Blogin pito

joskus kävi mielessä, mutta sitten mietin että ketä voisi kiinnostaa minun kirjoittama blogi? Siis ei KETÄÄN!!? =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TheSami sanoi:
Onko pakkiksella muita blogin pitäjiä?

Minä ainakin kirjoittelen, nyt kolmisen kuukautta takana.

Ja kirjoitan lähinnä itseäni varten, osoitetta en ole kavereillekaan antanut. Henkilökohtaisimmat merkinnät laitan salaisiksi, jotkut teksteistä ovat vain tietyille kavereille (joita olen muista päiväkirjailijoista saanut), mutta suurin osa jutuistani on julkisia. Lukekoon se, joka sivuille eksyy...

Jonkin verran blogit kiinnostaa, varsinkin kehoilupuolen.
Onko jengeillä mitään kattavaa listaa kehonrakennusblogeista?

Ajattelin itsekin että ketä voisi mun blogi kiinnostaa. Vaan yllätyn aina kun kuukauden kävijät statistiikasta katson. Väkeä ravaa kuin pipoa ja ei ihan kaikki käynnit voi olla äidin visiittejä :D

TheSami sanoi:
Ajattelin itsekin että ketä voisi mun blogi kiinnostaa. Vaan yllätyn aina kun kuukauden kävijät statistiikasta katson. Väkeä ravaa kuin pipoa ja ei ihan kaikki käynnit voi olla äidin visiittejä :D

Sama. Oon kirjotellu about kaks kuukautta blogia, en toki joka päivä mutta sillai 1-3 kertaa viikossa riippuen tapahtumien määrästä. Tenttiin lukuviikosta tulee sen verran lyhyt stoori että sitten mieluummin kattaa vähän pidemmän ajan.

Sitten katoin tilastosta kävijät, nii perkeles, kahen kuukauden aikana 230 kävijää, eikä missään ole edes linkkiä mun blogiin - paitti jossain listassa. Mä kun ajattelin vaan kirjottaa lähinnä ittelleni muistoksi... :jahas:

timse sanoi:
Sitten katoin tilastosta kävijät, nii perkeles, kahen kuukauden aikana 230 kävijää, eikä missään ole edes linkkiä mun blogiin - paitti jossain listassa. Mä kun ajattelin vaan kirjottaa lähinnä ittelleni muistoksi... :jahas:

Mullakin on kävijälaskuri, mutta sepä näyttää nollaa. :D Ei ole kukaan eksynyt. Useimmiten noita toisten kirjotuksia (LiveJournal) luen kaverisivujen kautta, en siis mene varsinaiselle pääsivulle ollenkaan. Saattaa siis joltain puuttua muutama kävijä senkin vuoksi.

Huppe sanoi:
Tulkku pitää blogia.
http://tulkku.vuodatus.net/

:lol2:
Jos poraa koivuun reiän, tulee siitä mahlaa. Se on terveellistäkin mutta aika pahan makuista. Minulla tuli kerran syntymäpäiväkutsuilla yhtäkkiä nenästä verta ja sitä meni pikkuleipiin. Yksi vieras huusi että saatananvittu, nyt se valutti mahlansa joka paikkaan. Minä olin sitä ennen jo vahingossa kaatanut yhden kulhon.
Miten kirjoitetaan "Idiot savant"?

Mitä blogi softia ihmisillä on käytössä? Blogger on kätevä mutta aina huono puoli se että blogger on joskus ihan tukossa. Mahtaako olla mahdollista muuttaa softaa niin että postitukset saisi myös uuteen softaan...

www.viikate.org/blog

Meitsi aika harvoin rustaa blogiinsa elämästään, sen sijaan mä keskityn kirjoittelemaan ilkeitä kolumneja, joissa mä haukun ihmisiä ja toivon niille pahaa.

Sitä ei lue kukaan.

Mitä blogisivustoa suosittelette kun erästä syystä ajattelin tehdä blogin kesän tapahtumista? Kannattaako jotain Wikipediassa listatuista http://fi.wikipedia.org/wiki/Blogi blogeista erityisesti välttää?

Blogin päivitys pitäisi voida toteuttaa verkkopohjaisesti, ilman omalle koneelle asennettuja ohjelmia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom