Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tiedoista.Olen itsekin tota kisaamista harkinnut,joten siihen liittyvät tiedot kiinnostaa kovasti.IsoDino sanoi:En tietenkään osaa ihan varmaksi sanoa mitä väriä nuo käyttivät, mutta luulisin että päällimmäisenä oli väri nimeltään DreamTan tai vastaava. Jotkut käyttävät sitä SM-tasollakin tai sitten laitetaan vain ProTanit päälle.
Öljy/rasva voi olla lähes mitä tahansa, mm. vauvaöljyä, manteliöljyä, tai oikeastaan ihan mitä tahansa öljyä.
DreamTan lähtee siis pesemällä ja Protan vain kulumalla. DreamTanin etu on se, että sen saa pesemällä pois ja sitä ei laiteta kuin yksi kerros(esim. ProTanin päälle). Protanin etu taas on, että se ei lähde hikoillessa valumaan ja sen päälle on helpompi levittää/hieroa öljyt.
Snake sanoi:Kiitos tiedoista.Olen itsekin tota kisaamista harkinnut,joten siihen liittyvät tiedot kiinnostaa kovasti.
Vieläkös sä niitä valmennettavia etsit?Muistelin,että joskus näin oli.Muistanko väärin?Mua kiinnostais tällä hetkellä lähinnä noi miesten Body Fitness kisat pituus/painorajoilla.
IsoDino sanoi:Silloin joskus ilmoittelin, että annan neuvoja omien tietojeni/kokemuksien perusteella. Netin välityksellä neuvominen on hiukan hankalaa kuitenkin. Paras saada "valmentaja", jonka kanssa voi keskustella asioista naamatusten. Ja sillain, että kuntoa voi tarkastella ajoittain.
Profiilin mukaan olet Lahdesta. Siellä on monta tyyppiä, joilta varmaan saat apua, kun vain kysyt. Voit varmaan ottaa yhteyttä vaikka K.P.:hen ja löytyyhän sieltä mm. Hokkanen ja kumppanit.