Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
prkl :itku: :wall: . Kyllä oli varmaan ihan ansaittu voitto.Andy sanoi:Just
Alle 95 kilosten voittaja Pasanen vei Overallin. Oli mies tosi kuivassa kunnossa.Goldberg sanoi:87.5 kiloset voitti Jerry Ossi. Täytyy sanoa et Jerry oli kyl huippu kunnos etenki jalat oli tosi massiiviset. Pasanen voitti odotetusti alle 95 kiloset. Vilposel ja Kokkosel oli sama pistemäärä mut Vilponen kuitenki voitti.
Hyvin mahdollista. Boogie näytti TODELLA pettyneeltä ainakin mun silmään.kohtis sanoi:Mahtanu Kokkosta hieman potuttaa.
Kyllä ainakin mun mielestä voitto meni oikeaan paikkaan. Vilponen oli vaan yksinkertaisesti paras. Voi olla, että Godzilla oli hivenen kuivempi, mutta Vilposen muoto ja koko olivat upeaa katseltavaa. Mielestäni Boogie oli selvästi kolmikon heikoin, varsinkaan Boogien selkä ei vakuuttanut mua.neutraali sanoi:Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.
neutraali sanoi:Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.
neutraali sanoi:Paikanpäällä olijat huom, oliko Vilponen mielestänne voiton arvoinen vai olisiko voitto kuulunut godzillalle, pisteethän oli ilmeisesti mennyt kuitenkin tasan.