Bilekansaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
litku sanoi:
Reivaaja - joku tyyppi joka käy rave-bileissä.

tamppaaminen - tanssimista. Yleensä käytetään lähinnä kiksun tai "piripolkan" tanssimisen yhteydessä

illu - illusions aamubileet helsingissä nosturissa. Aiemmin muistaakseni lepakossa

hallu - hallmark kiksubileet helsingissä vähän vaihtelevissa paikoissa, viimeksi la tourissa

klubbaaja - ei varmaan kaivanne hirveästi selitystä? Henkilö joka käy klubeilla

psykebileet(ja metsäbileet) - bileet joissa soitetaan psy-trancea, eli 'psykedeelistä trancea'. Metsäbileet on yleensä juurikin psykebileitä ja järkkäillään kesäisin hippien toimesta jotakuinkin joka viikonloppu ainakin pääkaupunkiseudulla (suurimmaksi osakseen ilman lupia). Noita isompiakin oli pari kappaletta viime kesänä, kuten edellä mainittu konemetsä.

kiksu - 'kikkelitrance'. Elikkä melodinen 'prinsessanpelastustrance'

tranzexperience - tampereella joskus kesällä(?) järjestetyt bileet

vj-hässäkkä - VJ = video jockey. Eli vähän niinkuin dj (disc jockey) mutta miksaa musiikin sijasta videota. Usein bileissä on erillinen vj, jonka ulosantia heijastetaan videotykeillä seinille.

Ja litku - GHB = Lakka :)

Ens viikonloppuna perjantaina kaivohuoneella RUSH!! Andy Farley, maailman tykein hard house/hard trance DJ

SItä seuraavana SÄDE Gloriassa. Proteus, neon ym ym + Halo!! Molemmat bileet on käytävä läpi.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha tuli noista niittipannoista ja karvatossuista mieleen, oltiin tossa heinäkuussa Love Paraden raunioilla Berliinissä (varsinainen paraatihan kiellettiin kaupungin toimesta).

Love from Above -bileissä, jossa oli soittamassa mm. Paul van Dyk ja Tiesto, tsiikailtiin aivan uskomattoman näköstä pientä kaveriporukkaa niittikaulapantoineen, pinkkeine karvatossuineen ja muine kiksutarvikkeineen. Porukka pisti silmään muuten aika suhteellisen järkevän oloisesti pukeutuneesta sakista (enkä mäkään missään toppatakissa tosiaan ollut). Ja kuinka ollakaan, nämä ihQkiXubilettäjät olivat... mistäs muualtakaan kuin TURUSTA. Jutut oli ihan pelkkää nipsukoksunitkukitkumenoa. Nuff said. :D

Hitto kun pitää mennä ulkomaille häpeämään suomalaisia.

Voi juma mitkä illut oli taas \o/. Eli täällä yksi partyboy =)
Nyt vois pitää loppuvuoden biletaukoa ja sit uv:na taas mennä 110 lasissa, ja illuissa tietty =)

pelottaa Ibizan jälkeen mennä noihin suomipileisiin. jotenkin mä luulen että ei oikein iske Amnesian, Spacen Ja Pachan jälkeen.
:wall:

Musta tuntuu että mä yrjöisin kiksukarvaihQpeipe yliannostuksen seurauksena jossain Ibizalla. :D

Metsään mielummin itse.

jamaan sanoi:
Musta tuntuu että mä yrjöisin kiksukarvaihQpeipe yliannostuksen seurauksena jossain Ibizalla. :D

Ei siellä tuollaisia ole. Jengi käy klubeissa ihan tavallisissa vaatteissa, mikä on ainoastaan hyvä asia.

Mä en reivaa, kun mä oon niin kuiva ihminen :) Hengailen mieluummin jossain ja otan rauhallisesti.

Sumu sanoi:
Eipäs ole. Tarkasta faktat.

edit: Yusu olikin jo kommentoinut asiasta.

My bad, faktat on tiedossa, mutta pää/sormet yhteistyö ei taas oikein pelittäny.. ajattelin jotain, kirjoitin muuta...

Kaiken kaikkiaan paheksuttavaa touhua. Pupillit lautasina jumputetaan aamuun asti. pfft. :david:

nauski sanoi:
Kaiken kaikkiaan paheksuttavaa touhua. Pupillit lautasina jumputetaan aamuun asti. pfft. :david:

Ja se haittaa sinua, mutta miksi ihmeessä?
Ei sekään haittaa minua jos sinä olet känniääliö, kunhan et tule mun lähelle.

nauski sanoi:
Ei kannata yleistää, mun mielestä mikään ei ole sääli8ttävämpää kuin känniset kuolaavat pellet joita baareissa näkee. Ei kaikki klubbaajat kuosaa, eikä kaikki ravintolamiljöössä viihtyvät juo perseitä olalle. Mä henk.koht. dissaan alakulttuurin huumemyönteisyyttä, mutta sekin on jokaisen oma asia. Mulle lähtökohta klubeillä käymiseen on ja tulee aina olemaan musiikki. :rock:

nauski sanoi:

Joo aivan hirveän paheksuttavaa touhua niinkuin salilla käyminenkin, kun sielläkin kaikki vaan vetää sitä roinaa ihan homona. :jahas:

Hih, tänä viikonloppuna FinRG-tour Tampereen Kivassa, kuinkas moni on menossa? Orkideaa 6h! Ei oo pelkoa, että jättäisin välistä :hyper:

nauski sanoi:

Vittu mikään ei vituta mua enempää ku joku munapää heittää et reiveis käy vaa douppaajat. Mä en jaksa edes alkaa vääntää täst aiheest tekstii ku rupee vituttaa ni paljon et mä lyön nää näppäimet sisään.

Nyt lauantaina Pulsar - the gatering 2.
Ens vloppuna Armin Van Buuren
Sitä seuraavana ei mitää ainakaa stadis
ja sitä seuraavana taas Säde - back to back

kukaa menos?

Ja bileis käy muuten iha ylivoimasesti tykeimmät muijat!!!!! Siis yli ylivoimasesti.

faidra sanoi:
Hih, tänä viikonloppuna FinRG-tour Tampereen Kivassa, kuinkas moni on menossa? Orkideaa 6h! Ei oo pelkoa, että jättäisin välistä :hyper:
Saakutti, kuuntelin radiosta mainoksen. Olis kyllä helmee lähtee... Harmi vaan että en taida saada kyytiä, en asu ihan treellä. :(

Pitää jostain koittaa pummia kyyti.

Mä reivasin ennen 3xviikonlopussa!!! Käytiin kattelemaan meininkiä tuolla rajan takana muutaman kerran. Nykyään ei hirveästi jaksa enää bileissä käydä...

osku sanoi:
Eikö noissa mee kuulo ihan paskaks vai pitääkö jengi jotain korvatulppia?

Välillä käytin välillä en, kyllä kuulo vielä toimii vaikka takana on satoja bileitä. Kai se kuulo on vähän heikentynyt, mutta ei niin paljon, että se mitään haittaisi.

Elämästä ei kukaan selviä terveenä hautaan luulisin. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom