästä...
Siinäkö syy miksei poseerannut pelkissä Bikiineissä??
 
DJacobs sanoi:
Here are some pics of Godzilla I took only few hours ago. I thought Timo looked great do not get me wrong and I admire his accomplishments and physique very much, but Ari was in better overall condition for sure and no doubt about it. Timos back was wide, thick and looked great but has Finnish bodybuilding bought into the Ronnie Coleman phase of "all that matters is size"? Everyone has their own opinion, and Timo deserves his trophy as thats the way the judging went, but I only wonder how exact same points would not go in favor of Ari because bodybuilding is about size, symmetry, muscularity, posing and routines. Ari nailed that in all aspects hands down.

Jerry Ossi kicked much ass and looked absolutely fantastic. I was very impressed with his combination of size and symmetry. Also big props to Markko Heikkinen for really making so great improvements and changes in his physique. We discussed what his changes and strategies were and they were really great and he really made a good step up this year.

Kokkonen truly was in much better condition than last year and I think he is one the freakiest bodybuilder in Finland at the moment. But still I would have give the trophy to Vilponen. He was a bit smooth (actually I didn´t see much difference between pre-judging and finals) and chest is still lagging. But I think he beated Kokkonen in symmetry and probably judges didn´t like so much of Kokkonen´s bloated stomach. Specially the lower part of it came out pretty badly from time to time.

Thinking size of these fellows I believe they are equal. Of course Vilponen´s back is his weapon number one. Funny thing is that many times the competitor with the biggest and baddest back is the last man standing. Example if we take a look to the Mr. Olympia winners....anyway I salute both of these gentleman´s and also all the other winners. I can achieve something like that only in my wet dreams....

..by the way, Hokkanen got his christmas present way too early.
 
arni sanoi:
...miltähän pro-ukot (lähinnä ruhl, coleman) näyttävät lavalla!? :hyper:

Varmaan megamonstereilta, entäs sitten kun jossain pienessä tilassa näkee ko.äijät muutaman metrin päästä. Silloin ei ole enää järkeä minkä kokoisilta äijät näyttävät.
 
Vilponen ansaitsi voiton, rakenne on juuri sellainen kuin pitää olla->nivelet on ohuet kuin mitkä ja paksua lihasta on timpalla paljon.
Rakenne määrää aika paljon miten menestyy kehokisoissa ja timpalla se on vaan helvetin hyvä.

Godzilla on todella kuivassa kunnossa ja jalat etenkin takareidet olivat kehittyneet huikeasti.
Toisaalta paksu keskikroppa on todella ruma ja selkä on kokkosella vieläkin se huono lihasryhmä.

Oma mielipide on että oikea mies voitti.
 
Mike sanoi:
Illalla Pakkikselle tulossa täydellinen kuvaraportti kummaltakin päivältä, mm. backstage kuvat miesten bodauksesta.
Tätä minä sanoisin jo Palveluksi. :thumbs:

EDIT: Iso P unohtui
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom