Bilekansaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
jade84 sanoi:
Rakastan reivaamista :hyper: :rock: !!! Valitettavasti asun vain nykyään niin korvessa, ettei niitä järjestetä täälläpäin usein. Lobolle tiedoksi, että todellakin voi reivailla selvinpäin, ihan pelkällä vesilinjalla. Ite en ainakaan koskaan lähe reiveihin alkoholin, vaan musiikin takia. Mikään ei oo ihanampaa, kun jorata aamuun asti hyvässä seurassa ja samalla tulee vedettyä viikon aerobinen ihan huomaamattaan. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

"vesilinjalla" reivaaminen aamunkoitoon asti...niinpä :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sss sanoi:

Ite oon nykyään aina käytännössä vesilinjalla, tai aluksi 1-3 alkoholijuomaa ja siitä aamuun vedellä ja light cociksella. Onnistuu kyllä.

Huhtamo sanoi:
Nyt lauantaina Pulsar - the gatering 2.
Ens vloppuna Armin Van Buuren
Sitä seuraavana ei mitää ainakaa stadis
ja sitä seuraavana taas Säde - back to back

kukaa menos?

Ja bileis käy muuten iha ylivoimasesti tykeimmät muijat!!!!! Siis yli ylivoimasesti.

Pulsarin aamuihin pitäs tulla käymään. Ei pääse illal ku on töissä :(

sss sanoi:
Bodaaminen natuna....niimpä :rolleyes:

Jokahan nää huumehista puhumiset vois lopettaa, joku vetää joku ei.. Sou not. :piis:

Huhtamo sanoi:
pitää olla tarkkana et näkyykö ketään kynäniskaa pakkotoistopaita päällä
:D
Kynis näkyy hyvinki..mut eri paidalla ;-)) ..pitää kattoo jos repis vaikka mustan vaimonhakkaajan päälle

Hgu sanoi:
Huomenna räjähtää taas! Armin van Buuren tulee Helsinkiin Studio51:een. Kukaan muu menossa?

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=6761

ps. Tulihan ko. artisti jo nähtyä ja kuultua elokuussa Ibizalla! :rock:

Harkitsin kyllä, mutta liian kikkistä mun makuun.
Huomasin just että viimesin isompi bile missä oon tanssahdellut on Paul van Dyk vuodelta 1&2 (mikähän vuosi se oli? No on siitä pari vuotta ainakin). Sen jälkeen parilla pienemmällä klubilla on käyty kääntymässä. Hui! Tarttis varmaan tehdä jotain.. :eek:

Hgu sanoi:
Huomenna räjähtää taas! Armin van Buuren tulee Helsinkiin Studio51:een. Kukaan muu menossa?

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=6761

ps. Tulihan ko. artisti jo nähtyä ja kuultua elokuussa Ibizalla! :rock:

KYLLÄ!!! :rock: :rock:

Tätä on odotettu ja KAUAN! Olin edelliselläkin keikalla 5.11.04, mut paikka oli silloin vähän huonompi. Tieston kävin Studio51:ssä katsomassa ja paikka vakuutti. Juuri asusteita ja muita suunnitelmia tekemässä :hyper:

Junalla mennään täältä Tampereelta, kun toi kimppabussi, mistä tuolla Klubituksen sivuilla oli, peruuntui :(

Niin ja jatkoille kanssa kuunteleen kunnon setti Markus Schulzia :rock:

Juu täällä, hep! Siis bilekansalainen. Oikea vanhaparta veteraani. On käyty pelkästään bileiden takia ainakin..öö.. 3 eri maassa, Lav Pereidit takana ja vaikka mitä, 90-luvun puolivälissä aloiteltu eli ohhoh jokos siitä on 10 vuotta.. apua.. kylläpäs aika juoksee. Uppoaa house, tekno, ja joskus jos on ihan kännissä niin trancekin, vaikka nostalgian merkeissä.

Noh, täällähän on paljon innokasta sakkia, kiva huomata.. ja kyllä, bileissä käy ehdottomasti mimmien kerma, niitä on paljon, ne tykkää samasta musiikista ja ne on kauniita.

Sitä melkeen pitäis järkätä joku pakkis goes to ibiza tai vastaava ensi kesänä, olis aika hauskaa jos sais vaikka 20 tyyppiä tai enemmän, vois saada hyvät alennukset ja sitten rantsussa päivät lökötellessä ja illat bileissä ja oishan se näky kun iso kasa kehonrakentajia tulloo jotta tömisöö. Paitsi meikäläinen. Mut aina hyvä erottua joukosta, mä saankin sit varmaan kaikki naiset :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom