Kuningasankka sanoi:Mitä siinä sitten oikeesti lauletaan, kun olen aina luullut että ne laulaa noin... x5
Luulisin (kuulisin) jotta that's when I'll jump.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuningasankka sanoi:Mitä siinä sitten oikeesti lauletaan, kun olen aina luullut että ne laulaa noin... x5
huh? eikö se meekkään noin? hahah!Gillyanne sanoi:Onhan näitä, mutta yksi hauskimpia on mielestäni broidin kuulohäirö Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä. Siinä kertosäkeessähän lauletaan "... on matkaa finaaliin, haluun sen pokaalin" niin broidi kuuli, että "... on matkaa finaaliin, haluuks Seppo kaalin" ja ihmetteli, että mitä IHMEEN tekemistä Sepolla ja kaalilla on lätkän kanssa...! :lol2:
J-2 sanoi:Cheek - Avaimet mun kiesiin
Kertosäkeen kuulen näin: Ah ah jeah roinataan! Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin.........
En tiedä kuinka biisi oikeasti menee...
J-2 sanoi:Cheek - Avaimet mun kiesiin
Kertosäkeen kuulen näin: Ah ah jeah roinataan! Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin.........
En tiedä kuinka biisi oikeasti menee...
Pjuus sanoi:omia ja muiden hölmöilyjä...
Queenin biisi Who Want´s to Live Forever... kohta "why love must die" kuultiin " I love my style"
Informer you no say daddy me Snow me I'll go blameS. Hammer sanoi:Jokunen vuosi (10?) sitten oli tää valkonen räppäri Snow ja hittibiisi Informer. Sanoja ei toudellakaan pystynyt kuin arvaileen, sillä jonkin norjalaisen blackmetal bändinkin sanoista saa helpommin selvää..
Tomi sanoi:Informer you no say daddy me Snow me I'll go blame
A licky boom boom down
Detective mon said daddy me Snow me stab someone down the lane
A licky Boom Boom Down.
Kummelin pojjaathan taisivat parodioida tuota biisiä versiollaan "Farmer" tai jotain. :lol2: