Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheSami sanoi:Onko pakkiksella muita blogin pitäjiä?
pexxi sanoi:Jonkin verran blogit kiinnostaa, varsinkin kehoilupuolen.
Onko jengeillä mitään kattavaa listaa kehonrakennusblogeista?
TheSami sanoi:Ajattelin itsekin että ketä voisi mun blogi kiinnostaa. Vaan yllätyn aina kun kuukauden kävijät statistiikasta katson. Väkeä ravaa kuin pipoa ja ei ihan kaikki käynnit voi olla äidin visiittejä :D
timse sanoi:Sitten katoin tilastosta kävijät, nii perkeles, kahen kuukauden aikana 230 kävijää, eikä missään ole edes linkkiä mun blogiin - paitti jossain listassa. Mä kun ajattelin vaan kirjottaa lähinnä ittelleni muistoksi... :jahas:
Huppe sanoi:
Miten kirjoitetaan "Idiot savant"?Jos poraa koivuun reiän, tulee siitä mahlaa. Se on terveellistäkin mutta aika pahan makuista. Minulla tuli kerran syntymäpäiväkutsuilla yhtäkkiä nenästä verta ja sitä meni pikkuleipiin. Yksi vieras huusi että saatananvittu, nyt se valutti mahlansa joka paikkaan. Minä olin sitä ennen jo vahingossa kaatanut yhden kulhon.
Mullakin on blogi
Hupen bloki rokkaa kaikista eniten
Mitä blogi softia ihmisillä on käytössä? Blogger on kätevä mutta aina huono puoli se että blogger on joskus ihan tukossa. Mahtaako olla mahdollista muuttaa softaa niin että postitukset saisi myös uuteen softaan...
www.viikate.org/blog