Bodauksen MM TV:ssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mtk77 sanoi:
En tiedä onko ollut jo täällä, mutta Bodauksen MM 2004 tulee 8.1.2004 klo 13.05 TV2:ssa

Itse en ainakaan tiennyt tuosta. Mutta mikä MM ? Amatöörien ?

Nitsku sanoi:
Itse en ainakaan tiennyt tuosta. Mutta mikä MM ? Amatöörien ?

Telkku.comista

"Kooste miesten amatöörien kehonrakennuksen vuoden 2004 MM-kilpailuista."

-Jusa- sanoi:
Tai sitten ei : Kooste miesten amatöörien kehonrakennuksen vuoden 2004 MM-kilpailuista.

:thumbs: Siis kysehän oli lähetyksen ajankohdasta :)

Joo kyseessä on ilmeisesti noi NABBAN järjestämät amatöörien kehonrakennuksen MM-kilpailut 2004 jotka järjestettiin 11.-13.7.2004 Australiassa.Tossa on linkki kyseisten kilpailujen sivuille:
http://www.worldfitnessfederation.de/nabba/frame1/1_p_wm_04.html

Voi olla että olen väärässä kun noita liittoja tuntuu olevan joka lähtöön, mutta korjatkaa jos niin on. Tuntuu kyllä oudolta jos vasta tässä vaiheessa näyttävät, ei tosin mikään ihme kun kyseessä on YLE.

On se kova taso maailmalla...harmi kun Suomesta ei edustajia (tosin harvalla olisi ollut edellytykset, sad but true)

Raskaan sarjan voittajalla täysin pro-tason massat :worship:

Onko tietoa millä sivustolla olisi kilpailijoiden kisapainot ilmoitettu? Lähinnä raskaan sarjaan painoja utelisin...

Onhan tuo maailman taso vitusti edellä Suomen tasoa. Kyllä sinne Suomipojan on aika turha lähteä turistiksi. Venäläiset ja ukrainalaiset aivan käsittämätöntä tasoa ja niitä riittää. Miehet on niin sikakireitä, että Suomen kilpailijat on niihin verrattuna pullamössöjä. En ainakaan ole vielä ikinään tavannut Suomessa tuollaista kireyttä mitä noilla itäblokin miehillä on.

Venäjältä ja Ukrainalta tulee kovia kehomiehiä:eek:.
Oli kunnon "tykkireisiä" ja hurjia massoja:).

edit:
IsoDino: Eikö Pasasella tai Jerry Ossilla oli mitään sanomista noissa kisoissa?

Oli tosi tylsää katsottavaa.... Aivan puuduttavan surkeita vapareita, tollakin tasolla... Tosin kovakuntosia miehiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom