mitäs sanotte tästä päivän kulusta?? mun mielestä ihan jees mut mitä te täst sanotte??
aamupala klo 05:00 : kaurapuuro sekaan raejuusto 250g ja mansikkahillo+2dl maitoo
välipala klo 08:00 : massanlisääjä juoma
ruoka klo 11:00 : lautasellinen safkaa, 125g salaattiateria,100g raejuustoa,50-100g tonnikalaa + 1 leipä
välipala klo 13:00 : massanlisääjä ja kreatiini,125g salaatti ateria
harkkojen jälkee: palautusjuoma ja kreatiini
salilta ku kotiin: rahka sekaan hunajaa ja ananaksia
välipala klo 19:00 : massanlisääjä + jos nälkä nih pari leipää
Varmaan ihan toimiva paketti, mutta mun mielestäni pohjautuu hiukan liikaa massanlisäysvalmisteisiin. Kyllä normaali bodailija (jos sellainen olet) pärjää mielestäni aika pitkälle normaali hyvälaatuisella ruualla. Proteiinipitoista ruokaa, jossa hyviä hiilareita ja rasvoja. Oma ehdotukseni tohon sun pohjaan:
aamupala klo 05:00 : kaurapuuro sekaan raejuusto 250g ja mansikkahillo+2dl maitoo (tää on hyvä)
välipala klo 08:00 : massanlisääjä juoma (normaali välipala vois olla parempi, ruisleipää, kinkkua, juustoa, salaatinlehtiä, raejuustoa tai rahkaa. Ehkäpä massanlisääjäkin ajaa asiansa tässä kohtaa...)
ruoka klo 11:00 : lautasellinen safkaa, 125g salaattiateria,100g raejuustoa,50-100g tonnikalaa + 1 leipä (ei valittamista, perussettiä!)
välipala klo 13:00 : massanlisääjä ja kreatiini,125g salaatti ateria (tän vois korvata vastaavalla välipalalla kuin klo 8:00 tai ehkä mieluummin lämpimällä aterialla, jota kutsutaan päivälliseksi. Tämä vois olla vasta klo 14-15 mikäli elämänrytmiin sopii.)
harkkojen jälkee: palautusjuoma ja kreatiini (pelittää tietysti hyvin)
salilta ku kotiin: rahka sekaan hunajaa ja ananaksia (tähän laittaisin kunnolla hiilareita lisää, ehkä kaurahiutaleita tai mikä sitten maistuukin)
välipala klo 19:00 : massanlisääjä + jos nälkä nih pari leipää (jos tämä on iltapala: Kun edelliseen lisättiin hiilareita, niin tänne sopis paremmin perus rahka tai raejuustosetti lisättynä hyvillä rasvoilla ja hiilareita ei niinkään enää tarvita. Kananmunat toimii!
PS. En syö tosiaankaan itse näin hyvin/järjestelmällisesti kuin olen kirjoittanut, mutta tässä oma ehdotukseni, kuinka OLISI JÄRKEVÄÄ syödä.