bill phillipsin kirja body for life

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja traineri
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitänevät paikkaansa. Motivoituneet ihmiset pystyvät tekemään ihmeitä 12 viikossa. Varsinkin, jos on ollut kurjassa kunnossa ennen.
Toihan on ollut jenkeissä aika menestys. Veikkaan, että kirjaan on valittu ne "parhaimmat".

Originally posted by Wintikka

Toihan on ollut jenkeissä aika menestys. Veikkaan, että kirjaan on valittu ne "parhaimmat".

Niin, eikös niitä ollut jopa satoja tuhansia jotka oli tän menestyksellä läpi käyneet, kait niistä jokusen kymmenen hyvää kuvaakin saa...

BTW...nyt testailen dietillä sitä aeroobista mitä siinä kirjassa neuvotaan...saa nähä miten toimii!!

Täältä löytyy :kuvia: --> http://www.bodyforlife.com/finishers/2002/grand_champions.shtml

Uskokoon ken tahtoo.
Itse uskon noihin kuviin yhtä paljon kuin ostos TV:n Bun & Thigh Max -härvelin mullistavaan kykyyn räjäyttää lihakset kasvuun, ja poistaa läskit, vatkaamalla sitä 5 min kolmesti viikossa.

Jos kuvat kuvittelee otetuksi toisin päin, niin sitten voisi melkein uskoa. Eli jos kilpakehoilijasta otetaan kuva kisakunnossa ja sitten kehoilija vetää makkaraa ja kaljaa sohvalla muutaman kuukauden, niin kyllä se kroppa menee aika rumaan kuntoon.

:lol2: Mä ainakin uskon ja just tilasin paikan semmoselle kurssille..
Not! 12 viikossa on aika hyvin jos saa painoa runsaasti pois ja samalla kasvatettua lihakset. Tietääkseni runsailla miinuskaloreilla ei niitä lihaksia saada...

Tämä on taas näitä usko tai älä-juttuja. Siltikin, kannattaa lukea T-magin sivuilta C. Thibeudaun artikkeli "Beast Evolves". Siinä on motivaatiopuhe jos mikä.

Musta ainakin ihan täyttä shittiä koko juttu.:urjo:

Nii kysehän on taas kuuluisast lihasmuistista minkä colemanniki jo tampere projectin (vai mikä olikaan) myötä todisti. Itse kirja on kyl semmosta kuraa et huh hu.. Lainasin sen kirjastosta tos kesällä ja jo kymmenen sivun esipuheen jälkeen rupes maistuu puulta koko kirja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minusta taas tuo systeemi (kirja mukaan lukien) on erittäin hyvä, varsinkin jos on sen verran pohjatietoa että osaa vähän soveltaa. Itse olen käynyt koko ruljanssin läpi, ja tulokset olivat erittäin motivoivia. Jos jotakuta kiinnostaa niin haku-toiminnolla löytynee lisää kokemuksiani.

Tottakai ne kuvat mitä kirjaan on valittu on juuri niitä kaikista parhaita lahjakkuuksia. Phillips sanoo kirjassa selvästi että kaikki eivät voi mitenkään saavuttaa vastaavanlaisia tuloksia 12 viikossa. Kaikki on niin yksilöllistä.

Body for life

Tuo lihaksien kasvatus ja diettaaminen ei oikein toimi yhtälönä, mutta pelkkänä diettinä homma toimii... Eli kuukaudessa tiputtelin kehon rasvoja 2 % tällä Body for life-systeemillä ja mielestäni lihasten määrä pysyi suunnilleen samana ja treenipainot pikkasen jopa nousivat. Lähtökuntoni oli tosin melko heikko...

Onhan siinä kirjassa ihan toimiviakin ohjeita, en kiellä. Toimii kai vielä ihan ok. (Muutama juttu hieman kyseenalaisia..) Noi ennen ja jälkeen kuvat niin lyhyellä ajalla vaan ärsyttää ja tekee koko jutun vieläkin epäuskottavammaki mun mielestä.

Tää on varmaan useimmille :wanha:, mutta Davinin kuvat osoittavat, miten jo 15 minuutissa saadaan ihmeitä aikaan.

Dopey: en mä just tota ollu nähny, mutta toi on täysin totta ja vielä kun lisätään siihen before kuvaan vähän krapulainen yleisilme ja hiukset epäsiistit ja sekasin niin illuusio on valmis!!

Suositut

Back
Ylös Bottom