Body SM 2004

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
:rock: Meni just kuten aavistin:

Vilponen näyttää kyllä HURJALTA....,Godzilla ON kuiva ja Bookia ei voi unohtaa. :worship:

Muita tuloksia odotellessa !!!!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko pisteitä tiedossa?
 
87.5 kiloset voitti Jerry Ossi. Täytyy sanoa et Jerry oli kyl huippu kunnos etenki jalat oli tosi massiiviset. Pasanen voitti odotetusti alle 95 kiloset. Vilposel ja Kokkosel oli sama pistemäärä mut Vilponen kuitenki voitti.
 
Goldberg sanoi:
87.5 kiloset voitti Jerry Ossi. Täytyy sanoa et Jerry oli kyl huippu kunnos etenki jalat oli tosi massiiviset. Pasanen voitti odotetusti alle 95 kiloset. Vilposel ja Kokkosel oli sama pistemäärä mut Vilponen kuitenki voitti.
Alle 95 kilosten voittaja Pasanen vei Overallin. Oli mies tosi kuivassa kunnossa. :worship:
 
Yeah! Loistava päivä takana! Pakkispipo tarttui mukaan Exposta...
Onnittelut Vilposelle voitosta! Täytyy todeta, että paljon paremmat skabat kuin viime vuonna! Niin se vaan Mustonen kaatui. Ja Pasanen oli helvetin kova!
Ensi vuonna uudestaan.
 
Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.
 
IMO Vilponen oli alkukilpailussa selvästi parempi, mutta pehmeni iltaa kohden. Ansaitsi kuitenkin voittonsa.

Kasikympissä Teppei jäi ulos mitaleilta. Naisissa alle 57kg:n vei Salla, yli 57:n Inkeri. Maija Lehtonen teki quest posen ja oli ISO :eek:

EDIT: Ja Jerryn koivet olivat jotain ihan käsittämätöntä. :worship:
 
Jep, kisat oli ja meni. Eroa viime vuoteen oli mielestäni aika paljon ja kaiken lisäksi parempaan suuntaan.

Uusi sarjajako oli ainakin mun mielestä parempi kuin edellinen, sarjat oli paljon tasaisempia aiempiin vuosiin verrattuna. Myös sellainen silmiinpistävä muutos oli että kilpailijoiden poseeraukset on parantunut huomattavasti! Viime vuonna näki vielä jos jonkinlaista rävellystä mutta tänä vuonna ei yhtään pahasti silmiinpistävää poseerausta ainakaan mun silmään sattunut.

Itse sijoituksista olin tuomareiden kanssa aika pitkälti samaa mieltä, mutta yksi asia jäi mua kaivelemaan ja se oli Jussi Hokkasen sijoitus. En missään nimessä olisi laittanut häntä kolmen parhaan joukkoon! Tähän nyt tietysti saattaa vaikuttaa se että tuomarit istuivat parhaimilla paikoilla ja näkivät kilpailijat varmasti paremmin kuin minä, mutta noin suurta eroa en kuitenkaan olis odottanut. Noh, arvostelulaji ja sijoitukset on jaettu joten eipä tuosta sen enempää kannata itkeä.

Todella hienoa oli kuitenkin jälleen kerran käydä kisoja kattomassa ja motivaatio nousi taas todenteolla! :kippis1:
 
neutraali sanoi:
Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.
Kyllä ainakin mun mielestä voitto meni oikeaan paikkaan. Vilponen oli vaan yksinkertaisesti paras. Voi olla, että Godzilla oli hivenen kuivempi, mutta Vilposen muoto ja koko olivat upeaa katseltavaa. Mielestäni Boogie oli selvästi kolmikon heikoin, varsinkaan Boogien selkä ei vakuuttanut mua.
 
neutraali sanoi:
Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.



Vaikea sanoa. Nää kaverit oli kyllä tosi tasaset. Molemmat oli kyl parempia ku Boogie. Vilposella oli parempi selkä. Kokkosel oli paremmat jalat. Mun mielest Kokkonen olis ehkä ansainnu voiton, mut tää on vaa mun mielipide.
 
neutraali sanoi:
Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.

Mun mielestä aika tasasta oli kolmikolla. Vilponen olis voinu olla vielä pikkusen tiukempikin, mutta koko ja fysiikka oli tosiaan ylivoimasta. Oikee äijä voitti.
Kaikista kilpailijoista eniten herätti mun huomion Pasanen, joka oli aivan helvetin iso ja kireä, hyvänmallinen ja olkapäät ja vatsalihakset oli jotain käsittämätöntä. Finaaleja en kyllä ollut kattomassa, mutta nämä mielipiteet alku lineuppien ja vapaaohjelmien perusteella.
 
neutraali sanoi:
Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.

Kyllä Napalmi voittonsa ansaitsi. Kokkonen oli helvetin kuivassa kunnossa, mutta Timpan upea rakenne, valtava yleismassa, kuplavolkkari-selkä ja todella pyöreät reidet veivät voiton. Godzillan poseeraus oli kyllä parantunut huimasti viimevuodesta, vyötärö oli nyt kapeampi ja vatsakin pysyi kurissa lähes koko kilpailun ajan. Boogie ei ollut totutun tiukka, pienempi ja löysempi kuin viimeksi.

Eiköhän show-poseerauksen SM-kulta kuitenkin matkaa Kuopion Seksikalakukon (Sex Fish Cock Machine) kaappiin, niin rautainen oli Salahmin Sulttaanin vapari.

Todella hyvät ja kovatasoiset mittelöt olivat joka sarjassa. Kirjoittelen omia mietteitä kisoista enemmän kun paremmin ehdin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom