Body lehtiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Nyrkki

Kertokaas jotain mielestänne hyviä lehtiä kehonrakennuksesta! Ajattelin tilata jonkun. Eli kertokaapa mielipiteenne mikä on teidän mielestänne hyvä lehti.

Meinasitko jenkeistä tilata kerta tää suomen kehonrakennuslehti valikoima on he****in niukka? Suomessa melkein ainoa on B&K ja sit on tää sinne päin ampuva bodaus lehti mut suosittelen ennemmin B&K:ta.

Käy katsomassa esim. Suomalaisen Kirjakaupan kehonrakennuslehtivalikoimat. Löytyy mm. Flex, Ironman, Men's Workout, Muscle & Fitness, Muscle Media 2000, MuscleMag International, Muscular Development, Natural Bodybuilding And Fitness ja Shape.

Jos suomalaisen lehden aiot tilata niin minäkin kallistuisin B&K:n puoleen.

Itse ostin Exercise (for men only) lehden, mutta vaikutti aika homomeininkiltä. Tosin sekaan oli mahtunut pari hyvää treenivinkkiä.

heh, onkohan lehdessä n. 3 naisen kuvaan MISSÄÄN yhteydessä.

Woooooooooooooooooooooooooot??????

Onko Muscular Development tullut takas Suomeen? Se meinaan katosi Stockalta syksyllä.............. :curs:

Siinä mun mielestä paras lehti. Siellä puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Originally posted by Wintikka
Woooooooooooooooooooooooooot??????

Onko Muscular Development tullut takas Suomeen? Se meinaan katosi Stockalta syksyllä.............. :curs:

Siinä mun mielestä paras lehti. Siellä puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Ei täällä päin ole tuota lehteä näkynyt missä mahtaa olla???

Anssia rupesi vituttamaan saamansa banni pakkiksesta, joten kostoksi mies veti MD:n pois Suomen markkinoilta. Mutta nyt kun Anssi ja pakkotoiston johtoporras on taas päässyt yhteisymmärrykseen niin ehkä se MD sieltä tulee sitten takaisin? :eek:

Tai toisen tulkinnan mukaan ylläpito bannas sen lehden määräajaksi :evil:

Mutta ihan hyvä juttu, jos se lehti tulee kohta takas, niinkuin on annettu ymmärtää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari flexiä ostaneena voin sanoa että en ainakaan tilaisi sitä lehteä. Muutama hyvä juttu (=arnold spessu) mutta muuten toistetaan samoja vanhoja tosiasioita uudessa paketissa,
paljon iiisoja värikuvia (=hyvä jos diggaa Chris Lundin ottamista kuvista, minua alkaa tympimään) ja no, mainoksia niin
suatanasti (=paremmat treenivinkit saa muscletechin mainoksista kuin itse lehden jutuista:)).

:offtopic:

Kaikkia jenkki-lehtiä vaivaa rutto nimeltään Muscletech. Siis niiden mainokset on niin tyhmiä, että pahaa tekee....
Ja ei ihmekään, että niiden kamat maksaa, kun joka lehdessä on ihan himmeesti mainoksia :curs:

Suomalaiset "bodylehdet"

Noin 10 vuoden lukukokemuksella en vielä ole törmännyt yhteenkään hyvään, tai useimmiten edes kohtuullisen tasoiseen kotimaiseen keholehteen.
Ulkomaisia tosiaan vaivaa usein mainostulva, mutta pitkälti sen ansiosta niillä on varaa palkata osaavia kirjoittajia ja asiantuntijoita, jotka puolestaan rikastuttavat lehdet asiallisilla, asiantuntevilla ja monipuolisilla artikkeleilla.
Suomalaiset kun lähes järjestäen ovat vanhan ajan hiilaripuritaanien ravintokirjoituksia lukuunottamatta parhaimmillaankin täytetty surkeilla suomennoksilla ulkomaisissa lehdissä aikaa sitten ilmestyneistä suhteellisen tyhjänpäiväisistä treeniartikkeleista. Pitkän taantuman jälkeen pientä yritystä on jälleen b&k:n tiimoilta havaittavissa (suuremmat taustavoimat kun menivät kimppaan ruotsalaisten kanssa), mutta vaikeaa ja hidasta se toki on näillä lukijamäärillä ja markkina-alueilla saada aikaan oikeasti hyvä ja aikaansa seuraava keholehti.
Jos englanti sujuu (kenellä tämän päivän Suomessa EI sujuisi, kunhan tottuu terminologiaan(sen sisäistää HYVIN nopeasti)) ja haluaa oikeasti seurata muutakin kuin ne vuotuiset kahdet fitness-kisat ja yhdet tai kahdet kehokisat Suomessa lehdestään, kannattaa ehdottomasti kääntyä ulkomaisen puoleen.

Muscular Developement on parhaasta päästä, Musclemag on aina ollut artikkeliensa osalta hyvä, nyt siellä vielä tajuttiin jättää ne tissikuvastot pois joka numerosta (ja perustaa niille oma lehti) niin päästään taas keskittymään olennaiseen. Jopa haukuttu Flex puolustaa asemaansa suurimpana keholehtenä, ja kuriositeettina mainittakoon, että jopa Flexissa - KYLLÄ, siinä aidossa perushypokraatti-Flexissa!! - myönnettiin viime numerossa avoimesti että anaboliset aineet ovat oleellinen osa ammattikehonrakentajien arkea ja että on mahdotonta saavuttaa se todellinen huippu ilman niiden apua, kuitenkin geenien merkitystä fiksusti korostaen (eli suurinkaan roinamäärä ei tee huonogeenisestä mr O:ta).
Kokonaissisällöltään joka tapauksessa kaksi ensimmäistä ovat varmasti antoisampia.

Originally posted by battleaxe
Joo kyl taitaa b&k olla suomalaisista paras... Mulle tulee bodaus (sain lahjaks) ja kyl se on ihan luettava.

Bodaus -lehti on aivan naurettavan paska nykyään. Itse tilasin sitä 8/2000-6/2003. Toimittajat eivät tiedä asioista paskan vertaa. Ainoat hyvät jutut ovat Saken artikkelit.

Originally posted by Daug
Paljos B&K, Bodaus tai Muscular Developement maksaa kappaleelta tai vuoden tilaus?

B&K = 6e/kpl tai 33e/vuosi (8 lehteä)
Bodaus = 5,8e/kpl tai 42,65e (8 lehteä)

Originally posted by Daug
Paljos B&K, Bodaus tai Muscular Developement maksaa kappaleelta tai vuoden tilaus?

Muscular Development maksaa 60,80 EUR/vuosi.

Suositut

Back
Ylös Bottom