Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BonBon sanoi:arto tamminen - neljän ruuhka
"kun neljän ruuhkaa katselen" --> "kuljen ja runkkaan, katselen"
Mä kuulin ton aikoinaan..: Kunnelaruukaan, katselen
RikHard sanoi:"...kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...
Tiukkis sanoi:Voisiko joku kertoa miten tuo oikeasti menee? Olen aina ihmetellyt sitä, se nimittäin ihan oikeasti kuulostaa menevän kuten RikHard kirjuutti...
Ämmbee sanoi:Iron maiden Numer of the Beast kappale: In my own dream...Was the reflection of my woman (warped mind :lol2: ) staring back at me.
Tonza sanoi:Tää on jo noloa, mutta menköön:
Joku Metallican biisi, sanoitus taisi mennä "so be it".. Kuulohäiriöinen minä luulin sen olevan "show me ass"...
BonBon sanoi:sitte toi didon biisi joka on nyt soinu radiossa aika lailla
"i will go down with this ship" --> "i will go down with this shit" :piis:
Fatso sanoi:Nolo tunnustus, luulin pitkään että Don Johnson Big Band on tosiaan Don Johnsonin (se miami vice jäbä) yhtye.... ihmettelinkin että mites se olikin tehny ihan kohtuu biisin ja ei laula niin viski kurkkuisesti kuin olin kuvitellut. (saakelin huijaavat suomalais muusikot ;))
Suppo78 sanoi:mun kaveri lauleli juovuksissa sitä että "i will go down with this ship, i burb my eyes out and surrender..."
Jestas :lol2:Pjuus sanoi:Van Halen Jump kertosäkeistössähän tietysti laulettiin "Maxwell Jump"...
Pjuus sanoi:..Van Halen Jump kertosäkeistössähän tietysti laulettiin "Maxwell Jump"...