Bodarin ravinto juhlatilaisuuksissa?

Eli mitä te syötte kun tulee kaikenlaisia juhlatilaisuuksia, joissa tarjotaan usein sokerisia ja rasvaisia ruokia? Kieltäydyttekö vai otatteko vain vähän jokaista lajia? Itse otan mieleisiäni ruokia kohtuupieninä annoksina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä itse ainakin syön ihan reilusti kaikissa tilaisuuksissa, en nyt ahda kummiskaan. Imo se on kohteliasta ja jos kerran parissa kuussa on jotkut kestit niin eipä sille hirveästi merkitystä ole. Esimerkiksi juuri äsken tuli vedeltyä kroissantteja ja muuta namia, isänpäivä kun sattuu olemaan.

Pieni herkuttelu välillä sallittakoon ja sen hetki on sopiva sovittaa noihin ilmaisen ruoan juhlapäiviin :D

Jos nyt kuitenkin ollaan dieetillä ja halutaan testata kestääkö selkäranka juhlatilaisuuden herkut niin itse jättäisin ne sokeriset jutut pois kokonaan ja ruoan valkkaisin sillä tavalla, että reilusti salaattia lautaselle ja loppu lautanen liharuokia. Leivät ja muut myös pois.

Tää sattu just hyvi, isänpäiväku sattuu olemaan ni pitäis myöhemmi lähtee tekemää lähempää tuttavuutta seisovan pöydän kanssa, ja usein tälläsis tilaisuuksissa ei kyl saa itteään hillittyy kovin helpol, itellä menee aina suht.koht reilusti safkaa kurkust alas, kunha muistaa ettei iha joka pv käy siel seisovan pöydän ulottuvil ni hyvä tulee ja koittaa pitää esim. kermakakkuihi ym, vähä sellast pient turväväliä. :)

Juu no dieetillä katsoisin melko tarkkaan mitä popsin, mutta ei bulkilla niin väliä.

eiköhän se ole ihan sama mitä naamriin heittää juhlapäivinä.. Kunhan niitä juhlapäiviä ei ala olemaan turhan useasti. Esim 2 kertaa viikossa :)

Onneksi juhlissa on usein tarjolla jotain herkullista rasvaista kalaa. Sitä olen ottanut aina kun mahdollista.:kuola:
Tänään söin Charlotte Russe kakkua jossa on täytteenä puolet rahkaa ja puolet kermaa.

Offilla syön ihan mitä tarjotaan. Dieetillä taas olisi omat safkat mukana. En kyllä juurikaan käy juhlissa tai ristiäisissä kun olen dieetillä juuri sen houkutuksen välttämiseksi. Kala ja peruna ja riisi kävisi dieetillä jos pakon edessä olisi syötävä.

Luulen että mikäli sattuu olemaan samanlainen kyseenalaisilla geeneillä varustettu sunnuntaipuNppailija kuin minä, niin sillä ei ole mitään merkitystä mitä juhlissa syö -kunhan niitä nyt ei ihan joka viikko ole. Minä kyllä hyödynnän härskisti kaikki tarjotut ateriat ja pullanpalat ja vedän vatsani täyteen kursailematta.

En malta odottaa kun päästään mummon joulupöytään :kuola: Taidan olla mummelin suosikkilapsenlapsi ruokahaluni ja jälkiruokaliköörin kumoamiskyvyn ansiosta :D

Tänään söin kotona vähän isänpäiväruokia.Pippurupihviä, graavilohta, rosollia, salaattia puolukkaa jne oikein aimo annoksen.Protskuahan näistä vissiin hyvin tulee.

Harva taitaa olla kuitenkaan niin tosissaan harrastuksen suhteen, etteikö paria suupalaa jotain voisi ottaa. Ja voihan jättää ne kakut ja leivonnaiset väliin ja syödä pari lohileipää ja karjalanpiirakkaa, joita juhlissa käsittääkseni on usein tarjoilla.

Miksi nuoren aikuisen, jonka energiankulutus on tavallista suurempaa ja joka syö pääsääntöisesti tavallista siistimmin (arkiruokailurytmi ja -laatu kunnossa) pitäisi syyllistyä satunnaisten juhlatilaisuuksien ruokatarjonnasta? :rolleyes:

Tokihan kisadietit ym. ovat oma lukunsa. Mutta ilmeisesti se kieltäytyminen tuo sitten jotakin ego-boostia.. :lol2:

Ei tajuu, miksei harrastelijat vetäis kaikkea, mikä pöydästä löytyy tai vaikka sen altakin.

Eix se oo niinq ihan sama. Jollain kilpaurheilijalla ton vois melkeen ymmärtää, mutta ne taas treenaa sen verran paljon, että se on niillekkin oikeestaan ihan sama. Tietysti joku diettaava podari voi olla eri asia (ainakin omasta mielestään).

EDIT: ehkä se on harrastelijalla just sitä, että pitää esittää ittelle ja muille, kuinka omistautunut ja kova jätkä sitä onkaan... (provo?)

Myös minä juhlistan syömällä, jos vain tarjotaan. Ei kai muutamat kekkerit vuodessa kenenkään ruokavaliota kaada? Ja jos kaataa niin taitaa olla sitten jossain muussa vikaa kuin niissä juhlatarjottavissa. Tottakai kisadieetillä oleva voi katsoa mitä suuhunsa pistää tai pistääkö mitään mutta peruspunttailijat (kuten minä) voivat vallan mainiosti ottaa hyödyn irti ja nauttia yhdessä muiden juhlavieraiden kanssa pöydän antimista. Ja pakkohan ei ole (enää aikuisena :D) maistaa kaikkea vaan syödä sitä mikä maistuu.

kuinkas monta prosenttia ajastas alottaja vietät juhlissa ja notkuvien pöytien ääressä?

turhaa pätemistä ja nillitystä, pitäis kaikki tommoset hirttää heti aluksi munistaan juhlapaikan lipputankoon (provo?)

Vois melkein sanoa että elämästä ei kannata tehdä vaikeampaa kuin se oikeasti on. Ilman dieettejä yms ei kannata uhrata aikaansa miettiäkseen juhlissa tms. tarjottua ruokaa vaan vetää sen evään hyvillä mielin kitusiinsa.

Päivä pari sinne tänne ei varmasti vaikuta yhtään mihinkään, ainakaan negatiivisesti. Ei susta jaycutleria tai colemannia tule vaikka hifistelisit niissä pippaloissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom