Biisien epäselvät sanat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gillyanne sanoi:
Onhan näitä, mutta yksi hauskimpia on mielestäni broidin kuulohäirö Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä. Siinä kertosäkeessähän lauletaan "... on matkaa finaaliin, haluun sen pokaalin" niin broidi kuuli, että "... on matkaa finaaliin, haluuks Seppo kaalin" ja ihmetteli, että mitä IHMEEN tekemistä Sepolla ja kaalilla on lätkän kanssa...! :lol2:
huh? eikö se meekkään noin? hahah!

Kuningasankka sanoi:
Mitä siinä sitten oikeesti lauletaan, kun olen aina luullut että ne laulaa noin... :nolo: x5

Ainakin jossain vaiheessa siinä lauletaan: Might as well jump. Oletin, että kyse on tuosta kohdasta?

Musiikkia

Pakko vastata. siis http://www.ebaumsworld.com/growl.shtml <-- tuohan on bändi nimeltä Iniquity ja kappale on Bullets breath, sanathan menevät tossa alussa kutakuinkin näin 'fuck the world is what he said and bullet went straight trought his head' Tosta eteenpäin en siis saa selvää.

Viimeksi muokattu:
Cheek - Avaimet mun kiesiin

Kertosäkeen kuulen näin: Ah ah jeah roinataan! Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin.........
En tiedä kuinka biisi oikeasti menee...

J-2 sanoi:

Kertosäkeen kuulen näin: Ah ah jeah roinataan! Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin.........

Sama vika, aina kun radiosta tuli tuota biisiä:).

J-2 sanoi:

Se menneepi: "Ah ah jeah raidataan! Okei sä tarjoot mulle avaimet sun kiesiin........."

Joskus toisella ja kolmannella luokalla luulin, että Offspringin Killboy Powerheadissa lauletaan "Girl and boy fuck a head" tai jotain vastaavaa, oikeasti sanoo "killboy powerhead" siinä kohtaa :D . Mainostin tätä kavereillekkin ja pidin sanoitusta hirmu kovana :D

Leevin "Turkmenialainen tyttöystävä" -biisissä kertosäkeen lopussa sanotaan: "mun oma miss Turkmenia".
Mä olen aina sitä hoilannut että "mun oma misturbenia". Luulin että se on joku kukka... Vähän niinkuin pelargonia..

Tyttöystävä sai hyvät naurut kun kuunteli.

Klamydia - Ryssä mun leipääni syö
Luulin pitkään että kertsi menee "ryssä mun leipääni syö ja juustoakin nakertaa" oikeesti menee "ryssä mun leipääni syö ja Mustamäki nakertaa" :D. 1 mulle tuttu on kanssa edellä mainittu Metallican - Jum in the fire :D. Kuulostaa kyllä kieltämättä ihan jump in the faija! :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pjuus sanoi:
omia ja muiden hölmöilyjä...
Queenin biisi Who Want´s to Live Forever... kohta "why love must die" kuultiin " I love my style"

No perkule, nyttenhän siinä biisissä onkin jotain järkeä. Vielä naureskeltiin broidin kanssa sitä "I love my style"-heittoa tossa kohtaa biisiä. :nolo:

Jep, kaverin kanssa mietittiin pitkään sillon joskus miks siinä Aikakoneen biisissä Odota (tai jotain sinnepäin) laulettiin: "Odota, miks karhuun juoksit niin varoen.." :nolo:

Kaveri pilasi multa täysin Neljän Ruusun "Mä olen niin pop" biisin. Se sano kuulleensa "Mä olen impo." :D

Eihän sitä nyt enään kuule niinkuin se lauletaan. Se on "impo" varmaan lopun ikää... :itku:

Jokunen vuosi (10?) sitten oli tää valkonen räppäri Snow ja hittibiisi Informer. Sanoja ei toudellakaan pystynyt kuin arvaileen, sillä jonkin norjalaisen blackmetal bändinkin sanoista saa helpommin selvää..

Luulin pitkään, että Metallican Fuel biisin alussa lauletaan "Gimme two, gimme five".

Mutta siinähän lauletaan "Gimme fuel, gimme fire". Olisihan tuo pitänyt hoksata jo piisin nimestä :nolo:

Yön Joutsenlaulu: "...se jäänyt Onni Ojan jalkoihin, niin kuin sinäkin..." (Onni Oja on suomalainen taiteilija/piirtäjä)

Oikeasti: "...se jäänyt on jo ajan jalkoihin, niin kuin sinäkin..."

Ismo Alangon Elokuun häävalssi: "Kuunvalkea morsian on, rakkauden siunaama sulhasessaan..."

Oikeasti: "Tuo valkea morsian on, ..."

Mulla oli niin pitkään väärä käsitys tuon Ismon biisin sanoista, että mä kuulen sen vieläkin väärin vaikka tiedän oikeat sanat... dämit.

Jaffamainos : Nuolkaa paskaa/nuolkaa paskaa. Nuolkaa paskaa/tehkää Lefat

:jahas:

Maija Vilkkumaan "Ei": Kuulin, että kertsissä lauletaan "... ja äidin silmät on sumeat jo, hän sanoo maailma on vaarojen varikko" (oik. karikko).

S. Hammer sanoi:
Jokunen vuosi (10?) sitten oli tää valkonen räppäri Snow ja hittibiisi Informer. Sanoja ei toudellakaan pystynyt kuin arvaileen, sillä jonkin norjalaisen blackmetal bändinkin sanoista saa helpommin selvää..
Informer you no say daddy me Snow me I'll go blame
A licky boom boom down
Detective mon said daddy me Snow me stab someone down the lane
A licky Boom Boom Down.

Kummelin pojjaathan taisivat parodioida tuota biisiä versiollaan "Farmer" tai jotain. :lol2:

Tomi sanoi:
Informer you no say daddy me Snow me I'll go blame
A licky boom boom down
Detective mon said daddy me Snow me stab someone down the lane
A licky Boom Boom Down.

Kummelin pojjaathan taisivat parodioida tuota biisiä versiollaan "Farmer" tai jotain. :lol2:

Tais olla Klamydia, joka ton Farmerin teki...veikkaisin ;)

...farmer, and his skull and his matafakin bääbä. Make you bum bum blää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom