Bodaus-lehden lukijakysely

vilma-liina

Mode/Punttimimmit
Mode
Tuoreimmassa Bodaus-lehdessä oli viimeisellä sivulla lukijakysely, ja kun muistelee tälläkin palstalla kyseistä lehteä kohtaan esitettyä kritiikkiä, niin nyt olis oikea aika ja paikka laittaa samaista kritiikkiä suoraan toimitukseen.

Allekirjoittanut purki sydäntään jo viime viikolla. Eli laittakaa nyt ihmeessä muutkin rakentavaa palautetta sinne, ettei ne siellä toimituksessa elä luulossa, että se lehti vastaa lukijakuntansa vaatimustasoa!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nimenomaan!

MÄ täytin sen kyselyn mut en oo vie lähettäny sitä...pistin sinne todella painavaa tekstiä lehden nykyisestä laadusta...ei meinannu tila riittää kun kirjotti kommentteja ja parannus ehdotuksia

Kävi mielessä et pitäiskö sinne pistää vielä erillinen lappu jossa purkais sydäntään vielä vähän lisää!

:D Mä lähetin mun "rakentavat palautteet" sähköpostitse, kun eihän sen lapun rivit ois mihinkään riittäny... :thumbs:

kertokaas nyt mikä siinä lehdessä mättää?? Oon pitkään miettinyt irtonumeron ostamista, vielä ei oo rahkeet riittänyt.
Mut kannattaako edes ostaa, tietenkin kannattaa, mutta eikö siinä oo sit mitään oleellista tietoo tai mitään mistä olis apuva!:david:

Joo, mie pääsin vasta tänään käsiksi lehteeni. Totta kai täytin palautteen, ja tila oikeastaan loppui miultakin. Piti ängetä marginaaliinkin tekstiä. Olen vähän "ambiguous": Bodaus on usein pettymys, mutta eipä juuri innosta se B&KSports Magazinekaan. Bodaus miulle toistaiseksi tulee kotiin, tuon toisen tilausta en uudistanut, kun se jokin aikaa sitten umpeutui. Ei oikein löydy Suomesta (tai muualtakaan) lehteä miun makuuni/tarpeisiini. Bodaus on kuitenkin ollut lähimpänä. Onhan siellä kyllä lennellyt karmeita sammakoita eräistä totuuksista, mistä tälläkin palstalla kerran lämmettiin. :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom