Blueprint

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gymboy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Arnold Schwarzenegger - Blueprint

Onko jollakin kokemusta kyseisestä ohjelmasta? Itse kovana Arskafanina ja osittain myös kaverin kehotuksesta otin kokeiluun. Kolmatta viikkoa mennään ja ainakin nyt tuntuu toimivalta! Tosin treenitaukoa tuli kesällä pari kuukautta, joten aluksi varmaan kaikki tuntuu toimivalta kun rapakunnosta on aloitettu ja kehitys on hirmuista ;)
Lähinnä askarruttaa tuo olkapäiden/kiertäjien palautuminen kun punnerruksia tulee 4 kertaa viikkoon? Onko jollain käytännön kokemusta tästä ohjelmasta? Palautuminen on muuten ollut ok kun vaan muistaa syödä hyvin.

En ainakaan hakemalla löytänyt suoraa keskustelua aiheesta, saati sitten omaa ketjua.

Mitä nyt tossa äkkii katoin (ja jos löysin oikeen ohjelman) nii jos syö hyvin ja palautuminen ok, niin mikäs vika.. Toki jos rupee hiertämmää tai olkapäät stressaa nii heitä vaan 8 pvän kierrolle 3on1off3on1off sitte... Eikait ihmeitä, fiilikse mukaa. :puntti:

Jotenkin ihmetyttää, että rinnalle on neljä liikettä ja selälle vain 3. Voisin ottaa testiin, mutta lisäisin tuohon selkä-rintapäivään myös ylätaljan leukojen lisäksi. Olkapää & kädet-päivä myös näyttää aika tappavalta :D

Jotenkin ihmetyttää, että rinnalle on neljä liikettä ja selälle vain 3. Voisin ottaa testiin, mutta lisäisin tuohon selkä-rintapäivään myös ylätaljan leukojen lisäksi. Olkapää & kädet-päivä myös näyttää aika tappavalta :D

Tuo pullover noiden kuvien mukaan tehtynä menee selälle. Mutta yleensäkin, jos leukoja jo vetää, viimeisenä liikkeenä itse lisäisin ylätaljan (oletan että tarkoitat ylätaljaa suoralla tangolla).

Noin minäkin sen oon ajatellu että pullover viimeisenä rintaliikkeenä lämmittää jo aika hyvin selkää. Leuat ja soudut päälle niin en oo ainakaan ite jääny muuta selkäliikettä kaipaamaan :) Kannattaa kyllä katsoa noi videot tai lukea tekstit jos yhtään ohjelma kiinnostaa. Täähän nyt pitäis olla ohjelma jolla Arnold ite treenas. Perusliikkeitä vuodesta toiseen, hiukan sarjapituuksia ja liikekulmia muutellen sekä erikoistekniikoita lisäillen.

Noin minäkin sen oon ajatellu että pullover viimeisenä rintaliikkeenä lämmittää jo aika hyvin selkää. Leuat ja soudut päälle niin en oo ainakaan ite jääny muuta selkäliikettä kaipaamaan :) Kannattaa kyllä katsoa noi videot tai lukea tekstit jos yhtään ohjelma kiinnostaa. Täähän nyt pitäis olla ohjelma jolla Arnold ite treenas. Perusliikkeitä vuodesta toiseen, hiukan sarjapituuksia ja liikekulmia muutellen sekä erikoistekniikoita lisäillen.

Enemmänkin tuossa pulloverissa vaikuttaa se liikkeen pituus, "syvyys". Rinnalle tehtäessä ei kovinkaan kauas tarvitse käsipainoa viedä, kun taas selälle tehtäessä venytyksessä käsipaino on paljon kauempana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom