Biisien epäselvät sanat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kotiteollisuus: Helvetistä itään
"...ja vaimolla salilla treenatut pakarat..."
Kaveri kuuli:
"...ja vaimolla salilla treenatut Kakarat..."

Onhan näitä, mutta yksi hauskimpia on mielestäni broidin kuulohäirö Fintelligensin Kaikki peliin-biisistä. Siinä kertosäkeessähän lauletaan "... on matkaa finaaliin, haluun sen pokaalin" niin broidi kuuli, että "... on matkaa finaaliin, haluuks Seppo kaalin" ja ihmetteli, että mitä IHMEEN tekemistä Sepolla ja kaalilla on lätkän kanssa...! :lol2:

BonBon sanoi:
arto tamminen - neljän ruuhka
"kun neljän ruuhkaa katselen" --> "kuljen ja runkkaan, katselen"

Mä kuulin ton aikoinaan..: Kunnelaruukaan, katselen

Terveiden Käsien kaikki biisit. Mm. biisissä Jeesus Perkele lauletaan: "Raiskaa, tapa, tuhoa." Luulin siinä laulettavan "Oikeus tapahtuu." :D

Kun kuulin tuon viime kesän vinkuhitin "Rusketusraidat" ekan kerran, niin kuulin sen kertosäkeen näin: "...näytä mulle missä sull on ruskeat raidat" Olin, että :confused: tahtooko joku nähdä toisen jarrutusjäljet kalsareissa...

Tehosekoitin laulaa C´mon baby yeah -biisissä: "Sä roskajoukon jalokivi oot/ kulisseissa B-luokan leffojen". Pitkän aikaa luulin siinä laulettavan: "Sä roskajoukon jalokivi oot/ kuljit seiska B-luokan leffojen." Lausehan on jo kieliopillisesti väärin, mutta minkäs teet :lol2:

metallica-Seek & Destroy ---> she can destroy
kuulostaa aika samalta kun olis vielä huono ääni jne...no joo

Iron maiden Numer of the Beast kappale: In my own dream...Was the reflection of my woman (warped mind :lol2: ) staring back at me.

RikHard sanoi:
"...kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...

Voisiko joku kertoa miten tuo oikeasti menee? Olen aina ihmetellyt sitä, se nimittäin ihan oikeasti kuulostaa menevän kuten RikHard kirjuutti... :nolo:

Tiukkis sanoi:
Voisiko joku kertoa miten tuo oikeasti menee? Olen aina ihmetellyt sitä, se nimittäin ihan oikeasti kuulostaa menevän kuten RikHard kirjuutti... :nolo:

Pelkkiä kuoria...

Nolo tunnustus, luulin pitkään että Don Johnson Big Band on tosiaan Don Johnsonin (se miami vice jäbä) yhtye.... ihmettelinkin että mites se olikin tehny ihan kohtuu biisin ja ei laula niin viski kurkkuisesti kuin olin kuvitellut. :nolo: (saakelin huijaavat suomalais muusikot ;))

Ensimmäisen kerran kun kuulin Killerin Watching, Waiting biisin niin ajattelin että ompas rivosti laulettu: "Your son is going down on me"... pienen mietinnän jälkeen tajusin että siinä varmaankin lauletaan auringosta =)...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sitte toi didon biisi joka on nyt soinu radiossa aika lailla
"i will go down with this ship" --> "i will go down with this shit" :piis:[/QUOTE]

mun kaveri lauleli juovuksissa sitä että "i will go down with this ship, i burb my eyes out and surrender..."

Tää on jo noloa, mutta menköön:

Joku Metallican biisi, sanoitus taisi mennä "so be it".. Kuulohäiriöinen minä luulin sen olevan "show me ass"...

:nolo:

Aika kaukaa haettu.

:deivid 100. kerran:

Ämmbee sanoi:
Iron maiden Numer of the Beast kappale: In my own dream...Was the reflection of my woman (warped mind :lol2: ) staring back at me.

Et oo ainoa! :)

Kaikkein älyttömin omalle kohdalle sattunut on kuitenkin se, että kuulin Dream Theaterin Home biisin kohdan:
"Victoria watches and thoughtfully smiles" niinkin ihmeellisesti kuin että: "Metropolis watches and thoughtfully smiles" :lol2:
En tiedä mistä olin tuonkin keksinyt että se olisi Metropolis, joka ei ole ääntämisasultaan millään tapaa lähellä victoriaa. Kaveri sitten herätti unesta ja kertoi että siinä lauletaan että victoria :nolo:

Tonza sanoi:
Tää on jo noloa, mutta menköön:

Joku Metallican biisi, sanoitus taisi mennä "so be it".. Kuulohäiriöinen minä luulin sen olevan "show me ass"...

taitaa olla Don´t tread on me..

itse kuuli Metallica Fuelissa laulettavan "Fuel is pumping in, James", vaikka se menee "Fuel is pumping engines"

BonBon sanoi:
sitte toi didon biisi joka on nyt soinu radiossa aika lailla
"i will go down with this ship" --> "i will go down with this shit" :piis:

Mä oon aina luullu et se menee "I will go down with fishes"! :lol2:

Fatso sanoi:
Nolo tunnustus, luulin pitkään että Don Johnson Big Band on tosiaan Don Johnsonin (se miami vice jäbä) yhtye.... ihmettelinkin että mites se olikin tehny ihan kohtuu biisin ja ei laula niin viski kurkkuisesti kuin olin kuvitellut. :nolo: (saakelin huijaavat suomalais muusikot ;))

Kaivappa jostain korviisi näyttelijä-Don Johnsonin kappale Heartbeat (on muuten SRV kitaristina ko. biisissä) niin on sellaista kasari-hunajanamia ettei paremmasta väliä. Viskikurkkuisuudesta ei ole myöskään tietoakaan...

omia ja muiden hölmöilyjä...
Queenin biisi Who Want´s to Live Forever... kohta "why love must die" kuultiin " I love my style"
Maija Vilkkumaan biisi Ei kohta "kurjaa on jos ulkopuoliseksi jää" kuulin "kurjaa on myös huoltopuoli" ....
Van Halen Jump kertosäkeistössähän tietysti laulettiin "Maxwell Jump"...

Pjuus sanoi:
Van Halen Jump kertosäkeistössähän tietysti laulettiin "Maxwell Jump"...
Jestas :lol2:

Ripelle kiitokset. Tuota on kyllä vaikea uskoa, olen nimittäin ollut monesti aivan varma että siinä lauletaan huoria enkä varmasti ole ainut :rolleyes:

Pjuus sanoi:
..Van Halen Jump kertosäkeistössähän tietysti laulettiin "Maxwell Jump"...

Mitä siinä sitten oikeesti lauletaan, kun olen aina luullut että ne laulaa noin... :nolo: x5

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom