Bodari, Painon-nostaja, vai atleetti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lyandir
  • Aloitettu Aloitettu
Jonkin sortin atleetti, mutta nyt viime aikoina myös lahjaton painonnostaja :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverikin sano ihmetteli että "miten tollanen ruikku voi ee käydä salilla?"

Varmaan ½-2 vuoden treenin jälkeen voin alkaa haaveilla että kutsuttais kynäniskaks.

Wintikka sanoi:

Tällä hetkellä lihava ja leppoisa, pitkän tähtäimen tavoitteena näyttää hyvältä alasti ja sillai niiQ wellness-kei ju nou?

Sanottaisko, että makrojakauma olisi 50 % spodaria, 20 % atleettia, 20 % voimanostoa ja 10 % painonnostoa. Jossain välimaastossa liikun, ehkäpä ajan myötä profiloidun selkeämmin johkin edellisistä. :)

Ompas täällä pakkiksella vaatimatonta väkeä. Vaikkei sitä lihasta järjettömästi olisikaan niin eikös sitä silti voi bodari (harrastaa bodausta) olla...häh? Itse lukeudun treenimetodeiltani bodaajaksi vaikka tie on alussa. Kyllä mä kehtaan sanoa:)

Atleetti on tavoite, noista ehkä se 'helpoin' vaihtoehto itselle. Bodaria ei tästä ruhosta saa millään aikaiseksim enkä haluakkaan :)

gotto sanoi:
pitkän tähtäimen tavoitteena näyttää hyvältä alasti ja sillai niiQ wellness-kei ju nou?
:lol2:

Penneck sanoi:
Ompas täällä pakkiksella vaatimatonta väkeä. Vaikkei sitä lihasta järjettömästi olisikaan niin eikös sitä silti voi bodari (harrastaa bodausta) olla...häh? Itse lukeudun treenimetodeiltani bodaajaksi vaikka tie on alussa. Kyllä mä kehtaan sanoa:)

Mä oon kans miettinyt että voiko sanoa harrastavansa kehonrakennusta, vaikkei kehonrakentajalta näytäkään? Kuitenkin on kyse massahakuisesta treenistä. Kertovathan ihmiset harrastavansa esim. maalaamista tai jalkapalloa, vaikkeivat mitään Van Gogheja tai Maradonia olisikaan.

Topicciin: Jokinorsu.

Oon bodari linjalla mukana.. Voimalla ei niinkään väliä minulle, ehkä tulevaisuudessa alan keskittyä siihenkin, mutta nyt massaa haussa ja paljon, eli bodarihan täältäkin löytyy :D

Tosin kesällä menee tollaselle atleetti tasolle tää homma, kun pitää lähteä sotimaan tuonne inttiin, tulee vähän takapakkia tälle kehoilulle mut sit sen jälkeen jatketaan taas lihasmuistin turvin bodailua :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom