Big Brother 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tigre
  • Aloitettu Aloitettu
En seuraa big brotheria eikä teidänkään pitäisi seurata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nimolla kunnon gh gutti, liekkö pakkotoiston väkeä?

Kyl mä vähän ihmettelen niitä ketkä äänestää näissä. Mitä iloa siitä sitten muka on..?

Mutta joo Anna voittoon:)

Mikäs tää katsojien äänestyshomma oli käytännössä? Jussi aka harmaakorva oli ylivoimaisesti pitkään johdossa äänissä ja sitten ne äänet jotenkin resetoitiin, eikö sitten millään haluttu sitä taloon. :D Mitä järkeä äänestyksissä on , jos "isoveli" kuitenkin päättää itse, kenet ottaaa.

aHvuP3d.jpg

Kuvassa Jussin ilme, kun sai kuulla olevansa äänestyksessä. Hei hei Jussi, ei tule ikävä :D

Mikäs tää katsojien äänestyshomma oli käytännössä? Jussi aka harmaakorva oli ylivoimaisesti pitkään johdossa äänissä ja sitten ne äänet jotenkin resetoitiin, eikö sitten millään haluttu sitä taloon. :D Mitä järkeä äänestyksissä on , jos "isoveli" kuitenkin päättää itse, kenet ottaaa.
Rahat pois niiltä jotka ei vieläkään ole tätä ymmärtäneet.

Harmi että besserwisser tipahti, uunohan se oli, mut hauska uuno, kova kundi pätemään ja tietämään asioita ennalta, ja toki aina oikeassa omasta mielestään. Ei tainnu muut diggaa kundin tyylistä enää ekan viikon jälkeen. Hauskasti myös puhu muille ku 5v. lapsille, tosin mm. Anna sitä tarvitseekin, vaikee ymmärtää miten se mimmi voi olla niin pihalla kaikesta.

Nimo ärsyttävin ihminen talossa tällä hetkellä.

edit: noi suoran lähetyksen äänestyksen seurannat on kyl komediaa itsessään..

Hauskasti myös puhu muille ku 5v. lapsille, tosin mm. Anna sitä tarvitseekin, vaikee ymmärtää miten se mimmi voi olla niin pihalla kaikesta.

Anna on todella herkkä, hermoilee ja panikoi helposti. Sydän on kuitenkin täyttä kultaa ja Anna onkin kauden ylivoimaisesti paras asukas. Tulee istumaan kolmen viimeisen joukossa finaalissa yhdessä Andten ja jonkun kolmannen kanssa. Andte on tällä hetkellä suosikki korjaamaan potin, koska on tuotannon ykköslellikki, mutta toivon, että Anna ehtii tulla tarpeeksi tutuksi ihmisille kauden loppuun mennessä, jotta voitto menisi oikeaan osoitteeseen. Toki tilanteet muuttuvat ja ihmisistä voi paljastua uusia negatiivisiakin puolia, mutta Annan kohdalla en siihen usko. Anna tulee kasvattamaan suosiotaan mitä pidemmälle kausi etenee.

Anna on varmasti hyväsydäminen tyttö, mutta käy välillä niin hitaalla eikä vaan ymmärrä ettei mun hermot sitä kestä + plus se kontrolloimaton hihittely.
Andte on kyl yks suosikeista ja kovasti tuntuu tuotanto siitä myös tykkäävän, toivottavasti ei pedata lapin kundille mitään suoraa tietä voittoon, vaikka ei siinä mitään vikaa ole, tuotanto vaan ei sais päästä vaikuttamaan äänestäjiin.

Andte on kyl yks suosikeista ja kovasti tuntuu tuotanto siitä myös tykkäävän, toivottavasti ei pedata lapin kundille mitään suoraa tietä voittoon, vaikka ei siinä mitään vikaa ole, tuotanto vaan ei sais päästä vaikuttamaan äänestäjiin.

Mullakaan ei muuten mitään Andtea vastaan ole, mutta ärsyttää vähän, että toiset saa suosion täysin automaattisesti, tässä tapauksessa pelkän erikoisen taustan takia. Tuntuu, ettei Andten ole tarvinnut tehdä mitään suosikkiasemansa eteen. Muutaman koostelähetyksen perusteella mitä olen nähnyt, näyttää siltä, että Andte saa ruutuaikaa suhteessa ylivoimaisesti eniten siihen nähden miten näkymätön mies on 24/7 perusteella talon arjessa. Jos Andtella ei olisi saamelaistaustaa ja hän olisi kotoisin vaikka jostain pk-seudun lähiöstä, niin hänet nähtäisiin luultavasti vähän junttina ja turhana tapettina.

Joo 24/7 mitä oon kattellu niin lapinpoika on aika saamaton ja tosi hiljanen, ainostaan kännissä puhuu. Harmittaa kun Jussi äänestettiin pois.

Aika pikkasen toi BB repii rahaa, mitä ne eilen sano 70 000 äänesti siitä viikotehtävästä, olis hauska tietää kuinka paljon noissa häätöäänestyksissä liikkuu rahaa..

Muakin kyrpii toi että tuottaja pystyy vaikuttamaan ihmisen pärjäämiseen, jotenkin en usko että Jussi nyt ihan pelkästään 24/7 päti tuolla silti koosteiden perusteella näin oli. Tyytyväinen kyllä siihen että hän sai häädön.

Muakin kyrpii toi että tuottaja pystyy vaikuttamaan ihmisen pärjäämiseen, jotenkin en usko että Jussi nyt ihan pelkästään 24/7 päti tuolla silti koosteiden perusteella näin oli. Tyytyväinen kyllä siihen että hän sai häädön.

Niin uskomattomalta kuin se varmasti kuulostaakin, niin kyllä sitä samaa se juuri oli lähes 24/7 :D Tässä viimeisellä viikolla Jussi jostain syystä viimein hiljeni huomattavasti (hammassärky ja Jonathanin alkaminen pomottaa kartanossa saattoi olla osasyinä), mutta se selvästikin tapahtui Jussin kannalta liian myöhään.

Kyllä Jussi ihan itse oman pelinsä pilasi. Olisi ollut tuotannolta todella erikoista olla näyttämättä ja korostamatta sitä Jussin jatkuvaa pätemistä koosteissa, koska se oli niin huomattavan iso osa talon arkea.

Tällä kaudella ei ole yhtään sellaista yliärsyttävää tyyppiä, lähinnä sellaista pientä vitutusta aiheuttavia. Suurin osa on täysin neutraaleja ja muutama ihan jees. Veikkaan Andtea, Jontahania ja Dania finaaliin.

tulee suunnaton tarve päästä läppäsemään Jennaa aina kun se alkaa huutaa ku mielipuoli..

En oo yhtään koostetta katsonut, mutta 24/7 pätijä Jussi oli.

Äänestettiinkö viikkotehtävän voitosta tekstareil vai netissä? ajattelin et varmaan netissä, koska kerrottiin äänestäjien määräkin jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom