Bilekansaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tämän palstan lukijoiden joukossa uskoutuneita reivaajia? Tänään Hallmark ja Fury, ens viikonloppuna Rush ja sitä seuraavana Säde. Onko kukaan menossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minnee en reivvoo, minä boddailen senki eestä.

Ei yksinkertaisesti ole aikaa reivailla, kärsii treenit tajuttomasti...ja eikai selvinpäin voi reivailla?

Kerran pari puoles vuodes tulee biletettyä kunnolla.

...Sana 'biletys' kalskahtaa vähän hinarimaiselta...ei sovi laukoa tuollaista vast'edes raavaasta suusta

L0b0 sanoi:
...Sana 'biletys' kalskahtaa vähän hinarimaiselta...ei sovi laukoa tuollaista vast'edes raavaasta suusta

:offtopic: Mistäs Huhtamon seksuaalisen suuntautumisen päättelet? Meinaan tää palstahan on oikeesti aikamoinen poikarakkauden mekka :haart: ;)

L0b0 sanoi:

No voi vittu miten se sit pitäis sanoa :curs: ? Mistähän päin tohmajärveä säki oot??

Rakastan reivaamista :hyper: :rock: !!! Valitettavasti asun vain nykyään niin korvessa, ettei niitä järjestetä täälläpäin usein. Lobolle tiedoksi, että todellakin voi reivailla selvinpäin, ihan pelkällä vesilinjalla. Ite en ainakaan koskaan lähe reiveihin alkoholin, vaan musiikin takia. Mikään ei oo ihanampaa, kun jorata aamuun asti hyvässä seurassa ja samalla tulee vedettyä viikon aerobinen ihan huomaamattaan. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan!

Ainoastaan kerran oon ollu raveissa. En kuitenkaan pelannut mitään hevosta, mutta kaveri pelas ja voittikin hiukan. :)

Ihan ykkösbileitä reivit, Säteeseen vois vaikka lähteäkki pitkästä aikaa tamppaamaan. :hyper:

En tiiä mitä on reivaaminen, mutta muuten tulee jammattua ahkerasti clubeilla. Eilen Divassa ja tänään teinipaikkojen kurkossa, LPR:n NiteTrainissa. :thumbs:

Ajattelin mennä discotanssikurssille jos sellainen jostain löytyisi. Olisi saakelin hienoa olla pro-dancer.

Täällä kans. Mahdollisesti halluihin menossa. Punatukkainen ja tummavaatteinen cyberdog sieltä löytyy...

EDIT: Ja tämä ei sitten ole seuranhakuviesti, tosin hihasta saapi tulla nykimään. :lol2:

Mä laitan aina pinkin kiiltävän napapaidan, nahkahousut ja nännitupsut kun menen reivaamaan. Fantsua!

Tääl palstal on kyl liikaa alkuasukkaita, joiden mielestä reiveissä kävijällä on aina piikit kaulassa ja karvakengät jalassa. Itelläni aina perus hihaton paita ja farkut tms. Ja vannoutunt klubbaaja olen ollut jo vuodesta -97

Force sanoi:
Ajattelin mennä discotanssikurssille jos sellainen jostain löytyisi. Olisi saakelin hienoa olla pro-dancer.

Sun pitää hommata se netissä pyörivä diskojytän opetteluvideo. Sieltä vaan kuviot haltuun ja olet tanssilattioiden virtuoosi!

edit. Joku vois vaikka nakata linkin siihen videoon, niin sais sitten kaikki pakkislaiset opetella diskojytää.

Oon erittäin ujo tanssimis&laulamis jutuissa.. Tosin usein tulee mietittyä miten olisi hienoa osata laulaa hyvin tai osata tanssia kunnolla kunnon reivien tahdissa. Hienon näköstähän se kieltämättä olisi kun yli satakilonen kaveri kingittää tanssilattiaa!
Millähän tämän "ujouden" voittais..?

Jos baarissa, ni tapana tanssia, mut jos jossai koti kemuissa, nii tapana dokaa vitusti. niinku taas vaihteeks tänää ku veljenpojatk tuli hoitoo

Tulee kyl käytyä aika useinkin, jos nyt psykebileet(ja metsäbileet) lasketaan reiveiksi.

Sellasissa bileissä missä soitetaan polkkaa/kiksuu/teknoo ym. käyn aika harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom