Biisien epäselvät sanat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Black Sabbath: N.I.B

minä kuulin: I'm going to bio
kun oikeasti: I'm going to feel
Mitä vi***a Ozzy menee leffaan:)

aijai,nyt hävettää tunnustaa.vähän.ei paljon.
eli panteran walk,sehän menee kutaikuinkin että res *tauko* pect *tauko* walk (eli siis respect,mutta kahessa osassa lausuttuna)
noh,minä elin jonkin aikaa siinä uskossa että se menee breath,spit,walk...

ihan inhimillinen erehdys siis :D

Bryan Adams - Summer of '69
"I got my first real sex dream" :D
ja oikeestihan se menee "I got my first real six-string"

Tästä on varmaan moni samaa mieltä:

Legendaarinen Anarchy in the U.K. varsinkin Sex Pistolsin laulamana on sairaan epäselkeä kappale. Siis ne sanoitukset on sekaisin monellakin lyriikka saitillakin.

Tais olla siin leffassa Pitkä kuuma kesä, siin mis lauletaan et "Kyttä on natsi paska" ni mä kuulin aina et "Tykkään mansikasta" :)

B.A..lla aikoinaan koko känninen tanssilattia lauloi kuorossa Beck in Loser-biisin kertsiä kokonaan väärällä kielellä- sillon menee jo aikas poskelleen.

eli :soy un perdedor, i´m a loser baby, so why d......

oli jotain tähän malliin:D : soo, i´m a candydooor, i´m a lo.......

Mistä löydän?

Mistä olis mahdollista tsekata Liekki-yhtyeen veljeni-kappaleen sanat?Jo kauan vaivannut mitä siinä lauletaan!Alkaa jotenkin Punainen....plaa..plaa..veljeni mun..jne... Biisi mikään suosikkini ole,mutta ärsyttää,kun en sanoista saa selvää ja siks biisi toisinaan päässä pyörii.:curs:

Kuului radiosta joskus Irinan Kuurupiiloa-biisi."Taas kun selväks saan pään ja mä tuun sun luo ja silmin uusin nään
mä uskon sua tai tahdon ainakin mutta pelkään tää on jotain sairasta
tortillaa" Noin sen kuulin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maija Vilkkumaa - Ei

Jostain syystä kuulin aina että "sen saman maailman syskovich vei.."

Jotenki tälleen :hyper: kännisä tuli vielä laulettuakin sitä tuolleen.. sitten joskus rupesin _vähän_ tarkemmin kuunteleen :D

Liekin Veljet- biisistä

Tommosen löysin...Ei oo kait satavarma onko noinkaan. On suht epäselvästi laulettu biisi.

Veljet

punainen tyyni, meidän syy joo joo
meressä kiehui, kuin on syy

ei oo, ei aa, huolesi jo
ei oo, kun aa, veljesi jo
ei oo, kun aa, huolesi jo

kiveltä astui, kuin on syy

ei oo, ei aa, huolesi jo
ei oo, kun aa, veljesi jo

anna pois
päiväni pois

annan pois
kaikki ne pois

pihoilta katsoo, kun on syy

ei oo, an aa, veljesi jo
ei oo, uh aa, huolesi jo

ei oo, on aa, veljesi jo
ei oo, un aa, huolesi jo
ei oo, an aa, veljesi jo

Tämä Rocky theme eli Gonna Fly Now. Mitähän tässä kappaleen alkupuolella tarkottaa ''tsahing houn nauuu'' tjsp. Selvän saa yhestä lauseesta ''Getting strong now'' ;) mutta muuten on kyllä ihan utopiaa...

Tämä Rocky theme eli Gonna Fly Now. Mitähän tässä kappaleen alkupuolella tarkottaa ''tsahing houn nauuu'' tjsp. Selvän saa yhestä lauseesta ''Getting strong now'' ;) mutta muuten on kyllä ihan utopiaa...

Trying hard now
It's so hard now

Getting strong now
Won't be long now

Gonna fly now
Flying high now

:)

Toi Liekin Veljet kilpailee kyllä epäselvimmin lauletun biisin tittelistä. Siitä ei vaan saa selvää vaikka miten yrittäisi. Mutta joku yhtye onkin sanonut ettei niillä sanoilla ole mitään merkitystä.

B.A..lla aikoinaan koko känninen tanssilattia lauloi kuorossa Beck in Loser-biisin kertsiä kokonaan väärällä kielellä- sillon menee jo aikas poskelleen.

eli :soy un perdedor, i´m a loser baby, so why d......

oli jotain tähän malliin:D : soo, i´m a candydooor, i´m a lo.......

Kiitos selvennyksestä, oon kuullut tismalleen sen aina noin, kun toi sun jälkimmäinen lause. :D

Ja kielen oon sekoittanut aikaisemminkin. Alphavillen Forever Young alkaa oikeasti näin: "Let's dance in style, let's dance for a while..." jne. Kuulin ekoja kertoja alun aina hieman huonolla suomenkielellä laulettuna näin: "Jostain syystä enemmän saan surua..." Sen jälkeen ihmetyttikin, että mitä se jatkaa englanniksi, mikä ihme bändi tää on... Kyllä se siitä sitten selvis. :D

Onhan näitä, mutta yksi hauskimpia on mielestäni broidin kuulohäirö Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä. Siinä kertosäkeessähän lauletaan "... on matkaa finaaliin, haluun sen pokaalin" niin broidi kuuli, että "... on matkaa finaaliin, haluuks Seppo kaalin" ja ihmetteli, että mitä IHMEEN tekemistä Sepolla ja kaalilla on lätkän kanssa...! :lol2:

Noinhan sen suurin osa on kuullut, kuten itsekin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom