Blogin pito

Viikate74

Bukkake Fighter
Ikä
50
Onko pakkiksella muita blogin pitäjiä?

Hetken oli oma alhaalla domain ongelmien vuoksi mutta taas pelittää. Jollain tapaa hauskaa ja kun olen muuttanut muualta niin tuttavien on helppo seurata mitä jätkä touhaa. Voi äiti seurata pojan sekoiluja :hyper:

Omani löytyy www.viikate.org

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monesti on ollu mielessä alottaa pitämään moista ja vähän aikaa pidinkin, mutta sitten huomasin, että aika ei yksinkertasesti riitä et pitäisin kunnollista yllä. Jos ei jotain tee kunnolla niin voi sit olla tekemättä kokonaan, joten en sit pitä ollenkaan. Joskus jos aikaa jostain ilmaantuu lisää niin voin hyvinkin alottaa uudestaan... tai oikeestaan alottaa kunnolla pitämään.

Itse ihmettelen noiden blogien pitäjiä, miksi pitää muille välttämättä kertoa tunnin tarkkuudella mitä päivällä on tullut tehtyä ? Ketä se todella kiinnostaa ?
Valtaosa blogeista on turhaa bittisaastetta.

Blogeissa ihmetyttää kaksi asiaa:
- kenellä on aikaa/kiinnostusta sellaista pitää? (ei voi olla kovin kiinnostava elämä, josta päästään seuraavaan kohtaan)
- kenellä on aikaa/kiinnostusta niitä seurata?

D.Yates sanoi:
Blogeissa ihmetyttää kaksi asiaa:
- kenellä on aikaa/kiinnostusta sellaista pitää? (ei voi olla kovin kiinnostava elämä, josta päästään seuraavaan kohtaan)
- kenellä on aikaa/kiinnostusta niitä seurata?

Jos mulla olis aikaa ja elämä joka saattais kiinnostaa yleensäkään ketään joka ei siihen olennaisesti muuten kuulu, niin toi olis ihan nasta hommeli.

Ja jos mun joku hyvä frendi tms. pitelis tuommosta asuessaan muualla, niin olis ihan nasta käydä tsekkailemassa.

Mike sanoi:
Jos tekis semmoisen negablogin, missä valittais kaikesta negatiivisesta mitä päivän aikana tapahtuu. Ei sanois mitään positiivista ikinä.

Tää olis muuten hyvin suomalaista. Multakin tulis tälläseen tekstiä ihan sujuvasti.

edit: muuten tää tavisten blogien pito tuntuu hiukan kummalliselta ja turhalta.

Mike sanoi:
Pitäiskö laittaa tommoinen pystyyn? Jos tekis semmoisen negablogin, missä valittais kaikesta negatiivisesta mitä päivän aikana tapahtuu. Ei sanois mitään positiivista ikinä.

Tuolla voisi olla jo ihan tervehdyttävä vaikutus, noin niinkun stressinhoidon kannalta.

Aina kun vituttaa niin kirjoittaisi muistiinpanon ja illalla sitten haukkuisi blogissa kaikki kassajonottajat, muut autoilijat, yleiset törpöt, työkaverit jne. Samalla voisi valittaa selkäkivuista, pahasta ruoasta, hukkuneesta kaukosäätimestä ja löysästä vatsasta.

kodari76 sanoi:
Tuolla voisi olla jo ihan tervehdyttävä vaikutus, noin niinkun stressinhoidon kannalta.

Aina kun vituttaa niin kirjoittaisi muistiinpanon ja illalla sitten haukkuisi blogissa kaikki kassajonottajat, muut autoilijat, yleiset törpöt, työkaverit jne. Samalla voisi valittaa selkäkivuista, pahasta ruoasta, hukkuneesta kaukosäätimestä ja löysästä vatsasta.
Olisihan sitä kiva katsoa sitten mikä vitutti silloin joskus. Toki bloggerissa pitäis mainita, että tämä on tarkoituksella negatiivinen, positiivisuus on karsittu pois.

Eikun vittu nyt keksin. Pitää väsää itelle logi, missä on posi/nega valinta. Jos jaksaa, niin kirjoittaa joka päivästä 2 versiota, toisessa vain positiiviset asiat, neganappia painamalla samasta päivästä tulisi negatiivinen. Good/Darkside of the day. Tuon teen!

edit:

tai sitten teen vain negatiivisen ja laitan loppuun jotain kommenttia hyvästä.

Turhaahan toi bloggailu saattaa olla, mutta niin on moni muukin asia mitä ihminen tekee. Ite voin vähäisellä kokemuksella sanoa, että sitä kiinnittää ihan erilailla huomiota toistuviin typeriin käytöskuviohinsa, kun ne kirjaa jonnekin ylös. Vähän sama juttu, kun ruokapäiväkirjan pidossa, kirjattuna ylimääräiset herkut hyppää silmille, mutta muutama suupala unohtuu helposti ilman kirjanpitoa. Näin ainakin mulla. Huonoja tapojaan on helpompi korjata kun ne tiedostaa? ;)

Voishan ne touhunsa kirjoittaa päiväkirjaan ja pitää sen yöpöydän laatikossa piilossa, mutta jos mun jutut jotain toista viihdyttää, niin sitä parempi! Eihän blogeja ole kenenkään pakko lukea, ellei kiinnosta, samoin kuin omasta mielestään tylsät threadit voi jättää rauhaan täällä palstalla. :thumbs:

Miken negablogia odotellessa...

Voishan sitä toisaalta jonkinmoista blogia pitää, mutta pelkään pahoin että sinne möläyttelis kaikki "kävin tänään vieraissa" -jutut ja vaimo menis ja lukis... :D

Ei vaan... dokumentointimielessä jees, laittais siihen kuvia mitä tulee räpsittyä ja aina kuitenkin lopulta deletoitua... mutta ei, en pääse irti mielikuvasta siitä miehestä jolla on koko elämänsä budjetti vihoissa. Jotta voi käydä tsekkaamassa paljonko maito maksoi vuonna -56 jos kiinnostaa.

Oikeastaan tää pakkis on meikäläisen blogi. Nyt printtaamaan kaikki postaukset.

Pastee tänne valmiit kirjotukset :kuola:

Mike sanoi:
En mä laitakaan blogia, tuli sanomista paremmalta puoliskolta. 2 päivää kerkesin kirjoittamaan. Hukkaan män kirjoitukset.

Perkels, kuulosti oikeesti aika hyvältä idealta, noin yleensäkin tehdä tuommonen yltiönegatiivinen blogi. itekin melkein innostuin asiasta, vois alkaa kirjottelemaan negatiiviseen sävyyn elämästään, olis ihan hyvää terapiaa ja hauskaa luettavaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom