Big Brother - häätöäänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

Kenet äänestäisit seuraavassa häätöäänestyksessä talosta pois?

• Andreas

Votes: 0 0,0%
  • Harri

• Mia

• Niko

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.

Emmah

Moderaattori
Mode
Kenet äänestäisit seuraavassa häätöäänestyksessä talosta pois?

[mod] Karpon toiveesta tarkennus:

Tavoitteena olisi että tämän pollin voittajaa äänestetään yhdessä. Kenenkään ei ole pakko, eikä se ole sitova, mutta se olisi tämän äänestyksen tavoite/motivaattori. Jos jokaiselta liikenisi edes yksi ääni aikanaan niin joukkovoima olisi jo totta!

T:MissEvilEve [/mod]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niko pois! Helvetin ärsyttävä tyyppi.

Mian.

edit: tosin eipä paljon väliä kuka putoo, yhtä lailla Niko ja Andreaskin on samanlaisia kusipäitä. Mieluiten Harrille antais vielä ainakin yhden viikon lisää elinaikaa.

emmah, kiitos avauksesta. saisiko tähän tehtyä pollin? ja kaikille vain yksi ääni?

Äänestin angstista kirkujaa eli Miaa. Sillä ei ole MITÄÄN annettavaa talossa. Ade olis ollut toinen vaihtoehto mutta se osaa olla myös viihdyttävä, ei uhmaa ja ole agressiivinen.

kiitos pollista. nyt ei osaa päättää äänestääkö tän päivän ja aikaisemmin nähdyn perusteella vai antaako mahdollisuuden, että paskajengistä joka uskaltaisi irtautua ja muuttua takaisin ihmiseksi.

Nyt voi lisätä äänetkin.

Kaikki :david:

Tiukka valinta Nikon ja Mian välillä, päädyin kuitenkin Nikoon..

Mia!

emmah. pitäskö tonne alkuun laittaa vielä ohje, että tavoitteena olisi, että tämän pollin voittajaa äänestetään yhdessä? kenenkään ei ole pakko, eikä se ole sitova, mutta se olisi tämän äänestyksen tavoite/motivaattori? jos jokaiselta liikenisi edes yksi ääni aikanaan, niin joukkovoima olisi jo totta.

mun kännykästä ainakin napsahtaa Mialle miinusääni. That's for sure.

Mia pois
kukaan ei tykkää pissaliisoista.

emmah. pitäskö tonne alkuun laittaa vielä ohje, että tavoitteena olisi, että tämän pollin voittajaa äänestetään yhdessä? kenenkään ei ole pakko, eikä se ole sitova, mutta se olisi tämän äänestyksen tavoite/motivaattori? jos jokaiselta liikenisi edes yksi ääni aikanaan, niin joukkovoima olisi jo totta.
Enpä tiedä... mä en oikein usko noihin BB:n äänestysten virallisuuteen. Eiköhän sieltä tuotanto yleisön mielipiteen jollain tapaa huomioiden, passita sen henkilön ulos, joka heille parhaiten sopii. Virallinen BB-mode MsEvilEve saa muokata tätä, jos katsoo sen tarpeelliseks ;)

Heh ;)

No tarkennettu hieman alkuperäistä ideaa Karpon :haart: toivomuksesta.

PAKKOTOISTO JYRÄÄ!!!!!

Mä en tajuu, miten jotakin toi Andreas voi vituttaa enemmän kuin Niko?? Niko ottaa kierroksia joka helvetin asiasta ja kirkuu ku sikaa leikattais. Andreas nyt vaan jauhaa paskaa selän takana ja poraa.

Mä en tajuu, miten jotakin toi Andreas voi vituttaa enemmän kuin Niko?? Niko ottaa kierroksia joka helvetin asiasta ja kirkuu ku sikaa leikattais. Andreas nyt vaan jauhaa paskaa selän takana ja poraa.

Mun mielestä esim Niko on talon viihdyttävimpiä ja hauskimpia. Ainoat negatiiviset asiat mitä siitä tulee esiin on tämän juoruringin yhteydessä. Sen ulkopuolella: Takuuvarmat läpät ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom