Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by beginner
voiko nopeuspenkin tosiaan tehdä 15 toiston sarjoissa? vaikken paljon vielä penkkiharjoittelusta tiedäkään, tuntuu toi aika oudolta
Originally posted by Mike
Mulla on ollut monta vuotta tapana reenata penkkiä vain 2 sarjaa/vko, eli minäkään en sitä liikaa hinkkaa. WSB:stä kannatta mun mielestä ottaa joitakin elementtejä mukaan penkin reenaamiseen, ei lähteä sokeasti vetämään kaikkia mahdollisia eksoottisia liikkeitä.
Originally posted by Mike
Mulla on ollut monta vuotta tapana reenata penkkiä vain 2 sarjaa/vko, eli minäkään en sitä liikaa hinkkaa. WSB:stä kannatta mun mielestä ottaa joitakin elementtejä mukaan penkin reenaamiseen, ei lähteä sokeasti vetämään kaikkia mahdollisia eksoottisia liikkeitä.
WSB:tä saa ja kuuluu soveltaa
Kuinka leveä ote sulla on?Originally posted by Läissy
No näin se tosiaankin on! Sillon ei enää lähde rinnalta ylös. En tiiä, voishan olkapäilläkin varmasti olla osuutta asiaan.
Originally posted by Olbe
Eiköhän tässäkin olla melko yksilöllisiä.En silti ole kyllä ikinä nähnyt muilla kun eukoilla,että 5kg korotus maksimiin jättää romut täysin rinnalle,strange.
MassaMies sanoi:Bodauksen ja Voimanoston erot? Minkalaisia sarjoja tehdään? Kuinka pitkiä toistoja? Kumpi on tehokkaampi tapa kasvattaa lihaksia nopeammin? Elikkä noihin kun saisi hieman täsmennystä niin se auttaisi jo paljon...
Olbe sanoi:Suosittelen kokeilemaan WSB:tä,mutta unohdetaan ne Jullen max efford ykkösnostot! :thumbs:
Mä olen saanut hyvin potkua kyykkyyn ja vetoon tekemällä välillä max kolmosia jullessa. Ei ole enää kiinni alaselästä, nouseeko vai ei