Bodari, Painon-nostaja, vai atleetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lyandir
  • Aloitettu Aloitettu
battleaxe sanoi:
Perhe ja kaverit sanoo sohvaperunaks... Kai mä sit se oon

Ei pidä uskoa kaikkea mitä sanotaan! Täälläkin pakkiksessa on kavereita ketkä on muuttuneet 100-kiloisesta sohvaperunasta 85-kiloiseksi boudariksi alle vuodessa!

:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Penkkipunnertaja, mitä sitä muuta tarvii. Jos sietäis nälkää paremmin ja olis polvet kunnossa vois ajatella bodausta. No pääasia on joka tapauksessa että penkki kulkee.

Löysä rääpäle ja jääräpäinen natu, joka yrittää saada vähitellen kerättyä lihaksia ja voimaa. Parhaillaan yrityksenä polttaa laardia pois kesäksi ja katsoa, onko viime kesästä tullut yhtään kehitystä.

Voimanostaja.

JoAT sanoi:
Voimakkaaksi atleetiksi haluan mä.

Eikä haittais vaikka kroppa olis hyvännäkönen, naamasta sellasen saa vain leikkauksella. :(

Suurinpiirtein samat tavoitteet kun ittellänikin. :thumbs:

Kiitos vaan vitusti kysymyksen esittäjälle. Reflektoin itseäni ja totesin, että olen fitnesskana. Fitnessämmän psyyke kahlittuna uroksen vartaloon. Ei hävetä, juu ei...

Aikaisemmin halusin olla gepardi tai leopardi, mutta nyt viimeaikoina se on ruvennu kirkastuun ettei ihminen voi olla eläin.

Kai sitä on sitten pakko yrittää olla voimanostaja.

Löysä paska. massa- ja voimahakuista treeniä, voimaa ei oo eikä loppeenlopuks paljoa massaakaan... Bodaria musta ei saa sitten millään, on noi dietit jääny aika vähälle. Ehkä kesällä sitten...

Painonnostaja? Wannabe atleetti...

Bodarihan tässä ollaan, jos noista kolmesta pitää valita

voimaa tahtoo (n)ostaa, vaikka lähtökohdat on enemmän kuin perseestä. (esim. penkkimax alussa 20kg! x), joten kilpailemaan en koskaan varmasti lähde, ainakaan tosissani. massaakin on hyvä tulla vähän lisää, mutta enemmän voimanostaja (tahtoisin) olla.

Voimaharjoittelija. Kai se tuonne voimailun ja voimanoston puolelle kallistuu.

Voimanoston ja bodauksen sekakäyttäjä... entinen atleetti, nykyinen kotletti ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom