Bio-Strath (löydetty oikea lisäravinne..?)

Täältä kun sain jossain threadissa vinkin että sairasteluun ja muuhun saa kenties apua Bio-Strath yrttihiivavalmisteesta, niin pitihän sitä kaivaa tuota myyvä kauppa esiin ja ostaa. Popsin tuota ohjeen mukaan muutaman viikon enkä mitään erikoista huomannut, kaikki meni hyvin.

Mutta nyt en ole tuota syönyt vähään aikaan, mutta tässä HST:n kanssa ylikunnon rajamailla päivä toisensa jälkeen keikkuen, olen ottanut tuota 2-3kpl illalla ennen nukkumaanmenoa jos on tuntunut nenä tukkoiselta, jokin lihas kipeältä että saattaisi tulehtua tms. ja aamulla herää aina ihmeen virkeänä, ei väsymystä ja usein ei myöskään sitä kipua tai mikä olikaan.

Mitä tämä oikeasti sisältää ja mitkä ainesosat tässä vaikuttaa?

Mua kiinnostaa että olenkos nyt ihan Placebo-huumassa vai onko tosiaan ihan toimiva valmiste?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by turre101
...

Mitä tämä oikeasti sisältää ja mitkä ainesosat tässä vaikuttaa?

Mua kiinnostaa että olenkos nyt ihan Placebo-huumassa vai onko tosiaan ihan toimiva valmiste?

Otat sen pullon tai pakkauksen kätöseen ja luet tuoteselosteesta että mitä se sisältää, näppärää eikö totta.

Bio-Strath analyysi

"Bio-Strath ei ole tavanomainen vitamiinivalmiste. Sen vaikutus ei perustu yksittäisiin aineosiin vaan hiivan ja yrttien yhteisvaikutukseen. Bio-Strath sisältää mm. välttämättömiä aminohappoja, vitamiineja, kivennäisaineita, hivenaineita, entsyymejä, nukleiinihappoja, lesitiiniä, ubikinoneja, glukaaneja ja mannaaneja. Vaikka valmistusprosessissa käytetään hiivasoluja, valmiit tuotteet eivät sisällä eläviä hiivasoluja."

Toki siis tuosta takaa olen sisällön lukenut, tarkoitin nimenomaan että mikä on tämän toimintaperiaate, ja mitkä ainesosat vaikuttaa ja _millälailla_.

Muilla kokemuksia tästä?

Hoh.. :) Kuulemma ainakin pahaa.

Itse vastailen nyt vähän itselleni, eli tuo on 89% hiivaplasmolysaattia, hiivaa joka on kasvatettu jossain liemessä jossa erimoisia yrttejä ja ainesosia. Lupailevat että on tuota testailtu ympäri eurooppaa jo 40 vuoden ajan.

Takakansi sanoo että urheilijoille, opiskelijoille, sairaudesta toipuville.

Hmm... no ei tuo ainakaan voi pahaa tehdä, placebota tai oikeaa vaikutusta, toimii silti. :)

No niin

Ja sitten se tiukka kysymys...onko tota ryönää normaalissa luontaistuote kaupassa vai mistä sitä voi ostaa..?

KKK-marketeista ainakin saa :palava risti:
ja maku on ihan hyvä (hunajalla makeutettu).

mä oon käyttänyt kyseistä ainetta jo useamman vuoden. siitä saa lisäpotkua kaikkiin päivittäisiin hommiin. ainakin uskon näin. mutta hienointa on silti se, että aamulla kun herää, niin pääsee heti sängystä ylös! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom